FreecoNet: innowacja tkwi w szczegółach
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom użytkowników, zespół FreecoNet – jednego z najpopularniejszych usługodawców telefonii internetowej w Polsce – po raz kolejny udoskonalił platformę.
Wprowadzony przed kilkoma dniami pakiet ulepszeń i nowości, czyni FreecoNet jeszcze atrakcyjniejszym i prostszym w obsłudze dla użytkowników.
Najważniejszą rzeczą, na którą czekało wiele osób korzystających z FreecoNet jest system automatycznych powiadomień, który pojawił się zarówno w panelu klienta, jak i partnera. Użytkownicy FreecoNet zyskali tym samym niezwykle użyteczne narzędzie, pozwalające im na monitorowanie wszelkich zdarzeń zachodzących na ich koncie FreecoNet, np. zmiany stanu środków. Partnerzy, którzy świadczą usługi telefonii internetowej w oparciu o FreecoNet, mogą natomiast w prosty sposób monitorować liczbę i aktywność swoich klientów. Powiadomienia dostarczane są na skrzynkę e-mail zgodnie z indywidualnymi ustawieniami.
Poszerzono również listę urządzeń VoIP, które automatycznie konfigurują się do działania we FreecoNet. Mowa tu o telefonach Cisco SPA921 i SPA922 oraz bramce Cisco WRP 400, które po wpisaniu zaledwie adresu MAC oraz numeru seryjnego w panelu użytkownika, są już gotowe do działania. Przydatną funkcjonalnością dla użytkowników jest również wprowadzona możliwość importu kontaktów do panelu użytkownika z plików CSV. Usprawniona została także możliwość dzwonienia na numery alarmowe. Teraz w awaryjnych sytuacjach można nawiązać połączenie również w przypadku braku środków na koncie.
Dodano także wiele usprawnień dla wprowadzonej niedawno Konsoli Faksów, funkcjonującej w ramach usługi Wirtualny Fax (służącej do wysyłania, odbierania i magazynowania faksów przez Internet). Rozszerzono m.in. możliwość nadawania faksów o opcję Print2fax. Umożliwia ona wysyłanie faksów poprzez sterownik drukarki zainstalowany na komputerze użytkownika. Wystarczy, że wybierze on komendę „Drukuj", np. w edytorze tekstu lub arkuszu kalkulacyjnym. Innym usprawnieniem dla użytkownika jest to, że widzi kontakty przy dokumentach odebranych i wysłanych w swojej Konsoli Faksu, a także liczbę wysłanych stron. Dodatkowo z poziomu Konsoli Faksu może odpowiedzieć na przychodzący faks czy wysłać dokument faksowy ponownie na numer odbiorcy.
Dla większej przejrzystości panelu FreecoNet dokonano poprawek w opisach wszystkich usług. Przy każdej z nich wprowadzony został również przycisk dostępu do szybkiej pomocy dotyczącej danej usługi. Platforma FreecoNet została również przetłumaczona na język angielski i daje obecnie użytkownikowi możliwość wyboru języka.
Coraz większą popularnością cieszy się niedawno uruchomiony blog techniczny FreecoNet, służący między innymi do wymiany poglądów na temat API FreecoNet. Jeden z użytkowników - Paweł Banasik - już znalazł dla niego zastosowanie, tworząc tzw. „FreecoNet Manager" - wtyczkę do przeglądarki internetowej Firefox, korzystającą z API FreecoNet. Wyświetla ona w pasku statusu przeglądarki aktualny stan konta we FreecoNet. Jest to bardzo wygodny sposób kontrolowania wydatków telefonicznych, przede wszystkim dla osób dzwoniących za pośrednictwem komputera. Więcej o „FreecoNet Manager" oraz instalacji wtyczki można przeczytać na blogu technicznym FreecoNet: https://techblog.freeconet.pl/.
Dodatkowe informacje o firmach:
FreecoNet SA to obecnie jeden z najpopularniejszych usługodawców telefonii internetowej w Polsce. Platforma ta była wielokrotnie nagradzana za swoją innowacyjność takimi nagrodami, jak m.in. „Pomorski Lider Innowacji" w 2007 i 2006 roku oraz „Nadzieja Roku 2007". Została także wyróżniona w rankingu Top Produkt Pomorza 2008, a ostatnio przyczyniła się do zaliczenia swojego twórcy - Datera SA - do grona 5 najbardziej innowacyjnych firm w Polsce w rankingu „Kamerton Innowacyjności 2008" (w kategorii firm zatrudniających do 49 pracowników). Więcej informacji o FreecoNet można znaleźć pod adresem: http://www.freeconet.pl. Z kolei więcej informacji o Datera SA jest dostępne pod adresem: http://www.datera.pl.
Nadesłał:
ap
|