FreecoNet z VoIP-owymi klientami Mediatel SA


2010-10-28
Do FreecoNet dołączyli użytkownicy telefonii internetowej od Mediatel SA, którzy do tej pory korzystali z oferty „Linia VoIP”. To już 34 operator VoIP, którego klienci zostali przeniesieni na platformę FreecoNet.

Najnowsi użytkownicy FreecoNet to przeważnie małej i średniej wielkości firmy. Na platformę FreecoNet trafili w związku z zakończeniem świadczenia usługi „Linia VoIP" przez Mediatela.

Operator ten zaproponował swoim klientom korzystanie z usług FreecoNet. Wszystkim zainteresowanym utworzono konto na platformie oraz przeniesiono dotychczasowy numer telefonu. Operacja wymagała jedynie zmiany ustawień w wykorzystywanej przez byłych klientów Mediatela bramce VoIP lub telefonie IP.

Obecne przejęcie kończy proces migracji VoIP-owych klientów Mediatel SA na platformę FreecoNet. W sierpniu br. zostali tam przeniesieni użytkownicy IPTanifonu oraz Mediatel 4B - należących do grupy Mediatel SA. We wrześniu br. zakończył się również proces przenoszenia do FreecoNet użytkowników Tlenofonu. Wcześniej, bo w czerwcu 2009 roku, do FreecoNet trafili także użytkownicy 30 operatorów VoIP, którzy świadczyli swoje usługi w oparciu o należącą do Netii platformę fon24.pl (m.in. Halo Interia, Fonea, Darmowe Rozmowy, TeleGadu). Wszyscy z tych operatorów zakończyli swoją działalność po przekazaniu klientów do FreecoNet.

"Na rynku wciąż istnieje wielu mniejszych dostawców usług VoIP, którzy ze względu na niewielką skalę działalności nie mają szans w konkurowaniu z tradycyjnymi telekomami. Dlatego też będą łączyć się z większymi operatorami, aż ostatecznie na rynku pozostanie jedynie kilku najbardziej liczących się graczy. Zamierzamy w tym procesie konsolidacji nadal aktywnie uczestniczyć" - zapowiada Jan Wyrwiński, Prezes Zarządu FreecoNet Tlenofon SA.

Dodatkowe informacje o FreecoNet Tlenofon SA

FreecoNet Tlenofon SA to wiodący operator na polskim rynku VoIP. W swojej ofercie posiada platformę telekomunikacyjną - FreecoNet - dla użytkowników indywidualnych i małych firm, która integruje rozwiązania wielu operatorów i dostępne na rynku technologie telekomunikacyjne (VoIP, PSTN, GSM). Umożliwia ona darmowe rozmowy telefoniczne pomiędzy abonentami różnych operatorów, jeśli tylko zarejestrowali oni swoje numery telefonów na platformie. Najniższe stawki przy połączeniach na numery niezarejestrowane gwarantuje TelArena - innowacyjny moduł FreecoNet, gdzie kilku niezależnych operatorów rywalizuje ceną o obsługę każdego połączenia i zawsze wygrywa ten, który zapewnia najniższą stawkę w danym kierunku. FreecoNet to również inne, zaawansowane rozwiązania: zestaw usług dodanych dla biznesu (m.in. Wirtualny Fax, Rejestrator rozmów, IVR, Call Center) oraz FreecoNet Mobile dla telefonów komórkowych. Platformę obsługuje się przez intuicyjny panel www. Więcej informacji o FreecoNet: http://www.freeconet.pl.

Nadesłał:

PRS

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl