Fresh Brand Design dla Amica
Agencja Fresh Brand Design przegotowała komunikację dla nowego produktu Amica - płyty indukcyjnej Plug&Play.
Płyta Plug&Play, zasilana napięciem jednofazowym 230 V, to nowy produkt Amiki przeznaczony dla osób, które ze względu na starą instalację elektryczną nie mogły, do tej pory, korzystać z kuchenek zasilanych prądem.
Wyzwanie dla agencji polegało na uświadomieniu nabywcom korzyści płynących z używania indukcyjnych płyt ceramicznych oraz faktu, że Amica otwiera nowy segment płyt zasilanych energią elektryczną - mówi Adam Michańków z Fresh Brand Design.
W tym celu agencja Fresh Brand Design przygotowała główne hasło kampanii „Złap kontakt, doceń korzyści", które podkreśla najważniejszą cechę produktu, czyli możliwość podłączenia go do produ za pomocą zwykłej wtyczki, bez konieczności wzywania specjalisty. Przygotowano także odpowiednie layuoty materiałów graficznych, w tym POS.
Współpraca przy promocji płyty indukcyjnej Plug&Play to kolejne spotkanie Amiki i Fresh Brand Design. Firmy współpracują już 2007 roku. Do zadań agencji należy najczęściej przygotowywanie projektów wymagających kreacji graficznej.
Agencja Fresh Brand Design wchodzi w skład grupy Fresh (www.grupafresh.eu). Specjalizuje się w strategicznym zarządzaniu markami i budowaniu kompleksowych systemów identyfikacji wizualnej.
Marka Amica jest liderem rynku AGD w Polsce i jedną z najcenniejszych polskich marek. Amica jest także marką darzoną największym zaufaniem w kategorii dużych urządzeń gospodarstwa domowego, chętnie wybieraną przez klientów, co potwierdzają badania niezależnych ośrodków badawczych. Przez kilka ostatnich lat z rzędu Amica otrzymywała wyróżnienie The Most Trusted Brand - Marki Godnej Najwyższego Zaufania, przyznawanej w badaniach realizowanych przez miesięcznik Przegląd Reader's Digest. Udział firmy w polskim rynku AGD wynosi niemal 13%. W 2008 przychody ze sprzedaży spółki osiągnęły poziom 1,1 miliarda zł.
Nadesłał:
ap
|