Fresz - zaskakująco orzeźwiający


Fresz -  zaskakująco orzeźwiający
2009-07-14
6 lipca wystartowała kolejna odsłona nowej kampanii reklamowej napojów marki Fresz pod hasłem "Fresz. Zaskakująco orzeźwiający", której autorem jest agencja Euro RSCG Warsaw.

15 sekundowy spot, podobnie jak pierwszy, w lekkim i młodzieżowym stylu promuje odświeżony wizerunek marki adresowanej do otwartych, młodych duchem osób, ceniących żart i poczucie humoru.


Film w zabawny oraz zaskakujący sposób pokazuje, jak mocno orzeźwiający jest Fresz.

Komunikacja została oparta na najbardziej popularnym i lubianym przez konsumentów wariancie smakowym napoju: jabłko-mięta, który wraz z dwoma innymi (jabłko-wiśnia, jabłko-brzoskwinia) dołączył w tym sezonie do oferty marki.

Spoty pojawią się m.in. w stacjach telewizyjnych t.j: TVP, TVN, Polsat, 4Fun, Discovery.

Zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl