FRoSTA doceniona przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu


2015-04-13
„Może zadbajmy o morze” - kampania edukacyjna marki FRoSTA prowadzona we współpracy z MSC – światowym liderem w promowaniu zrównoważonego rybołówstwa – znalazła się wśród działań CSR zaprezentowanych w Raporcie „Odpowiedzialny Biznes w Polsce. Dobre Praktyki”.

Celem kampanii „Może zadbajmy o morze” jest promocja wśród konsumentów świadomego wyboru ryb trafiających na nasze talerze. Akcja ruszyła w październiku 2014 r. Mobilna ekspozycja edukacyjna popularyzująca wiedzę o rybach odwiedziła już 4 miasta Polski. Na zwiedzających czekały: interaktywne stoisko, gry i zabawy edukacyjne oraz eksperci,gotowi odpowiedzieć na  pytania dotyczące wyboru ryb i zrównoważonego rybołówstwa.

 

Działania edukacyjne FRoSTY na rzecz ochrony zasobów mórz i oceanów zostały docenione przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu i opisane w najnowszym Raporcie „Odpowiedzialny Biznes w Polsce. Dobre Praktyki” - największym, dorocznym  zestawieniu najważniejszych aktywności biznesu społecznie odpowiedzialnego. Dobra praktyka FRoSTY znalazła się wśród akcji nastawionych na edukację konsumentów. Oprócz FRoSTY, jeszcze tylko 20 działań spośród niemal 700 praktyk zaprezentowanych w tegorocznej edycji Raportu dotyczyło właśnie tego obszaru.

 

Kampania edukacyjna prowadzona przez FRoSTĘ jest elementem nowej polityki rybnej marki, w ramach której wdrożyław swoim zakładzie produkcyjnym standardy zrównoważonego rybołówstwa. Dzięki temu FRoSTA, jako jeden z nielicznych producentów na polskim rynku, może poszczycić się niebieskim certyfikatem MSC na opakowaniach wszystkich swoich produktów rybnych gwarantującym, że ryby zostały złowione z poszanowaniem ekosystemu morskiego. Firma na tym jednak nie poprzestaje. Także i w tym roku zamierza kontynuować kampanię „Może zadbajmy o morze” i edukować konsumentów w kolejnych miastach Polski.

 

Wdrożenie standardów zrównoważonego rybołówstwa to kolejny etap strategii marki FRoSTA, która zakłada wychodzenie naprzeciw nowym trendom konsumenckim. Już w 2011 r. producent wprowadził politykę 100% naturalnego smaku, usuwając z wszystkich produktów wzmacniacze smaku, barwniki i aromaty.

 

***

Raport „Odpowiedzialny Biznes w Polsce. Dobre Praktyki” to cykliczna publikacja Forum Odpowiedzialnego Biznesu, w której prezentowane są działania firm w zakresie CSR z danego roku. W ten sposób powstaje największy w Polsce przegląd aktywności biznesu społecznie odpowiedzialnego. (w najnowszej edycji prawie 700 praktyk).

 

Nadesłał:

JBcomm

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl