Fujitsu World Tour w Warszawie: współtworzenie dla cyfrowej transformacji


2018-04-25
Fujitsu informuje, że 10 kwietnia 2018 w Warszawie odbyło się wydarzenie Fujitsu World Tour. Cykliczny event, który odbędzie się w ponad 20 państwach na sześciu kontynentach, jest poświęcony innowacjom IT, z których korzystają biznes i społeczeństwa.

Cyfrowa rewolucja nie ominie żadnej branży, poczynając od transportu, przez produkcję, handel, a kończąc na finansach. Będzie miała duży wpływ na administrację państwową. To, w którym momencie organizacje wprowadzą rewolucyjne zmiany, wpłynie na sposób działania całego systemu. Nieprzemyślane kroki, zła diagnoza problemu albo zbyt wczesna implementacja mogą spowodować paraliż funkcjonowania każdej struktury. Jak wynika z badań przedstawionych przez Fujitsu, aż 80% firm na całym świecie deklaruje chęć wdrożenia założeń cyfrowej rewolucji. Tym bardziej należy dochować starań, żeby cały proces został dokładnie przemyślany.

 

- Transformacja cyfrowa dotyka wszystkich: małe, średnie i duże firmy. Potrzebują jej wszystkie przedsiębiorstwa. Nasze statystyki pokazują, że ponad 80% wszystkich firm na świecie chce przejść cyfrową transformację - mówi Juan Porcar, Vice President, Eastern Europe, Russia & CIS, and Africa, Fujitsu. I dodaje, że z doświadczenia firmy wynika jasno: odpowiednią diagnozę i propozycję usprawnienia procesów w firmie można najefektywniej wypracować, stosując zasadę współtworzenia.

 

- Fujitsu prezentuje metodologię, którą nazywamy współtworzeniem na rzecz transformacji cyfrowej. Współtworzenie to mechanizm, przepracowywany na warsztatach i spotkaniach, pozwalający realizować usługi połączone, zaspokajać potrzeby firm i realizować wizję biznesu przyszłości. Poprzez serię wdrożeń łączymy ludzi biznesu i specjalistów od technologii i dzięki temu tworzymy nowe możliwości biznesowe. Czasami są to pewne usprawnienia, a czasami całkowita zmiana modelu biznesowego, ale w obu przypadkach kluczowa jest współpraca - dodaje Porcar.

 

- Firmy S Group i ABC Petrol z Finlandii chciały przyspieszyć wzrost w zakresie możliwości sprzedażowych w swoich sieciach stacji benzynowych. Połączenie insightu dotyczącego klienta oraz szerokich kompetencji specjalistów od technologii Fujitsu pozwoliło nam stworzyć rozwiązanie, które umożliwia klientom znaleźć najbliższą z około 400 stacji benzynowych w Finlandii. Po przybyciu na nią, aplikacja łączy się z dystrybutorem i pozwala zrealizować płatność. Aplikację ściągnęło już ponad 600 tys. klientów. Co więcej, liczba transakcji realizowanych przy dystrybutorze wzrosła o 500% w ciągu zaledwie ośmiu miesięcy -  komentuje Michael Keegan, Senior Vice President, Head of Product Business EMEIA, Fujitsu, jeden z prelegentów Fujitsu World Tour. Jego zdaniem na rozwój IT wpłyną też inne czynniki. Biznes powinien zwrócić szczególną uwagę na szanse, które daje sztuczna inteligencja, chmura i internet rzeczy. Ważne będą też zagadnienia związane z cyberbezpieczeństwem.

 

Fujitsu World Tour 2018 to także miejsce spotkań przyszłych liderów IT. Eksperci firmy wybrali podczas wydarzenia najbardziej obiecujący ich zdaniem start-up spośród wielu kandydatów. Zwyciężyła firma Skriware znajdująca się pod opieką Fundacji Przedsiębiorczości Technologicznej, której misją jest pomoc użytkownikom w rozwijaniu interdyscyplinarnych umiejętności z zakresu nauki, technologii, inżynierii i matematyki poprzez proces projektowania, budowania i programowania robotów w ramach druku 3D. Start-up przygotował zestaw narzędzi przydatnych na etapie projektowania, budowania i programowania robotów zdolnych do drukowania 3D. Misją firmy jest zbudowanie platformy edukacyjnej, która będzie łączyć naukę i zabawę, pobudzając ciekawość i chęć kreatywnego myślenia i łącząc je z nauką.

W nagrodę przedstawiciele firmy będą mogli zaprezentować swój pomysł biznesowy podczas koronnej imprezy firmy - międzynarodowego Fujitsu Forum w Monachium, które odbędzie się w listopadzie.

Nadesłał:

Linkleaders

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl