Galeria Amber obchodzi trzecie urodziny


2017-03-31
Galeria Amber – największe centrum handlowo-rozrywkowe w aglomeracji kalisko-ostrowskiej – skończyła właśnie trzy lata.


W urodzinowy weekend, 18-19 marca, galerię odwiedziło ok. 45 tys. klientów. W ciągu ostatnich trzech lat centrum odwiedziło ponad 16 milionów kupujących.

Od samego początku Galeria Amber cieszyła się dużą popularnością zarówno wśród mieszkańców Kalisza, jak i pobliskich miast. Warto przypomnieć, że zaledwie trzy miesiące po otwarciu Galerii Amber odwiedziło ja blisko milion klientów. W całym 2014 r. liczba odwiedzających wyniosła ponad 3,9 miliona osób, w 2015 r. – 5,22 milionów, w 2016 r. – 5,70 milionów, natomiast od początku 2017 r. do centrum zdążyło się wybrać już 1,4 miliona klientów.

„Cieszymy się, że nasz obiekt  stał się głównym miejscem spędzania czasu wolnego i zakupów oraz budzi ciągłe zainteresowanie zarówno ze strony najemców, jak i klientów,” mówi Monika Gryczka, dyrektor Galerii Amber w Kaliszu. „Nieustannie poszerzamy naszą ofertę, co przekłada się na liczbę odwiedzających.”

W 2016 r. do grona najemców Amber dołączyły sklepy New Balance, Mydlarnia u Franciszka, Coccodrillo, Sizeer oraz Lp Elektronik. W tym roku dołączyły do nich Esotiq oraz restauracja Telepizza. Odwiedzający mogą także skorzystać z placówek mBanku, telewizji Nc+, Banku BGŻ oraz ING Banku.

„Galeria Amber to najlepszy dowód na słuszność strategii rozwoju EPP, która, między innymi, zakłada inwestycje w dominujące centra handlowe w danym regionie,” dodał Michał Świerczyński, członek zarządu i szef asset management Echo Polska Properties.

Galeria Amber to projekt handlowo-rozrywkowy zlokalizowany w centrum Kalisza, w sąsiedztwie głównych dworców PKP i PKS, u zbiegu ul. Górnośląskiej i Trasy Bursztynowej. Powierzchnia przeznaczona pod wynajem liczy 33 600 mkw.

Najwięksi najemcy Galerii Amber to sklepy odzieżowe LPP, H&M i Terranova; klub fitness Fabryka Formy oraz 7-salowe kino Helios.

Do grona najemców Galerii Amber należą także: E.Leclerc, C&A, CCC, Mohito, New Yorker, Reserved, LOOX, Intersport, RTV Euro AGD, Home&You, Smyk, Empik, Deichmann, Sinsay, Cropp Town, House, Orsay, Monnari, Kazar, Ryłko, Wojas, Ecco, Matras, Vistula, Lavard, Pierre Cardin, Ochnik, Yes, Vision Express, a w branży gastronomicznej m.in. KFC, McDonald’s, Olimp i Berlin Doner Kebap. W obiekcie znajduje się hipermarket oraz blisko 120 sklepów i punktów usługowych wraz z kawiarniami i restauracjami. Do dyspozycji klientów przewidziano około 1000 miejsc parkingowych.
 




Echo Polska Properties to holenderska spółka działająca według formuły REIT i inwestująca w sektorze nieruchomości, zwłaszcza nieruchomości biurowych, handlowych i przemysłowych na terenie całej Polski. Nasz zdywersyfikowany portfel aktywów obejmuje 9 projektów biurowych, 15 projektów handlowych o łącznej powierzchni 636 170 m.kw i dwie działki budowlane w Warszawie. Budynki zlokalizowane są w 17 największych miastach Polski o silnej gospodarce i wysokiej sile nabywczej, a także atrakcyjnych dla międzynarodowych inwestorów. Celem EPP jest stworzenie w Polsce największej, generującej przychody, platformy rentownych aktywów handlowych, biurowych i magazynowych, przynoszących wysokie stopy zwrotu swoim akcjonariuszom.

Echo Polska Properties (press box)

Nadesłał:

newss.pl
http://newss.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl