Galeria Północna odkrywa kobiece piękno z marką Etam


Galeria Północna odkrywa kobiece piękno z marką Etam
2017-06-12
Etam, ikona francuskiej bielizny, została stworzona z myślą o kobietach. Stylowe modele, wysokiej jakości materiały i profesjonalna pomoc brafitterek to atuty, które wyróżniają markę na tle konkurencji. Już w III kwartale br. z bogatej oferty będą mogły skorzystać także klientki Galerii Północnej.

Misją Etam jest sprawianie, aby kobiety czuły się piękne, szczęśliwe i wyglądały olśniewająco w każdej sytuacji. Naszym priorytetem jest, aby tworzyć produkty podnoszące pewność siebie każdej kobiety.
A to dzięki idealnemu dopasowaniu bielizny, korygowaniu niedoskonałości sylwetki i podkreślaniu jej atutów. Nasze produkty są stylowe i komfortowe, dzięki czemu od lat kochają je Francuzki… i dziesiątki tysięcy Polek – komentuje Marlena Kozłowska, PR & Marketing Manager Etam Poland.

 

Marka Etam powstała w 1916 roku. W skład Grupy Etam wchodzą trzy marki – Etam, 123 (Un Deux Trois) i dedykowany młodszym klientkom Undiz, dzięki czemu asortyment firmy jest zróżnicowany pod względem stylu i dopasowany do potrzeb kobiet w różnym wieku.

 

W ofercie Etam w Polsce znajdują się: bielizna dzienna i nocna, ubrania homewear, kostiumy kąpielowe, odzież sportowa, rajstopy oraz akcesoria. Każda klientka może skorzystać z profesjonalnego brafittingu (pomiaru i doboru rozmiaru biustonosza), wykonanego przez przeszkoloną i doświadczoną konsultantkę.

 

Salony francuskiej sieci funkcjonują w blisko 40 krajach na całym świecie. Salon Etam w Galerii Północnej zajmie powierzchnię 174,7 mkw. i zostanie przygotowany zgodnie z najnowszym, odświeżonym konceptem marki. W transakcji najmu pośredniczyła agencja Cushman&Wakefield.

 

Żyjemy w czasach, kiedy strój może wyrażać naszą osobowość, dodawać nam pewności siebie, poprawiać nastrój. Dlatego modne, nowoczesne kobiety zwracają uwagę na każdy jego element, także bieliznę czy dodatki. Marka Etam doskonale uzupełni odzieżową ofertę Galerii Północnej - jest nowoczesna, komfortowa i oferuje szeroki wybór bielizny dla pań o różnych typach sylwetki i w różnym wieku. Wierzę, że wzorem Francuzek klientki Galerii Północnej docenią wysoką jakość i piękne kroje bielizny Etam oraz chętnie skorzystają z wiedzy i doświadczenia obsługi sklepu – mówi Justyna Markiewicz, Retail Leasing Director.

 

O Galerii Północnej

Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji
w północnej części Warszawy i pierwsza tej wielkości galeria handlowa, która zostanie oddana
do użytku w stolicy od ponad dekady
. Obiekt o powierzchni ponad 64 000 mkw. zlokalizowany jest przy ulicy Światowida. Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC, otwarcie centrum zaplanowano na III kwartał br. Zgodnie z szacunkami Grupy GTC w bezpośrednim zasięgu obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Wykonany przez studia APA Wojciechowski oraz TzurArchitects, zakłada m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu, umożliwiającą aktywny wypoczynek wśród zieleni. Obiekt będzie spełniał również najwyższe standardy ekologiczne, co potwierdza precertyfikacja na poziomie LEED Gold. Galeria Północna gwarantuje niedostępną dotychczas w tej części miasta ofertę handlową, rozrywkową
i usługową. Do dyspozycji gości oddanych zostanie ponad 220 sklepów, butików i punktów usługowych znanych rodzimych i światowych marek, strefa gastronomiczna, 11-salowe kino oraz 2 300 miejsc parkingowych. Do grona najemców dołączyły m.in.
pierwszy w Polsce sklep Hamleys, marki grupy LPP, Forever 21, TK Maxx, H&M, Martes Sport, Cinema City, EURO RTV/AGD, CCC, Carrefour
z pełnoformatowym hipermarketem
, Bierhalle, klub sportowy Calypso i centrum medyczne Enel-Med. Za komercjalizację Galerii Północnej odpowiadają firmy Cushman&Wakefield oraz JLL.

Więcej na: www.galeriapolnocna.pl.

 

O GTC

Grupa GTC jest jedną z czołowych spółek sektora nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowej, Wschodniej i Południowej. Od powstania w 1994 r. Grupa zajmuje się budowaniem nieruchomości biurowych i handlowych o wysokim standardzie w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Dziś GTC jest właścicielem i zarządcą 36 budynków komercyjnych oferujących blisko 600 000 m kw. powierzchni biurowej i handlowej swoim klientom w Polsce, Serbii, Rumunii, Chorwacji, Bułgarii i na Węgrzech.

 

Akcje GTC S.A. notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, w indeksie WIG30 oraz na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu. Walory spółki wchodzą także w skład międzynarodowego indeksu Dow Jones STOXX Eastern Europe 300 index.

 

Kontakt dla prasy:

Dominika Socha

Tel. 609 464 592

E-mail: dominika.socha@tbwa-pr.pl

Nadesłał:

TbwaPR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl