Galposter realizuje projekt rebrandingu w Grupie BRE
Galposter – spółka z Grupy Outsourcing Experts, specjalizująca się w procesach zmiany identyfikacji wizualnej – rozpoczęła projekt oznakowania 158 placówek należących do BRE Banku. Współpraca obejmuje montaż zewnętrznych elementów identyfikacji wizualnej banku z nowym logotypem mBank.
Realizacja projektu rozpoczęła się na początku września 2013 roku. Galposter jest jedną z dwóch firm odpowiadających za oznakowanie placówek oznaczonych logo BRE Banku oraz MultiBanku, zlokalizowanych w Warszawie i w południowej Polsce. Dzięki spółce z Grupy OEX w 158 oddziałach zamontowane zostaną kasetony winylowe, litery przestrzenne
oraz tablice informacyjne. W gestii Galposter pozostaje również produkcja w/w elementów identyfikacji wizualnej, przygotowanie dokumentacji oraz uzyskanie pozwoleń urzędowych. Usługa obejmuje także demontaż poprzedniego oznakowania zewnętrznego i wewnętrznego.
Zmiana wyglądu placówek należących do BRE Banku to rezultat procesu rebrandingu w Grupie BRE, w ramach którego marki BRE Bank i MultiBank zostaną zastąpione odświeżonym brandem mBanku - dotąd kojarzonym z największym polskim bankiem internetowym. Galposter realizuje usługę w oparciu o swoją terenową sieć ekip montażowych. Oddziały są oznakowywane bez zakłócania bieżącej obsługi klientów banku. Prace zakończą się wiosną 2014 roku.
O wyborze oferty Galposter zadecydowało przede wszystkim dotychczasowe doświadczenie tej spółki w realizacji podobnych projektów dla firm z naszej branży oraz wysoka jakość wykonanych prototypów elementów oznakowania. Braliśmy pod uwagę także elastyczne podejście do potrzeb naszej organizacji - mówi Adam Domański, kierujący Wydziałem Zarządzania Nieruchomościami BRE Banku.
Galposter posiada wieloletnie doświadczenie w realizacji dużych projektów z zakresu rebrandingu flotowego dla klientów z sektora bankowego. Spółka z Grupy OEX odpowiadała m.in. za oznakowanie kilkuset placówek PKO BP i BZ WBK oraz centrali i regionalnych centrów biznesowych banku DnB Nord.
Galposter pozostaje liderem procesów rebrandingowych dla klientów z branży bankowej i ubezpieczeniowej. Stale optymalizujemy nasze procesy i udoskonalamy zaplecze produkcyjne, dzięki czemu jesteśmy w stanie zaoferować klientom krótki czas realizacji usługi, przy zachowaniu najwyższych standardów jakościowych - powiedział Michał Zoll, prezes zarządu Galposter.
Według badania Ipsos Loyalty, przeprowadzonego na zlecenie Grupy OEX, na rebranding w ciągu ostatnich pięciu lat zdecydowało się 7 proc. firm z branży finansowej. Najczęstszym powodem zmiany systemu identyfikacji wizualnej jest chęć odświeżenia wizerunku.