Gama kamer telewizyjnych używanych przez Euro Media Group wzbogaci się o modele HDC-2500 i HDC-4300


Gama kamer telewizyjnych używanych przez  Euro Media Group wzbogaci się o modele HDC-2500 i HDC-4300
2016-04-08
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że jeden z największych w Europie podmiotów świadczących usługi nadawcze, grupa Euro Media Group (EMG), podpisał czteroletni kontrakt, którego celem jest ujednolicenie puli używanych kamer telewizyjnych poprzez duży zakup modeli HDC-2500 i HDC-4300 firmy Sony.

Wybór kamer z rodziny HDC pozwoli EMG utrzymać pozycję lidera podlegającej szybkim przemianom branży nadawczej. Wzmocni również partnerskie więzi tej grupy z zaufanym dostawcą rozwiązań, który rozumie wymagania błyskawicznie ewoluującego rynku. Grupa EMG zdecydowała, że w okresie 4 lat obowiązywania kontraktu dokona zakupu do 350 sztuk kamer HDC-2500 i HDC-4300. W ten sposób świadcząca usługi nadawcze grupa oraz jej europejskie podmioty zależne zyskają zupełnie nowe możliwości filmowania przy produkcji na żywo.

Siedziba Euro Media Group znajduje się we Francji, a zasięg jej działania obejmuje siedem państw europejskich (poprzez firmy Videohouse w Belgii, Euromedia, DVS i Netco we Francji, Nobeo w Niemczech, 3Zero2 we Włoszech, United w Holandii, Livetools w Szwajcarii oraz CTV, ACS i BRF w Wielkiej Brytanii). Zajmuje się ona dostarczaniem indywidualnie opracowywanych rozwiązań do obsługi całego procesu produkcji oraz dostawy wszelkich materiałów multimedialnych, zarówno przeznaczonych do emisji, jak i do umieszczenia w Internecie. W EMG istnieje silna tradycja korzystania z kamer Sony. Poczesne miejsce zajmuje w niej model HDC-1500, poprzednik kamery HDC-2500, który odegrał bardzo ważną rolę w produkcjach EMG realizowanych podczas ubiegłego dziesięciolecia. Grupa EMG zrozumiała, że utrzymanie pozycji lidera branży usług nadawczych wymaga wzbogacenia oferty o przyszłościowe usługi, które będą wykorzystywać nową generację technologii, w tym 4K, High Dynamic Range (HDR) i High Frame Rate (HFR). Ujednolicenie platformy kamer podniesie ponadto wydajność działania grupy Euro Media Group i wzmocni współpracę między jej podmiotami zależnymi.

Grupa Euro Media Group wyraziła potrzebę przejścia na nowsze rozwiązanie, które poza wysoką jakością i kreatywnymi funkcjami przydatnymi w różnych rodzajach produkcji zapewniłoby platformę pozwalającą na swobodne i wydajne współdziałanie. Wygrany przez Sony przetarg poprzedzony był kompleksowym postępowaniem, w którym uczestniczyło wiele firm oferujących kamery telewizyjne. Jako czynniki mające decydujący wpływ na ostateczną decyzję, grupa EMG wskazała jakość, niezawodność oraz możliwości techniczne rozwiązań firmy Sony, a także innowacyjny model licencjonowania i silne więzi partnerskie, jakie wytworzyły się w trakcie minionej dekady, kiedy to zespół Sony świadczył usługi i oferował pomoc techniczną na terenie całej Europy.

Platforma HDC była oczywistym wyborem: w ostatnich latach oferta świadczonych przez EMG usług produkcyjnych klasy premium bazowała na modelu HDC-1500. Kamera HDC-2500 jest bezpośrednim następcą tego modelu — obsługuje 3G i umożliwia rejestrację obrazu HD w jednym z wielu dostępnych formatów. HDC-4300 to pierwsza w historii kamera wyposażona w trzy przetworniki obrazu 4K o przekątnej 2/3 cala. Stanowi ona platformę pozwalającą filmować w HD, 4K i bardzo zwolnionym tempie. Sięgnięcie po nią to kolejny krok w kierunku doskonałego pozyskiwania treści, który stwarza nowe możliwości tworzenia i pozwala zwiększyć elastyczność działania.

We współczesnych produkcjach wymaga się wierniejszego oddania barw. Z tego powodu możliwość nagrywania w przestrzeni barwnej BT2020 jest dla nadawców dużą zaletą, która zwiększa ich konkurencyjność. Wybór modelu HDC-4300 oznacza, że Euro Media Group będzie mogła korzystać z nowych kamer we współpracy z urządzeniami starszej i nowszej generacji i bez trudu włączy je do istniejących procesów produkcji HD. Gotowość do współpracy z technologiami przyszłości to nie jedyna zaleta kamer HDC-4300. Ten model pozwoli EMG na rejestrowanie obrazu w trybie bardzo zwolnionego tempa w jakości 4K/100p i HD/400p. Dzięki temu kamera będzie mogła zostać przystosowana do wymogów różnych produkcji na żywo. Rozwiązania bogate w kreatywne funkcje pozwolą EMG — a także innym klientom Sony — uzyskać maksymalny zwrot z budżetu produkcji bez względu na jego wysokość.

 „Euro Media Group chce zapewnić swym klientom dostęp do najlepszych technologii. Ostra konkurencja panująca na rynku nadawców popycha klientów do nieustannego poszukiwania bardziej kreatywnych i nowatorskich rozwiązań, które przekładałyby się na jakość produkcji. Z kolei z punktu widzenia stosowanych technologii rynek ulega szybkim przemianom. Grupa stanęła przed wyzwaniem wyboru jednego rozwiązania, które było w stanie zapewnić wysoką jakość i nowatorskie funkcje, których wymaga rynek, a jednocześnie przyczynić się do stworzenia niezawodnej, skalowalnej i przyszłościowej platformy, która pozwoliłaby zwiększyć wydajność działania wewnątrz EMG. Jesteśmy przekonani, że odnowa partnerskiej współpracy z Sony pozwoli nie tylko osiągnąć te cele, ale także opracować kolejne innowacyjne technologie. Szczycimy się pozycją europejskiego lidera branży usług nadawczych, a nowo pozyskane rozwiązania Sony pomogą nam w przyszłości utrzymać wysoki poziom”, powiedział Ronald Meyvisch, dyrektor techniczny w Euro Media Group.

„Firma Sony mogła wysunąć się na pozycję czołowego światowego dostawcy kamer studyjnych tylko dzięki doskonałej znajomości środowiska pracy swoich klientów. Bardzo cieszymy się z przedłużenia na kolejne cztery lata współpracy z grupą EMG i jej lokalnymi firmami zależnymi. Modele HDC-2500 i HDC-4300 z nawiązką spełniają wymagania grupy EMG, której życzeniem było otrzymać niezawodną platformę zapewniającą zwiększoną elastyczność działania i zbudowaną z użyciem najnowocześniejszych technologii gotowych do współpracy z rozwiązaniami przyszłości. Oba modele kamer powstawały w oparciu o opinie użytkowników. To dzięki ich uwagom nasz zespół mógł opracować platformy, które spełniają wyśrubowane wymagania produkcji na żywo i odpowiadają potrzebie nieustannego wprowadzania innowacji. Wybór grupy Euro Media Group padł na platformę, która najlepiej sprawdzi się w roli trzonu infrastruktury kamer i pozwoli grupie umocnić reputację czołowego dostawcy usług dla firm produkcyjnych” — Norbert Paquet, menedżer ds. marketingu strategicznego, dział produkcji na żywo, Sony Professional Solutions Europe.

Tutaj dowiesz się więcej o kamerze HDC-2500, a tutaj o kamerze HDC-4300. Więcej informacji o rozwiązaniach Sony do produkcji na żywo znajdziesz tutaj.

 

 

Informacje o firmie Sony

Firma Sony jest czołowym dostawcą rozwiązań AV/IT dla firm z różnych sektorów, w tym m.in. mediów i nadawców medialnych, wideomonitoringu, handlu detalicznego, transportu czy duże ośrodki dydaktyczne i konferencyjne. Firma dostarcza produkty, systemy i aplikacje do tworzenia, przetwarzania i dystrybucji cyfrowych materiałów audiowizualnych, które stanowią dodatkową wartość dla firm i ich klientów.  Oferowane przez Sony rozwiązania wyróżniają się wyjątkową jakością i wartością, będącymi owocem ponad 25-letniego doświadczenia w dostarczaniu innowacyjnych, najlepszych na rynku produktów. Dział Sony Professional Services zajmuje się integracją systemów i umożliwia swoim klientom korzystanie z wiedzy oraz doświadczenia specjalistów w całej Europie. Sony współpracuje z siecią partnerów technologicznych, dostarczając kompleksowe rozwiązania w pełni odpowiadające oczekiwaniom klientów i pozwalające im osiągać sukcesy. Więcej informacji można znaleźć pod adresem www.pro.sony.eu

 

Zapraszamy na Twittera @SonyProEurope / www.twitter.com/sonyproeuropemalgorzata.blachnio@indalo.pl, tel. +48 509 047 721

Nadesłał:

INDALO

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl

Wyszukiwarka:

Ostatnio dodane artykuły:

Raport PKO - "Na wszelki wypadek"
45% Polaków nie czuje się gotowych na trudności życiowe, a tylko 7% jest przygotowanych na kryzysy. Mężczyźni deklarują większą gotowość (61% vs 49%). Młodsze osoby chętniej szukają informacji online (58% vs 29%). 28% Polaków ma trudność w rozmowach o polisach.

Starbucks Foundation - granty rozdane
Fundacja Joanny Radziwiłł „Opiekuńcze Skrzydła”, Sarigato i KOPD to polscy laureaci programu Global Community Impact Grants. The Starbucks Foundation wspiera już ponad 200 organizacji non-profit na całym świecie, pomagając dzieciom i młodzieży.

Hochland spełnia marzenia dzieci z lipnickiego Domu Dziecka
W tym roku pracownicy administracji oraz zakładu Hochland Polska w Kaźmierzu ponownie udowodnili, że pomaganie ma ogromną moc. W ramach siódmej edycji akcji „Spełniamy marzenia” przygotowali świąteczne prezenty dla podopiecznych Domu Dziecka „W Słońcu” w Lipnicy.

więcej »

Najczęściej czytane artykuły:

Coroczna konferencja OPEC. Ciepłownictwo przyszłości w Gdyni Coroczna konferencja OPEC. Ciepłownictwo przyszłości w Gdyni
Rozwój miejskiej infrastruktury energetycznej w oparciu o nowoczesne rozwiązania techniczne oraz komfort środowiska i mieszkańców był tematem obrad konferencji zorganizowanej przez gdyński OPEC we współpracy z PGE Energia Ciepła oraz Urzędem Miasta Gdyni.

FERRO stawia na styl i ekologię – premierowe kolekcje armatury FERRO stawia na styl i ekologię – premierowe kolekcje armatury
Minimalizm, luksusowe wykończenia, ergonomia i technologie przyjazne środowisku — nowe kolekcje armatury FERRO odpowiadają na potrzeby współczesnych użytkowników. Dystrybutorzy mogą liczyć na wzrost zainteresowania produktami dzięki intensywnemu wsparciu marketingowemu.

ZOWIE oficjalnym partnerem na StarLadder Budapest Major 2025 ZOWIE oficjalnym partnerem na StarLadder Budapest Major 2025
Wszystkie mecze – od emocjonujących play-offów po pokoje treningowe – będą rozgrywane na monitorach ZOWIE XL2586X+ 600Hz Esports Gaming Monitor, którym ufają profesjonaliści na całym świecie.

Mars opublikował wyniki raportu „Kakao dla Pokoleń” 2024
Mars od ponad 100 lat opiera produkcję swoich kultowych marek czekoladowych na kakao. W 2018 roku firma ogłosiła strategię „Cocoa for Generations”, przeznaczając 1 miliard dolarów na wspieranie społeczności uprawiających kakao i rozwój zrównoważonego łańcucha dostaw.

Allegro i Wolt łączą siły – wspólny krok w kierunku prostszej codzienności
Allegro, najpopularniejsza platforma zakupowa w Polsce, oraz Wolt, dynamicznie rozwijająca się aplikacja do zamawiania jedzenia i produktów codziennego użytku, ogłaszają współpracę, która otworzy przed klientami nowe możliwości.

SANPLAST SA kolejny raz wspiera akcję “Szlachetna Paczka” SANPLAST SA kolejny raz wspiera akcję “Szlachetna Paczka”
W tym magicznym, grudniowym czasie, kiedy świąteczny nastrój w nas się odradza, otwieramy serca na potrzeby innych, jeszcze chętniej wspierając osoby, które nie mają tyle szczęścia. Tak jest też z SANPLAST SA, który jak co roku włączyła się w akcję „Szlachetna Paczka”.

Od chaosu do kontroli – jak AlgSec upraszcza zarządzanie regułami sieciowymi Od chaosu do kontroli – jak AlgSec upraszcza zarządzanie regułami sieciowymi
BizTech Konsulting z Oberig IT zapraszają na webinarium, podczas którego pokażą, w jaki sposób rozwiązanie AlgoSec pomaga przejść od chaotycznych procesów do pełnej kontroli i przejrzystości w zarządzaniu infrastrukturą sieciową. 3.12.2025 godzina 10:00

Hochland spełnia marzenia dzieci z lipnickiego Domu Dziecka
W tym roku pracownicy administracji oraz zakładu Hochland Polska w Kaźmierzu ponownie udowodnili, że pomaganie ma ogromną moc. W ramach siódmej edycji akcji „Spełniamy marzenia” przygotowali świąteczne prezenty dla podopiecznych Domu Dziecka „W Słońcu” w Lipnicy.

Starbucks Foundation - granty rozdane
Fundacja Joanny Radziwiłł „Opiekuńcze Skrzydła”, Sarigato i KOPD to polscy laureaci programu Global Community Impact Grants. The Starbucks Foundation wspiera już ponad 200 organizacji non-profit na całym świecie, pomagając dzieciom i młodzieży.

Kierunek: digitalizacja. PROMOTECH rozwija współpracę z Merinosoft Kierunek: digitalizacja. PROMOTECH rozwija współpracę z Merinosoft
Digitalizacja procesów sprzedażowych – to kolejny etap cyfryzacji, realizowany w białostockim PROMOTECHU. Jej efektem jest platforma B2B, usprawniająca proces składania zamówień przez dystrybutorów firmy.

Oficjalne otwarcie nowego salonu marki Alensa - jednego z europejskich liderów w branży optycznej
Wczoraj w warszawskich Złotych Tarasach odbyło się oficjalne otwarcie flagowego salonu optycznego marki Alensa obecnej stacjonarnie i online w 25 krajach europejskich, obsługującej miesięcznie ok. 100 tys. zamówień online. W wydarzeniu uczestniczyli celebryci, influencerzy oraz eksperci z branży.

Raport PKO - "Na wszelki wypadek"
45% Polaków nie czuje się gotowych na trudności życiowe, a tylko 7% jest przygotowanych na kryzysy. Mężczyźni deklarują większą gotowość (61% vs 49%). Młodsze osoby chętniej szukają informacji online (58% vs 29%). 28% Polaków ma trudność w rozmowach o polisach.

Koszty inwestowania pod lupą. Fundusze inwestycyjne a nowoczesne platformy online Koszty inwestowania pod lupą. Fundusze inwestycyjne a nowoczesne platformy online
Na pierwszy rzut oka inwestowanie w fundusze inwestycyjne i korzystanie z nowoczesnych platform inwestycyjnych online może wydawać się podobne – w obu przypadkach inwestor powierza swoje środki podmiotowi, który zarządza nimi w jego imieniu.

SANPLAST SA nominowany do nagrody BohaterONy 2025 SANPLAST SA nominowany do nagrody BohaterONy 2025
BohaterONy 2025 im. Powstańców Warszawskich to nagroda, która wyróżnia osoby, instytucje i organizacje, które w szczególny sposób przyczyniają się do popularyzacji wiedzy o historii Polski XX wieku oraz angażują się w działania edukacyjne i społeczne.

AkzoNobel i Signify rozszerzają współpracę AkzoNobel i Signify rozszerzają współpracę
Wspólne zaangażowanie w działania na rzecz zrównoważonego rozwoju środowiska zurbanizowanego, jak i obniżenia emisji dwutlenku węgla, zaowocowało rozszerzeniem przez AkzoNobel dostaw farb proszkowych Interpon dla firmy Signify, czyli światowego lidera w dziedzinie oświetlenia.

więcej »
Regulamin, Polityka Prywatności i Polityka Cookies Grupy Kafito