Gama kamer telewizyjnych używanych przez Euro Media Group wzbogaci się o modele HDC-2500 i HDC-4300


Gama kamer telewizyjnych używanych przez  Euro Media Group wzbogaci się o modele HDC-2500 i HDC-4300
2016-04-08
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że jeden z największych w Europie podmiotów świadczących usługi nadawcze, grupa Euro Media Group (EMG), podpisał czteroletni kontrakt, którego celem jest ujednolicenie puli używanych kamer telewizyjnych poprzez duży zakup modeli HDC-2500 i HDC-4300 firmy Sony.

Wybór kamer z rodziny HDC pozwoli EMG utrzymać pozycję lidera podlegającej szybkim przemianom branży nadawczej. Wzmocni również partnerskie więzi tej grupy z zaufanym dostawcą rozwiązań, który rozumie wymagania błyskawicznie ewoluującego rynku. Grupa EMG zdecydowała, że w okresie 4 lat obowiązywania kontraktu dokona zakupu do 350 sztuk kamer HDC-2500 i HDC-4300. W ten sposób świadcząca usługi nadawcze grupa oraz jej europejskie podmioty zależne zyskają zupełnie nowe możliwości filmowania przy produkcji na żywo.

Siedziba Euro Media Group znajduje się we Francji, a zasięg jej działania obejmuje siedem państw europejskich (poprzez firmy Videohouse w Belgii, Euromedia, DVS i Netco we Francji, Nobeo w Niemczech, 3Zero2 we Włoszech, United w Holandii, Livetools w Szwajcarii oraz CTV, ACS i BRF w Wielkiej Brytanii). Zajmuje się ona dostarczaniem indywidualnie opracowywanych rozwiązań do obsługi całego procesu produkcji oraz dostawy wszelkich materiałów multimedialnych, zarówno przeznaczonych do emisji, jak i do umieszczenia w Internecie. W EMG istnieje silna tradycja korzystania z kamer Sony. Poczesne miejsce zajmuje w niej model HDC-1500, poprzednik kamery HDC-2500, który odegrał bardzo ważną rolę w produkcjach EMG realizowanych podczas ubiegłego dziesięciolecia. Grupa EMG zrozumiała, że utrzymanie pozycji lidera branży usług nadawczych wymaga wzbogacenia oferty o przyszłościowe usługi, które będą wykorzystywać nową generację technologii, w tym 4K, High Dynamic Range (HDR) i High Frame Rate (HFR). Ujednolicenie platformy kamer podniesie ponadto wydajność działania grupy Euro Media Group i wzmocni współpracę między jej podmiotami zależnymi.

Grupa Euro Media Group wyraziła potrzebę przejścia na nowsze rozwiązanie, które poza wysoką jakością i kreatywnymi funkcjami przydatnymi w różnych rodzajach produkcji zapewniłoby platformę pozwalającą na swobodne i wydajne współdziałanie. Wygrany przez Sony przetarg poprzedzony był kompleksowym postępowaniem, w którym uczestniczyło wiele firm oferujących kamery telewizyjne. Jako czynniki mające decydujący wpływ na ostateczną decyzję, grupa EMG wskazała jakość, niezawodność oraz możliwości techniczne rozwiązań firmy Sony, a także innowacyjny model licencjonowania i silne więzi partnerskie, jakie wytworzyły się w trakcie minionej dekady, kiedy to zespół Sony świadczył usługi i oferował pomoc techniczną na terenie całej Europy.

Platforma HDC była oczywistym wyborem: w ostatnich latach oferta świadczonych przez EMG usług produkcyjnych klasy premium bazowała na modelu HDC-1500. Kamera HDC-2500 jest bezpośrednim następcą tego modelu — obsługuje 3G i umożliwia rejestrację obrazu HD w jednym z wielu dostępnych formatów. HDC-4300 to pierwsza w historii kamera wyposażona w trzy przetworniki obrazu 4K o przekątnej 2/3 cala. Stanowi ona platformę pozwalającą filmować w HD, 4K i bardzo zwolnionym tempie. Sięgnięcie po nią to kolejny krok w kierunku doskonałego pozyskiwania treści, który stwarza nowe możliwości tworzenia i pozwala zwiększyć elastyczność działania.

We współczesnych produkcjach wymaga się wierniejszego oddania barw. Z tego powodu możliwość nagrywania w przestrzeni barwnej BT2020 jest dla nadawców dużą zaletą, która zwiększa ich konkurencyjność. Wybór modelu HDC-4300 oznacza, że Euro Media Group będzie mogła korzystać z nowych kamer we współpracy z urządzeniami starszej i nowszej generacji i bez trudu włączy je do istniejących procesów produkcji HD. Gotowość do współpracy z technologiami przyszłości to nie jedyna zaleta kamer HDC-4300. Ten model pozwoli EMG na rejestrowanie obrazu w trybie bardzo zwolnionego tempa w jakości 4K/100p i HD/400p. Dzięki temu kamera będzie mogła zostać przystosowana do wymogów różnych produkcji na żywo. Rozwiązania bogate w kreatywne funkcje pozwolą EMG — a także innym klientom Sony — uzyskać maksymalny zwrot z budżetu produkcji bez względu na jego wysokość.

 „Euro Media Group chce zapewnić swym klientom dostęp do najlepszych technologii. Ostra konkurencja panująca na rynku nadawców popycha klientów do nieustannego poszukiwania bardziej kreatywnych i nowatorskich rozwiązań, które przekładałyby się na jakość produkcji. Z kolei z punktu widzenia stosowanych technologii rynek ulega szybkim przemianom. Grupa stanęła przed wyzwaniem wyboru jednego rozwiązania, które było w stanie zapewnić wysoką jakość i nowatorskie funkcje, których wymaga rynek, a jednocześnie przyczynić się do stworzenia niezawodnej, skalowalnej i przyszłościowej platformy, która pozwoliłaby zwiększyć wydajność działania wewnątrz EMG. Jesteśmy przekonani, że odnowa partnerskiej współpracy z Sony pozwoli nie tylko osiągnąć te cele, ale także opracować kolejne innowacyjne technologie. Szczycimy się pozycją europejskiego lidera branży usług nadawczych, a nowo pozyskane rozwiązania Sony pomogą nam w przyszłości utrzymać wysoki poziom”, powiedział Ronald Meyvisch, dyrektor techniczny w Euro Media Group.

„Firma Sony mogła wysunąć się na pozycję czołowego światowego dostawcy kamer studyjnych tylko dzięki doskonałej znajomości środowiska pracy swoich klientów. Bardzo cieszymy się z przedłużenia na kolejne cztery lata współpracy z grupą EMG i jej lokalnymi firmami zależnymi. Modele HDC-2500 i HDC-4300 z nawiązką spełniają wymagania grupy EMG, której życzeniem było otrzymać niezawodną platformę zapewniającą zwiększoną elastyczność działania i zbudowaną z użyciem najnowocześniejszych technologii gotowych do współpracy z rozwiązaniami przyszłości. Oba modele kamer powstawały w oparciu o opinie użytkowników. To dzięki ich uwagom nasz zespół mógł opracować platformy, które spełniają wyśrubowane wymagania produkcji na żywo i odpowiadają potrzebie nieustannego wprowadzania innowacji. Wybór grupy Euro Media Group padł na platformę, która najlepiej sprawdzi się w roli trzonu infrastruktury kamer i pozwoli grupie umocnić reputację czołowego dostawcy usług dla firm produkcyjnych” — Norbert Paquet, menedżer ds. marketingu strategicznego, dział produkcji na żywo, Sony Professional Solutions Europe.

Tutaj dowiesz się więcej o kamerze HDC-2500, a tutaj o kamerze HDC-4300. Więcej informacji o rozwiązaniach Sony do produkcji na żywo znajdziesz tutaj.

 

 

Informacje o firmie Sony

Firma Sony jest czołowym dostawcą rozwiązań AV/IT dla firm z różnych sektorów, w tym m.in. mediów i nadawców medialnych, wideomonitoringu, handlu detalicznego, transportu czy duże ośrodki dydaktyczne i konferencyjne. Firma dostarcza produkty, systemy i aplikacje do tworzenia, przetwarzania i dystrybucji cyfrowych materiałów audiowizualnych, które stanowią dodatkową wartość dla firm i ich klientów.  Oferowane przez Sony rozwiązania wyróżniają się wyjątkową jakością i wartością, będącymi owocem ponad 25-letniego doświadczenia w dostarczaniu innowacyjnych, najlepszych na rynku produktów. Dział Sony Professional Services zajmuje się integracją systemów i umożliwia swoim klientom korzystanie z wiedzy oraz doświadczenia specjalistów w całej Europie. Sony współpracuje z siecią partnerów technologicznych, dostarczając kompleksowe rozwiązania w pełni odpowiadające oczekiwaniom klientów i pozwalające im osiągać sukcesy. Więcej informacji można znaleźć pod adresem www.pro.sony.eu

 

Zapraszamy na Twittera @SonyProEurope / www.twitter.com/sonyproeuropemalgorzata.blachnio@indalo.pl, tel. +48 509 047 721

Nadesłał:

INDALO

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl

Wyszukiwarka:

Ostatnio dodane artykuły:

Jakie cele biznesowe realizuje wydarzenie firmowe? Jakie cele biznesowe realizuje wydarzenie firmowe?
Współczesne wydarzenie firmowe to znacznie więcej niż tylko okazja do spotkania. To strategiczne narzędzie w rękach nowoczesnego przedsiębiorcy. Właściwie zaplanowane i zrealizowane, może wspierać różnorodne cele biznesowe. Zamiast być jedynie kosztem, staje się inwestycją o wymiernym zwrocie.

Nocleg podczas wycieczki szkolnej - hotele, schroniska czy inne opcje
Organizacja wycieczki szkolnej wymaga przemyślanego podejścia do wielu aspektów, a jednym z najważniejszych jest wybór odpowiedniego noclegu. Decyzja ta wpływa bezpośrednio na komfort uczestników, bezpieczeństwo grupy oraz całkowity koszt przedsięwzięcia.

Debiut Starbucks w Bielsku-Białej
W 2025 roku Starbucks rozszerzył swoją obecność o cztery nowe miasta, a 15 lipca otworzy się kolejny lokal w Bielsku-Białej, który będzie 90. w Polsce. Dzięki tym otwarciom marka zbliża się do swoich Gości, oferując kawę 100% Arabica i unikalną atmosferę w każdej kawiarni.

więcej »

Najczęściej czytane artykuły:

Aktywacja M&M's Złap paczkę i dołącz do wspólnej zabawy !!!
Rozpoznawalna na całym świecie marka M&M’S® wystartowała z nową kampanią, której celem jest inspirowanie do spędzania czasu w gronie rodziny i znajomych. W ramach akcji prowadzona jest loteria, w której – aż do 29 czerwca – można wygrać vouchery na wydarzenia muzyczne i festiwale.

Faktoria Win z winną marką własną. GRAPE talk już w sprzedaży Faktoria Win z winną marką własną. GRAPE talk już w sprzedaży
Faktoria Win (Grupa Eurocash) prezentuje nową markę własną w swoim portfolio. Lekka i odważna identyfikacja wizualna przyciąga wzrok i łamie schematy, a oferta wychodzi naprzeciw różnym stylom i okazjom. Nowość jest już dostępna we wszystkich kanałach dystrybucji Grupy Eurocash.

Polska premiera grilla elektrycznego Cecotec PerfectCountry BBQ Polska premiera grilla elektrycznego Cecotec PerfectCountry BBQ
Grill elektryczny Cecotec PerfectCountry BBQ o mocy 2000 W ma dużą powierzchnię do grilowania 43 × 38 cm. Wyposażony w wysokiej jakości płytę z powłoką RockStone, pięciostopniowy termostat i technologię PowerGrill, oferuje szybkie nagrzewanie, równomierne rozprowadzanie ciepła i łatwe czyszczenie.

Debiut Starbucks w Bielsku-Białej
W 2025 roku Starbucks rozszerzył swoją obecność o cztery nowe miasta, a 15 lipca otworzy się kolejny lokal w Bielsku-Białej, który będzie 90. w Polsce. Dzięki tym otwarciom marka zbliża się do swoich Gości, oferując kawę 100% Arabica i unikalną atmosferę w każdej kawiarni.

Spotkanie z wychowawcami WR School: Zobacz, jak Twoje dziecko poczuje się u nas jak w domu! Spotkanie z wychowawcami WR School: Zobacz, jak Twoje dziecko poczuje się u nas jak w domu!
Czy zastanawiasz się, jak wygląda prawdziwy dzień w szkole, która stawia na dobro i rozwój Twojego dziecka? Chcesz wiedzieć, jak naprawdę wygląda dzień w WR School? Mamy dla Ciebie doskonałą okazję, by poznać nas bliżej i rozwiać wszelkie wątpliwości!

Przekonaj się, jak wygląda nauka w WR School: Zapraszamy na Dzień Próbny! Przekonaj się, jak wygląda nauka w WR School: Zapraszamy na Dzień Próbny!
Zastanawiasz się, jak wygląda codzienność w szkole, która stawia na indywidualny rozwój i innowacyjne podejście do nauczania?

Wielkie otwarcie Laser Tag w Nowym Rynku – emocje i nagrody na start Wielkie otwarcie Laser Tag w Nowym Rynku – emocje i nagrody na start
Już w najbliższą sobotę, 14 czerwca, w galerii Nowym Rynku odbędzie się wielkie otwarcie nowej strefy rozrywki Laser Tag. Nowa atrakcja zapewni sporą dawkę adrenaliny i świetnej zabawy, a w dniu otwarcia na pierwszych gości czekają specjalne akcje, m.in. koło fortuny z nagrodami.

Czas odłożyć ekrany, pogoda zaprasza do zabaw na świeżym powietrzu!
Zgodnie z danymi Krajowego Instytutu Mediów aż 92% dzieci w wieku 4–9 lat regularnie korzysta z telewizora, a niemal co drugie sięga po telefon komórkowy. Czas spędzony przed szklanym ekranem to wyzwanie, przed którym stają dziś rodzice.

Snickers® – legendarny baton od 95 lat Snickers® – legendarny baton od 95 lat
Trudno wyobrazić sobie świat bez czekoladowych przysmaków. 7 lipca - Światowy Dzień Czekolady - to idealna okazja, aby poznać historię jednej z najbardziej kultowych słodkich przekąsek wszech czasów – batona Snickers®.

Liczy się Twoje działanie, czyli butelki zwracanie Liczy się Twoje działanie, czyli butelki zwracanie
Jeden prosty nawyk może realnie wpłynąć na przyszłość naszej planety. Jaki? Wybieranie butelek zwrotnych i ich zwracanie. Zobacz, jak prosty gest może zmniejszyć ilość odpadów opakowaniowych.

Światło a dobrostan: psychologia oświetlenia przestrzeni Światło a dobrostan: psychologia oświetlenia przestrzeni
Światło pełni kluczową rolę w codziennym funkcjonowaniu – wpływa na ludzki organizm oraz sposób postrzegania rzeczywistości.

Sharp BP-B547PW i BP-C542PW Sharp BP-B547PW i BP-C542PW
Firma Sharp, wiodący dostawca produktów i usług technologicznych dla biznesu, wprowadziła na rynek nowe drukarki A4, uzupełniające nieustannie rozwijającą się ofertę produktów zaprojektowanych z myślą o zaspokajaniu różnorodnych potrzeb współczesnych miejsc pracy.

Nocleg podczas wycieczki szkolnej - hotele, schroniska czy inne opcje
Organizacja wycieczki szkolnej wymaga przemyślanego podejścia do wielu aspektów, a jednym z najważniejszych jest wybór odpowiedniego noclegu. Decyzja ta wpływa bezpośrednio na komfort uczestników, bezpieczeństwo grupy oraz całkowity koszt przedsięwzięcia.

Jakie cele biznesowe realizuje wydarzenie firmowe? Jakie cele biznesowe realizuje wydarzenie firmowe?
Współczesne wydarzenie firmowe to znacznie więcej niż tylko okazja do spotkania. To strategiczne narzędzie w rękach nowoczesnego przedsiębiorcy. Właściwie zaplanowane i zrealizowane, może wspierać różnorodne cele biznesowe. Zamiast być jedynie kosztem, staje się inwestycją o wymiernym zwrocie.

Mars inwestuje w zrównoważone rolnictwo
Program Farmer Forward to pięcioletnia inwestycja Mars Inc., realizowana we współpracy z globalnym producentem nabiału i wieloletnim dostawcą – firmą Fonterra.

więcej »
Regulamin, Polityka Prywatności i Polityka Cookies Grupy Kafito