Gary Greenfield dyrektorem generalnym Avid Technology


Gary Greenfield dyrektorem generalnym Avid Technology
2008-01-12
Specjalista ds. technologii obejmuje ster w firmie będącej światowym liderem rozwiązań dla mediów cyfrowych. Narzędzia Avida są skierowane do profesjonalistów zajmujących się m.in. filmem, wideo, animacjami i bieżącą transmisją nagrań.

Warszawa, 11 stycznia 2008 r. - Gary Greenfield objął stanowisko prezesa i dyrektora generalnego Avid Technology. Jego zadaniem będzie nie tylko kierowanie zespołem firmy, ale też wyznaczanie przyszłych kierunków jej rozwoju.

“Przemysł medialny to dynamiczne i wymagające środowisko. Miernikiem skuteczności naszych rozwiązań są sukcesy klientów Avida. Dlatego na stanowisko prezesa szukaliśmy osoby z doświadczeniem w branży, a zarazem zdeterminowanej by osiągnąć ambitne cele, jakie stawia przed sobą firma” – mówi Nancy Hawthorne, tymczasowo pełniąca funkcję dyrektora generalnego (od sierpnia 2007 r.). „Zadaniem Greenfielda będzie wprowadzenie Avida w nowy etap rozwoju jako pioniera przemysłu medialnego.”


20 lat obecności Avida na rynku to okres projektowania i doskonalenia narzędzi do tworzenia, edytowania i dystrybucji mediów cyfrowych. Wraz z należącymi do nas markami, jak Softimage, Pinnacle, M Audio czy Digidesign zapewniamy studiom filmowym, postpordukcyjnym i stacjom telewizyjnym trzon narzędzi, na których opierają się dzisiejsze produkcje. Wierzę, że Avid jest na dobrej drodze, aby rozwinąć skrzydła w dziedzinie innowacyjnych technologii, a ja czuję się zaszczycony, że będę mógł mieć w tym swój udział” – mówi Greenfield.

Gary Greenfield od 2003 r. był dyrektorem generalnym GXS, światowego dostawcy rozwiązań technicznych z zakresu komunikacji B2B. Od grudnia 2003 r. jest również partnerem firmy Francisco Partners, funduszu działającego w dziedzinie zaawansowanych technologii. Wcześniej pracował jako dyrektor generalny odpowiedzialny za restrukturyzację w Peregrine Systems. Był też prezesem firmy MERANT, która powstała poprzez połączenie firm Micro Focus i INTERSOLV. Ma szerokie doświadczenie zarówno w marketingu, zarządzaniu, jak i współpracy ze zróżnicowanymi grupami klientów - od małych firm po wielkie korporacje grupy Fortune 500.

Nadesłał:

czarni14

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl