Gazeta.pl partnerem konkursu na Społeczność Roku
Portal Gazeta.pl został partnerem konkursu na Nową Społeczność Roku, w którym o tytuł najciekawszej społeczności w internecie walczą społeczności z całej Polski.
Konkurs na Nową Społeczność Roku skierowany jest do osób, które za pomocą Internetu chcą rozwijać swoje zainteresowania i nawiązywać kontakty z osobami dzielącymi wspólne pasje.
Organizatorzy zapewniają nowym społecznościom niezbędne narzędzia do stworzenia i spersonalizowania atrakcyjnego serwisu społecznościowego - wszystko czego potrzebują uczestnicy to konto e-mail i podstawowa znajomość internetu.
„Do konkursu na Nową Społeczność Roku przystępuje coraz więcej ciekawych społeczności. Ich obecność i charakter potwierdza, że trafiamy do osób z pomysłami i pasją - cieszymy się zatem, że Gazeta.pl postanowiła wesprzeć naszą inicjatywę" - mówi Jakub Górnicki, szef mixxt.pl, jeden z pomysłodawców konkursu - „Pomysł konkursu zrodził się z przekonania, że mniejsze społeczności powstające na skutek wspólnych zainteresowań czy problemów, są znacznie ciekawsze i posiadają o wiele więcej realnych cech społeczności, niż popularne w mediach, komercyjne serwisy"
W jury, które wybierze najciekawszą społeczność, oprócz przedstawicieli organizatorów i partnerów zasiądą: sławny podróżnik i reporter Jacek Pałkiewicz, zastępczyni redaktor naczelnej polskiej edycji miesięcznika Elle, Monika Stukonis, zdobywca Paszportu Polityki, pisarz i reżyser Sławomir Shuty oraz jeden z czołowych polskich blogerów, Maciej Budzich (mediafun).
W walce o zwycięstwo w konkursie, pod uwagę brane będą zarówno liczne, spektakularne grupy, jak i małe, lokalne społeczności zajmujące się codziennymi sprawami. Jury wybierze najbardziej kreatywne i najdynamiczniej rozwijające się społeczności utworzone w serwisie mixxt.pl - współorganizatora konkursu. Uczestnicy konkursu uzyskają dostęp do całej palety narzędzi, dzięki którym będą mogli dostosować, uatrakcyjnić i promować swoją społeczność, zapraszając nowych członków, dzieląc się z nimi zdjęciami, muzyką i filmami, a także organizować ankiety i prowadzić forum.
Konkurs Nowa Społeczność Roku jest organizowany przez Neuron APR - warszawską agencję public relations oraz firmę Mixxt - twórcę technologii własnych serwisów społecznościowych mixxt.pl. Celem konkursu jest wyłonienie i nagrodzenie najciekawszych, najbardziej kreatywnych i najdynamiczniej rozwijających się społeczności.
Neuron Agencja Public Relations powstała w 2001 roku. Jej konsultanci specjalizują się w doradztwie strategicznym i prowadzeniu działań komunikacyjnych dla klientów m.in. z sektora teleinformatycznego, telekomów, usług dla biznesu, nieruchomości i przemysłu.
Mixxt to właściciel bezpłatnego kreatora serwisów społecznościowych - mixxt.pl oraz wersji systemu dla klientów biznesowych - mixxtPRO. Mixxt jest największym dostawcą usług dla społeczności internetowych w Niemczech, obecny jest także na rynku polskim i tureckim.
Głównym sponsorem jest firma Netia SA (www.netia.pl), partnerami konkursu są magazyn Elle i netPR.pl (www.netpr.pl) .
Społeczność Roku wybierana będzie przez jury w 5 kategoriach:
- praca (wszelkie społeczności zawodowe)
- edukacja (społeczności studenckie, uczniowskie i naukowe)
- sprawy publiczne (serwisy poświęcone ważnym problemom społecznym, politycznym czy ekologicznym)
- rodzina i dom (społeczności skupione na sprawach rodzin i prowadzenia domu
- pasje (społeczności poświęcone pasjom, zainteresowaniom, sportowi i hobbies)
Skład jury
- Małgorzata Babik - Netia SA
- Maciej Budzich - Mediafun
- Jakub Górnicki - mixxt.pl
- Jacek Pałkiewicz - podróżnik, reporter
- Sławomir Shuty - pisarz, reżyser
- Monika Stukonis - Elle
- Marek Wróbel - Neuron APR
Harmonogram konkursu Społeczność Roku 2009:
- start konkursu - 25.05.2009
- I etap - od 25.05.2009 do 25.08.2009
- Wyłonienie finalistów - od 26.08.2009 do 01.09.2009
- II etap - od 02.09.2009 do 15.10.2009
- gala finałowa - II połowa października
Więcej na www.spolecznoscroku.pl
Nadesłał:
ap
|