Gdzie sprawdza się głos?


2010-07-01
Międzynarodowe doświadczenia pokazują, że technologia Pick – 2 – Voice jest najchętniej wykorzystywana w procesach kompletowania przesyłek, inwentaryzacji oraz przy odbiorze towaru. Gdzie jeszcze można ją zastosować?

Najbardziej docenianym przez przedsiębiorców obszarem zastosowania rozwiązań głosowych jest praca w chłodniach.

Pracownicy są wyposażeni w specjalne słuchawki z ocieplaczami, nie muszą też zdejmować rękawiczek, żeby trafić w klawisze ręcznego urządzenia. Dodatkowym atutem jest też wytrzymałość Talkmanów, na których nie robią wrażenia temperatury do minus 25 stopni Celsjusza. Stanowi to dość dużą różnicę w jakości pracy, w porównaniu z tradycyjnymi urządzeniami, u których takie warunki powodują najczęściej zamarzanie wyświetlaczy.

W Polsce jeszcze nie ma jeszcze wdrożenia w sektorze produktów mrożonych. Biorąc jednak pod uwagę specyfikę pracy w najczęściej wykorzystywanym obszarze kompletacji, możliwe jest określenie tych elementów procesu, które decydują o poziomie efektywności rozwiązań P2V.

Większość naszej działalności skupia się na centrach dystrybucji, jednak możliwości systemów głosowych, już dawno pozwoliły nam na funkcjonowanie zarówno ‘wyżej' w łańcuchu dostaw tj. u producentów, jak i ‘niżej' czyli w sektorze sprzedaży detalicznej. Upowszechnienie rozszerzenia zastosowań technologii głosowych o obu kierunkach jest kwestia czasu i zależy od dojrzałości oraz charakteru poszczególnych rynków.

Frank Rissler, Business Development Manager, Vocollect

Nadesłał:

Multi_Communications

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl