Gellwe laureatem Superbrands Polska 2012


2012-02-01
Marka Gellwe uznana została za jedną z najsilniejszych marek konsumenckich na polskim rynku w rankingu Superbrands Polska 2012. Wyróżnienie jest tym cenniejsze, że w tym roku przyznane po raz pierwszy również głosami konsumentów.
„Jesteśmy dumni z wyróżnienia, jakim jest miejsce marki Gellwe w ścisłym gronie laureatów konkursu Superbrands Polska. Od lat dokładamy wszelkich starań, by produkty oferowane pod marką Gellwe wyróżniały się najwyższą jakością i jako takie odpowiadały potrzebom naszych konsumentów. Cieszymy się, że nasze wysiłki doceniła zarówno kapituła konkursu, jak i osoby, które na co dzień korzystają z wyrobów Gellwe.” – powiedziała Paulina Włodarska, Marketing Manager w firmie FoodCare.

Tytuł Superbrands jest prestiżowym wyróżnieniem dla zespołów marketingowych, przyznawanym już od 16 lat w ponad 85 krajach przez niezależną organizację The Superbrands Ltd. Celem konkursu jest promowanie i nagradzanie sukcesów marek, które oferując konsumentom wyjątkowe korzyści osiągnęły wysoką reputację, zdobywając również trwałą przewagę nad konkurencją. Kryteria, jakimi w trakcie wyboru kieruje się kapituła dotyczą m.in. rozpoznawalności marek, unikalnego charakteru korzyści, jakie oferują, a także siły ich więzi z klientami.

W Polsce najsilniejsze marki wybrane zostały po raz szósty, zaś o ich wyborze zdecydowała 40–osobowa Rada Marek, niezależne gremium ekspertów w dziedzinie marketingu, reklamy i brandingu. Po raz pierwszy w historii konkursu w jego wynikach uwzględniono również efekty badania konsumenckiego przeprowadzonego przez agencję Inquiry na grupie 2700 osób. Skonsolidowane wyniki głosowania jurorów i konsumentów zdecydowały o przyznaniu nagród w 23 kategoriach.

Marka Gellwe została wyróżniona tytułem Superbrands Polska już po raz drugi.

Nadesłał:

Ad rem Public Relations

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl