Geox oddycha – czarno na białym
Przejrzysty układ elementów, dominacja czerni i bieli, subtelne gry światłocieniowe – to najważniejsze cechy layoutów nowej, jesienno-zimowej kampanii reklamowej Geox. Kreacja konsekwentnie eksponuje hasło przewodnie marki - „Geox oddycha”.
Geox wystartował z najnowszą kampanią reklamową. Jej celem jest promocja obuwia Geox z jesienno-zimowej kolekcji damskiej, męskiej i dziecięcej, a także pokazanie walorów obuwia, które pozwala stopom oddychać. Kampania adresowana jest do rodziców, młodzieży oraz dorosłych mieszkańców miast, poszukujących komfortowego obuwia. Kreacja reklamowa koncentruje się wokół głównego atrybutu marki Geox, jakim jest technologia oddychających butów. Elementy konstytutywne kampanii, które powracają w każdych kolejnych działaniach reklamowych Geox, to sugestywne hasło „Geox oddycha” oraz ilustrujący je wymowny koncept wizualny. Podmuchy pary wodnej, które wydobywają się z perforowanych podeszw to skuteczny i przemawiający do wyobraźni sposób komunikacji Geox.
Dynamizm i energia w sposobie prezentacji obuwia z kampanii letniej, teraz zostały wyraźnie ograniczone i dostosowane do nieco melancholijnej atmosfery jesieni. Układ powierzchni reklamowej został podzielony. Górna część – wypełniona kolorem czarnym – jest najbardziej ekspresywnym miejscem wizualizacji patentu oddychających podeszw. Dolna przedstawia właściwy model reklamowanego obuwia. Efekty światłocieniowe pozwalają podkreślić i wydobyć urok obuwia, urozmaicając nieco minimalistyczny surowy styl prezentacji. Trochę inaczej jest w kampanii kolekcji dziecięcej, gdzie tła prezentowanego obuwia wypełnione są jednolitym, nasyconym kolorem.
W swojej kampanii reklamowej Geox eksponuje także wysoką jakość swoich produktów, posługując się logotypami zdobytych przez markę nagród. Walory zdrowotne obuwia Geox zostały podkreślone przez wykorzystanie w reklamach kolekcji dziecięcej logotypów nagród: „Hit 2006 Najlepsze dla dziecka” miesięcznika „Mamo to ja”, a także „Superprodukt 2007” miesięcznika „Mam dziecko”. W prezentacjach kolekcji damskiej i męskiej zamieszczono logotyp „Laur Konsumenta – Odkrycie Roku” - nagrody, zdobytej przez Geox w bieżącym roku.
W ramach działań promocyjnych wykorzystano prasę dla rodziców ( „Mamo to ja”, „Twoje dziecko”), prasę kobiecą („Pani”, „Elle”, „Avanti”) oraz prasę dla mężczyzn („Logo”, „Men's Health”). Kampanię wspiera także reklama na nośnikach zewnętrznych Stroeer. Działania outdoorowe obejmą te miasta, w których już istnieją sklepy Geox – Warszawę, Łódź, Konin oraz kornery Geox – Gdańsk, Poznań. Poza tym, reklamy na outdoorze będą towarzyszyć otwarciu salonu firmowego w Zielonej Górze i Koszalinie.
Kreacja jest polską adaptacją globalnej kampanii reklamowej Geox. Adaptację przygotowała agencja reklamowa Pretext. Zakupu mediów we własnym zakresie dokonał dział marketingu Gino Rossi SA – wyłącznego dystrybutora marki Geox na rynku polskim. Kampania potrwa do grudnia.
Firma Geox powstała na początku lat 90-tych w północno-wschodnich Włoszech. Jej założycielem jest Mario Moretti Polegato, który opracował i opatentował perforowaną gumową podeszwę - pozwalającą stopom oddychać i jednocześnie zapobiegającą przedostawaniu się wody do środka buta. Dzięki innowacyjnej technologii, zaledwie w ciągu kilku lat Geox stał się liderem rynku włoskiego i trzecim najważniejszym producentem na świecie w segmencie obuwia codziennego. Produkty Geox sprzedają się w 68 krajach w 724 sklepach firmowych i tysiącach sklepów partnerskich. W Polsce wyłącznym dystrybutorem Geox jest firma Gino Rossi SA. Więcej informacji o Geox jest dostępne pod adresem: http://www.geox.com.pl.
Nadesłał:
PRS
|
Wasze komentarze (3):
-
anufka , 2008-12-06 12:30:39
Ceny Geoxa faktycznie są bardzo wysokie, ale moim zdaniem te buty warte są swojej ceny.
-
ddd , 2008-09-09 21:49:47
Ma ktoś doświadczenie z takimi butami? Warte są ceny?
-
sp , 2008-09-08 12:31:44
Oglądałem dziecięce buty Geoxa w sklepie i robią wrażenie :) ale cena niestety trochę za wysoka.