Getin Bank doceniony przez internautów


2014-11-06
Getin Bank zdobył pierwsze miejsce w tegorocznej edycji internetowego rankingu jakości obsługi w bankach, przygotowanego przez IRCENTER.COM. Zestawienie zostało oparte na jakościowej analizie spontanicznych wypowiedzi użytkowników mediów społecznościowych.

W tegorocznym zestawieniu IRCENTER.COM analizowano opinie na temat banków, opublikowane przez internautów w okresie od września 2013 r. do września 2014 r. Pod uwagę brano dwa kryteria: bezwzględną liczbę pozytywnych wypowiedzi na temat jakości obsługi banków oraz relatywny odsetek pozytywnych opinii na temat każdego z czterech aspektów: tradycyjnej obsługi w placówkach, obsługi infolinii, internetowych systemów transakcyjnych i mobilnych aplikacji bankowych. Dla każdego banku policzona została punktacja stanowiąca średnią dwóch rankingów.

Jak wynika z przeprowadzonego badania, internauci najbardziej docenili jakość obsługi Getin Banku. Na zwycięstwo w klasyfikacji wpłynął m.in. wzrost bezwzględnej liczby pozytywnych ocen na temat jego internetowego systemu transakcyjnego, a także doskonałe oceny aplikacji Getin Mobile. W porównaniu z rokiem poprzednim, kiedy przeprowadzono pierwszą edycję badania, Getin Bank znacznie zwiększył swoją widoczność w mediach społecznościowych - w ocenianym okresie był drugim najczęściej opiniowanym w Internecie polskim bankiem.

Pierwsza pozycja Getin Banku w internetowym rankingu IRCENTER.COM to już kolejne wyróżnienie w kategorii obsługi klienta i jakości usług w tym roku. Kompetencje w tym obszarze potwierdzają m.in. czołowe miejsca w zestawieniach na najlepszą aplikację mobilną (Money.pl, mobiRANK.pl), bankowych lokat i inwestycji (Comperia.pl), najlepsze konto osobiste (Wp.pl), najlepszy kredyt gotówkowy (Totalmoney.pl) czy najlepszy kredyt samochodowy (Totalmoney.pl, eBroker.pl).

Nadesłał:

Getin Bank
http://www.getinbank.pl/

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl