Getin Bank stawia na jakość sieci franczyzowej


2013-03-05
Getin Bank wyznacza nowe standardy we współpracy z franczyzobiorcami. Od stycznia br. Bank realizuje cykl obowiązkowych, bezpłatnych szkoleń dla wszystkich pracowników placówek partnerskich z zakresu wiedzy o rynku finansowym i ubezpieczeniowym.

Getin Bank wprowadza wyższe standardy usług realizowanych w placówkach partnerskich. Od stycznia br. franczyzobiorcy Getin Banku oraz ich pracownicy  uczestniczą w specjalnie opracowanym, bezpłatnym programie szkoleń „Agent”. Osoby, które ukończą kurs oraz pomyślnie zdadzą egzamin pod nadzorem KNF, otrzymają certyfikaty uprawniające do sprzedaży produktów ubezpieczeniowych. Szkolenia są obowiązkowe i obejmują wiedzę z zakresu rynku finansowego i ubezpieczeniowego.

Getin Bank ceni wysoką jakość współpracy w ramach systemu franczyzy. Stale inwestujemy w rozwój naszych Partnerów i ich pracowników, organizując profesjonalne szkolenia z zakresu umiejętności managerskich oraz oferowanych produktów bankowych – mówi Tomasz Majewski, Dyrektor Departamentu Dystrybucji Pośredniej, Getin Noble Bank.

Projekt rozwijania kompetencji Partnerów koordynuje specjalnie powołany zespół Trenerów Franczyzowych. Każdy nowy franczyzobiorca i pracownik placówki partnerskiej odbywa obowiązkowe szkolenia wstępne z zakresu jakości obsługi i obowiązujących procedur. Dla wszystkich doradców klienta opracowano system certyfikowanych szkoleń wewnętrznych, dotyczących poszczególnych produktów bankowych. Dodatkowo, kierownicy placówek mają do dyspozycji bogatą ofertę warsztatów z zakresu rozwoju umiejętności menadżerskich, prowadzonych przez Dyrektora Regionalnego oraz zewnętrznych trenerów.

Obecnie sieć franczyzowa Getin Banku liczy ponad 255 placówek partnerskich.

Więcej informacji o sieci franczyzowej Getin Banku:

http://www.getinbank.pl/strona/getinbank/18-franczyza,23.html

 

Nadesłał:

RC2

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl