Getin Bank zatrudnił Wirtualnego Doradcę


2008-12-05
Wirtualny Doradca - Adam - firmy Stanusch Technologies działa na witrynie Getin Bank SA. Klienci mogą uzyskać od wirtualnej postaci informacje o aktualnej ofercie i porozmawiać o zakupie określonego produktu.

Ponadto Adam pomoże wypełnić potrzebne dokumenty bankowe, będzie przewodnikiem po stronie, a gdy trzeba przeliczy kursy walut. Getin Bank SA jest pierwszym w Polsce bankiem, który udostępnił swoim klientom tak nowoczesną formę komunikacji.

Chatterbot Adam na witrynie Getin Bank SA jest najbardziej zaawansowanym projektem Wirtualnego Doradcy, zrealizowanym przez Stanusch Technologies. Adam został wyposażony w wiedzę zarówno na temat oferty dla klientów indywidualnych (kredyty, pożyczki, depozyty)  jak i instytucjonalnych (np. factoring).  Oprócz tego Adam potrafi udzielać informacji na temat partnerów, pośredników czy franczyzobiorców oraz systemu GB24 i polityki bezpieczeństwa banku. Adam nawiguje po stronie internetowej Banku, potrafi doprecyzować niejasne pytania Użytkownika, wyświetlić wzory niezbędnych dokumentów oraz prowadzić rozmowę w celu sprzedaży określonego produktu. Wirtualny Doradca dla Getin Banku potrafi również w przeliczać bieżące kursy walut w oparciu o kursy z Banku.

Jesteśmy niezwykle dumni, że Wirtualny Doradca naszej firmy będzie wspierał informacjami klientów Getin Banku. Dzięki zastosowaniu naszych najnowszych rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję, wirtualna postać będzie doskonałym uzupełnieniem tradycyjnych kanałów komunikacyjnych dla wszystkich zainteresowanych ofertą Getin Banku – powiedział Maciej Stanusch, prezes zarządu Stanusch Technologies.

Zdecydowaliśmy się na udostępnienie klientom Wirtualnego Doradcy na naszej firmowej witrynie, ze względu na jego możliwości w zakresie natychmiastowego udzielania informacji o naszych usługach i produktach. Jesteśmy przekonani, że zastosowanie nowoczesnej technologii, do jakich niewątpliwie zaliczają się chatterboty, wpłynie na zwiększenia poziomu satysfakcji klienta, który będzie mógł uzyskać wyczerpującą odpowiedź w dowolnym czasie, bez konieczności umawiania się na spotkanie, czy oczekiwania na połączenie z konsultantem. Ponadto nowoczesne narzędzie przyciągnie większą liczbę odwiedzających – wyjaśnia Janusz Wojdyła z Getin Banku.

Wirtualny Doradca (chatterbot) to program komputerowy, wykorzystujący metody i techniki sztucznej inteligencji, umożliwiający rozmowę z użytkownikiem w języku naturalnym. Chatterbota umieszcza się na serwisach WWW. Jego zadaniem jest udzielanie informacji klientom nt. oferowanych produktów i usług, specyfiki działalności przedsiębiorstwa, czy też np. warunków handlowych. Zrealizowany przez Stanusch Technologies chatterbot wyposażony jest również w syntezę mowy oraz nowatorską technikę animacji ruchów twarzy, dostosowaną do dźwięku wypowiedzi. Dodatkową cechą wyróżniającą produkt jest możliwość korzystania z zaawansowanej semantycznej wyszukiwarki internetowej (WEB 3.0).

Nadesłał:

Front PR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl