Global One Communication zwiększa zasięg swojej działalności
Nowa, międzynarodowa sieć PR o wspólnym celu wciela w swoje szeregi firmę Oxygen, która obejmuje swoim zasięgiem Rumunię, Bułgarię i Grecję, oraz firmę Buman Media z Rosji.
Wrocław, 14 października 2014r. - Global One Communication (GOC), nowa międzynarodowa sieć niezależnych agencji PR, poinformowała dzisiaj o przyjęciu dwóch nowych członków, dzięki którym zasięg sieci obejmie większą część Europy Wschodniej oraz Rosję.
„Witamy w naszej rosnącej sieci firmy Buman i Oxygen. Obie agencje dysponują imponującymi zestawami umiejętności, utalentowanymi ludźmi oraz udokumentowanym doświadczeniem w działaniach komunikacyjnych. Dzięki tej współpracy zwiększymy nasz zasięg na rynkach międzynarodowych, a także będziemy mogli zapewnić dodatkowe usługi naszym klientom”, twierdzi Oliver Schillings, członek-założyciel oraz przewodniczący-elekt sieci GOC.
Firma Buman Media, założona przez Natalię Bucelnikową, jest szybko rozwijającą się agencją konsultingową z dziedziny PR, która specjalizuje się w obsłudze tradycyjnych metod komunikacji oraz sieci społecznościowych dla firm B2B i B2C. Klientami Buman Media są m.in. Adobe Systems, Crate & Barrel, EMC, Toshiba, Headhunter i Volkswagen Group. Dzięki Buman Media sieć GOC zyskuje dostęp do rynku rosyjskiego.
„Jesteśmy podekscytowani możliwością uczestniczenia w sieci Global One Communication. Nowoczesne programy komunikacyjne GOC oraz doświadczenie tej sieci w pracy z międzynarodowymi markami sprawia, że jest ona idealnym partnerem Buman Media”, twierdzi Natalia Bucelnikowa, założyciel i dyrektor generalny firmy Buman Media.
Firma Oxygen PR z siedzibą w Bukareszcie, założona przez Terezę Tranakę, jest zintegrowaną, przyszłościową agencją pracującą z największymi markami, łącząc w swoich działaniach tradycyjne doświadczenie z dziedziny public relations z wiedzą strategów ds. komunikacji korporacyjnej oraz pulą talentów internetowych. Firma Oxygen prowadzi działalność w Rumunii, Grecji oraz Bułgarii. Klientami agencji są m.in. takie marki, jak Heineken, Affligem, DIAGEO, Amway, Mothercare, Olympus, Garanti Bank, Skoda i nie tylko.
„Współpraca w ramach sieci GOC pozwoli nam zyskać cenne doświadczenie oraz zwiększyć naszą widoczność na rynku międzynarodowym, a tym samym zapewnić więcej korzyści naszym pracownikom, klientom oraz partnerom. Z drugiej strony sieć GOC zyska naszą wiedzę na temat rynków z rejonu SEE oraz możliwość zapewnienia klientom synergicznych rozwiązań. Jesteśmy podekscytowani możliwością współpracy z siecią GOC, która skupia wysoce utalentowanych, dynamicznych profesjonalistów z branży PR”, twierdzi Tereza Tranaka, partner zarządzający w firmie Oxygen.
Sieć Global One Communication powstała w celu zwiększenia zasięgu lokalnych kampanii Public Relations oraz spełnienia potrzeb firm, które chciałyby uruchomić międzynarodową kampanię PR mniejszym kosztem. Sieć GOC miała swoją oficjalną premierę w maju tego roku, lecz w rzeczywistości funkcjonowała w sposób nieformalny od 2010 roku.
Unikatową cechą sieci GOC jest możliwość zapewnienia elastycznych rozwiązań klientom pragnącym rozszerzyć swoją obecność międzynarodową. Klienci mogą przetestować i uruchomić zarówno krótko-, jak i długoterminowe projekty bez konieczności podejmowania poważnych zobowiązań kontraktowych – wszystko w ramach jednego zlecenia.
Z usług GOC korzystają zarówno duże organizacje o międzynarodowym zasięgu, jak i małe, rozwijające się firmy, działające w wielu różnorodnych branżach, przy czym najliczniejszą grupą są klienci z sektora technologicznego.
Informacje o sieci Global One Communication
Global One Communication (GOC) to strategiczny, niewyłączny związek wielu wiodących, niezależnych agencji z różnych części świata, które podjęły współpracę w celu realizacji programów o prawdziwie lokalnym charakterze dla międzynarodowych firm. GOC wyróżnia się na rynku jako sieć oferująca rozwiązania komunikacji o globalnym zasięgu, które są atrakcyjniejsze w porównaniu z ofertami dużych grup PR ze względu na swoją elastyczność, doświadczenie kierownictwa, a także możliwość szybkiej realizacji zamówień oraz doskonałą wiedzę na temat lokalnych rynków.
Sieć powstała, aby nasi międzynarodowi klienci mieli świadomość, że ich programy komunikacji i public relations są obsługiwane z należytą uwagą oraz precyzją przez partnerów zapewniających najwyższą jakość na każdym rynku docelowym. Chcieliśmy również utworzyć środowisko sprzyjające wzajemnemu pozyskiwaniu wiedzy: wszyscy partnerzy sieci GOC spotykają się regularnie, wypracowując wspólnie nowe pomysły i dzieląc się doświadczeniami na temat praktyk w lokalnych rynkach.
Więcej informacji z przyjemnością przekaże:
Katarzyna Kapłon-Ogórek
Tabasco Media Communicaitons
kasia@tabasco.pl; +71 363 292 47
Nadesłał:
tabasco
|