Global Point wybiera GutPR


Global Point wybiera GutPR
2012-01-09
Z początkiem stycznia 2012 firma Global Point, dystrybutor marki Globall, powierzyła obsługę komunikacyjną wyspecjalizowanej w działaniach dla branży budowlanej, wnętrzarskiej i instalacyjnej agencji GutPR.

W pierwszym etapie spółka GutPR będzie odpowiedzialna za stworzenie strony internetowej dla marki akcesoriów malarskich Globall - wraz z dostarczeniem kontentu na www.globall.com.pl.

Umowa obejmuje także obsługę w zakresie relacji z mediami dla marki Globall oraz prowadzenie biura prasowego na stronie firmy.

Firma Global Point sama zwróciła się do agencji - a decyzja o współpracy została podjęta po uzyskaniu pozytywnych rekomendacji od innych firm z branży budowlanej. Umowa ma charakter długoterminowy. Za obsługę klienta odpowiedzialny jest Rafał Wójcicki.

Globall jest marką należącą do firmy Global Point. Zajmuje się produkcją oraz dystrybucją akcesoriów malarskich. Kompleksowa oferta produktów pozwala wybierać spośród akcesoriów malarskich (m.in. kije, kuwety, wiadra, mieszadła,) wałków malarskich, taśm malarskich oraz akcesoriów budowlanych (plandeki, worki), a także akcesoriów do okien i drzwi. Współpraca kierowana jest zarówno do profesjonalistów jak i do odbiorców DIY. W trosce o środowisko naturalne, systematycznie zwiększana jest ilość wyrobów produkowanych z surowców odnawialnych o czym konsumenci informowani są na etykietach.

GutPR to kreatywna agencja public relations działająca w służbie dobrego PR. GutPR skupia profesjonalistów, posiadających doświadczenie na rynku budowlanym, wnętrzarskim, finansowym, informatycznym, farmaceutycznym i FMCG.
Agencja GutPR to dobry wybór dla firm, którym zależy na długotrwałym i skutecznym budowaniu pozytywnego wizerunku.

Nadesłał:

GutPR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl