GMC 2010- Makao, Madera i MBA to nie wszystko!


2010-10-05
Nagrody w konkursie Global Management Challenge 2010 to tylko jeden z wielu powodów, dla których do konkursu zgłaszają się profesjonaliści i młode talenty z całej Polski. Do nadchodzącej edycji projektu zgłosiło się już ponad 150 zespołów. Rejestracja trwa!

Global Management Challenge to największa na świecie symulacja biznesowa, która w formie konkursu on-line odbywa się równolegle w 32 państwach.

Polskie edycje programu gromadzą w każdej edycji 2000 uczestników, samych „absolwentów" jest już ponad 15 000, a wśród nich pracownicy m.in. takich firm jak: Deloitte, Bank BPH, Telekomunikacja Polska, Carlsberg, Cemex, Elektrociepłownie Wybrzeże, PZU, Philip Morris Polska, MARS, WARTA Glass i wielu innych.

W konkursie biorą udział zespoły (3-5 osób) tworzone przez studentów oraz reprezentantów firm. Każda drużyna przyjmuje rolę zarządu wirtualnego przedsiębiorstwa, który przez kilka miesięcy podejmuje strategiczne decyzje związane ze wszystkimi obszarami działalności (sprzedaż, produkcja, marketing, zarządzanie personelem i in.). Różnorodność zagadnień poruszanych w symulacji pozwala każdemu odnaleźć i rozwijać swoją specjalizację i obszar zainteresowań.

Największą wartością konkursu jest możliwość nauki przez doświadczenia. GMC to również ceniona przez setki zaangażowanych firm, forma integracji i teambuilding'u. Rozgrywki angażują uczestników umysłowo i emocjonalnie, a atmosfera zdrowej rywalizacji jest nieodłącznym elementem przedsięwzięcia. Zarządzanie wirtualną firmą pozwala spojrzeć ‘z lotu ptaka' na procesy zachodzące w organizacji. A rozwój świadomości biznesowej przyczynia się również do sukcesów w codziennym, realnym życiu zawodowym.

Sukces symulacji potwierdza liczba ponad pół miliona uczestników na całym świecie oraz przyznany w 2008 roku certyfikat CEL (Certificate for teChnology-Enhanced Learning) - akredytacja Europejskiej Fundacji na rzecz Rozwoju Zarządzania (EFMD - European Foundation for Management Development).

W Polsce, firma BIGRAM organizuje krajowe edycje konkursu od 2000 roku gromadząc entuzjastów z ponad 250 firm i 100 uczelni wyższych. Od wielu lat GMC cieszy się poparciem Narodowego Banku Polskiego oraz Giełdy Papierów Wartościowych. Nad przebiegiem projektu czuwa kapituła konkursu, w skład, której wchodzi m.in. Pan Wiesław Rozłucki.

Rejestracja zespołów (3-5 osób) do nadchodzącej, już XI polskiej edycji konkursu GMC Poland 2010 potrwa do 20 października. Udział w programie mogą brać wszyscy zainteresowani rozwijaniem wiedzy z obszaru zarządzania, w tym przedstawiciele firm, jak również studenci, którzy chcą sprawdzić swoje umiejętności. W tegorocznej odsłonie konkursu udział wezmą pracownicy takich firm jak: Telekomunikacja Polska, Bank Zachodni WBK, Intrum Justitia, Cemex, Mondial Assistance, Makro Cash & Carry, BPH grupa GE Capital oraz wielu innych. GMC 2010 składać się będzie z programu treningowego (start 25 października), dwóch etapów on-line (listopad - grudzień 2010, styczeń - luty 2011) oraz finału krajowego (marzec 2011) i światowego (kwiecień 2011). Nagrodami w konkursie jest m.in. wyjazd na Światowy Finał GMC do Makao, studia podyplomowe w Akademii Leona Koźmińskiego oraz bilety lotnicze linii TAP Portugal na Maderę.

Więcej informacji: www.gmcpoland.pl

Organizator w Polsce: BIGRAM Personel Consulting

Patroni Honorowi: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, Narodowy Bank Polski

Sponsorzy: Telekomunikacja Polska, Bank Zachodni WBK, Intrum Justitia,

Patroni medialni: Rzeczpospolita, Parkiet, Brief, Gazeta Bankowa. Personel i Zarządzanie, TV Biznes

Patroni Internetowi: RP.PL, Bankier.pl, NBPortal.pl, qpracy.pl

Współpraca: Brytyjsko-Polska Izba Handlowa, StepStone.pl

Nadesłał:

BIGRAM

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl