GO ZERO – wygraj swoje marzenia


GO ZERO – wygraj swoje marzenia
2009-03-13
Na początku marca ruszyła nowa promocja konsumencka Coca-Coli Zero pod hasłem GO ZERO. Za kody spod nakrętek promocyjnych butelek Coca-Coli Zero będzie można wygrać nagrodę główną – męską podróż bez ograniczeń do USA wraz z trójką swoich przyjaciół.

W promocji konsumenci Coca-Coli ZERO mają także możliwość wygrania, losowanych codziennie zestawów - konsoli PlayStation 3 wraz z dwoma grami: MotorStorm Pacific Rift i Ratchet&Clank: Quest for Booty. Dodatkowo, każdy przesłany kod jest premiowany darmową grą Java na komórkę.

Aby wziąć udział w promocji wystarczy przesyłać poprzez www lub SMS-em kody spod nakrętek promocyjnych butelek. Przy odrobinie szczęścia można wygrać szaloną przygodę w USA, na którą będzie można zabrać jeszcze trójkę swoich bliskich przyjaciół. Atrakcje, które czekają na uczestników eskapady to m.in. imprezowe noce w klubach Los Angeles i Las Vegas, surfing oraz nurkowanie w Malibu i Santa Monica, a także przelot helikopterem nad Wielkim Kanioniem.

„Punktem wyjścia do przygotowania koncepcji najnowszej kampanii promocyjnej Coca-Coli ZERO była obserwacja na temat współczesnych, młodych mężczyzn. Pomimo dojrzałości i odpowiedzialności cały czas drzemie w nich mały chłopiec, który ma ochotę wyrwać się z codziennych obowiazków i znów przeżyć z kolegami prawdziwą przygodę. Coca-Cola Zero proponuje więc zerwanie z codzienną rutyną i choć chwilowy powrót do czasu nieograniczonej wolności." - powiedział Szymon Michalik, kierownik marki Coca-Cola Zero w Coca-Cola Poland Services.

Promocję konsumencką wspiera kampania reklamowa, która obejmuje spoty w telewizji, radio oraz działania w internecie. Pomysł na spot promocyjny kampanii został oparty na konwencji komiksu, który przenika do rzeczywistości. Czterech  mężczyzn wyrusza na podbój USA. Mają przed sobą do zdobycia kasyna, plaże, nocne kluby. Zwycięzca wraz z przyjaciółmi ma szansę „zabawić się jak nigdy przedtem". Spot kampanii Coca-Coli ZERO będzie emitowany w wersji 30 sekundowej m.in. w TVN, TV7, POLSAT, TV4, Discovery i Animal Planet.  Można go zobaczyć także na stronie internetowej www.cokezero.pl.

Dodatkowo promocja będzie też komunikowana poprzez zastosowanie niestandardowych działań z obszaru tzw. rich media (na serwisach społecznościowych Goldenline, Fotka oraz Grono).

Za kreację kampanii odpowiada agencja Publicis, koncepcję działań on-line przygotowała agencja K2 Internet SA, a za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom. Działania PR realizuje Edelman Polska. Po stronie Klienta projekt prowadzi Szymon Michalik, Brand Manager Coca-Cola Zero oraz Anna Solarek, Starszy Specjalista ds. komunikacji i kontaktów zewnętrznych Coca-Cola Poland Services.

Coca-Cola ZERO jest marką, która odniosła niezwykły sukces. Została wprowadzona na polski rynek w kwietniu 2008 r. i w przeciągu niecałego roku przewyższyła co najmniej dwukrotnie planowany wynik sprzedaży. Na świecie już po dwóch latach od jej wprowadzenia w 2005 r. marka osiągnęła wartość ponad miliarda dolarów.

O FIRMACH Z SYSTEMU COCA-COLA:

System Coca-Cola w Polsce reprezentują firmy Coca-Cola Poland Services Spółka z o.o. oraz Coca-Cola HBC Polska. Coca-Cola Poland Services to spółka-córka The Coca-Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych w ponad 200 krajach świata. Coca- Cola HBC Polska to oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca-Cola Company, docierającym do ponad 500 milionów konsumentów. Wśród marek firm dostępnych na naszym rynku figurują: Coca-Cola, Coca-Cola light, Coca-Cola Zero, Cherry Coke, Fanta, Sprite, Lift, Kinley Tonic, napój izotoniczny Powerade, napój hypotoniczny Powerade Aqua Plus, soki, nektary i napoje owocowe Cappy, naturalna woda źródlana Kropla Beskidu i wody mineralne Multivita, Vita, napój energetyczny Burn, herbaty mrożone Nestea oraz kawy gotowe do spożycia Illy.  Firmy z systemu Coca-Cola są liderem na polskim rynku napojów bezalkoholowych i zatrudniają ponad 3 tysiące osób. Od 1991 r. firmy te zainwestowały w Polsce ponad 500 milionów dolarów. 

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl