Golden Rose: apetyt na kolory


Golden Rose: apetyt na kolory
2010-08-24
IMR advertising by PR rozpoczyna dwunastomiesięczną promocję kosmetyków firmy Golden Rose. Szeroko i odważnie przygotowaną umowę podpisały: Monika Iskandar – dyrektor zarządzająca IMR i Ewa Pawłowska – prezes zarządu Golden Rose.

Warszawska agencja wykreuje markę szerokiej gamy kosmetyków kolorowych do pielęgnacji cery, oczu, ust, paznokci, włosów i ciała. Równolegle będzie budowany wizerunek firmy Golden Rose jako dystrybutora również innych marek kosmetycznych: Classics, Miss Selene i Roxanne, znanych w ponad 70 krajach świata.

Celem promocji jest połączenie wysokiej jakości produktów z przystępną ceną oraz pokazanie klientkom, jak firma nieustająco dba o jakość wyrobów, dostosowując ich skład do zmieniających się oczekiwań i wymagań konsumentek.

„Zajmowanie się promocją kosmetyków jest przyjemnością, ale stanowi też ogromne wyzwanie, zważywszy na ich mnogość i dostępność na rynku. Jeśli klientki nie są przekonane i przywiązane do jakiejś konkretnej marki kosmetyków, to rozglądają się za nowościami. Naszym celem jest wskazanie poszukującym Polkom serii Golden Rose z przekonaniem, iż warto spróbować tych kosmetyków, polubić je i stać się lojalnymi użytkowniczkami. Fenomenem firmy Golden Rose jest nieustające wprowadzanie na rynek nowych produktów" - mówi Monika Iskandar.

Kampania promocyjna będzie realizowana przy użyciu narzędzi PR oraz praktycznych konsultacji prowadzonych dla dziennikarek mediów kobiecych.

Firma Golden Rose wybrała agencję IMR advertising by PR spośród innych agencji wykazujących zainteresowanie pozyskaniem tego kontraktu.

Nadesłał:

IMR advertising by PR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl