Google Days – co każdy marketingowiec musi wiedzieć o narzędziach Google?


2015-06-26
Przegląd od A do Z Google Analytics, aspektów pozycjonowania SEO, kampanii w AdWords i działań na YouTube. Cele szkolenia:
  • Poznanie kluczowych narzędzi - płatnych i bezpłatnych - udostępnionych przez potentata Google w sieci

  • Prezentacja efektywnych i praktycznych porad związanych z wykorzystaniem narzędzi Google’a

  • Analiza i interpretacja kluczowych wskaźników komunikacji online udostępnianych przez narzędzia Google

  • Strategia efektywnego wykorzystania aplikacji Google w ramach planów marketingowych firm

Główne zagadnienia:

  • Google Analytics w pigułce – to co najważniejsze z punktu widzenia marketera

  • Marketing w wyszukiwarkach – SEM od podstaw

  • PPC, czyli Google Adwords w praktyce

  • SEO, czyli jak pozycjonować serwis w wynikach wyszukiwania Google?

  • Google Maps, Google i społeczności, Google Mobile oraz pozostałe narzędzia Google


Korzyści z udziału w szkoleniu:

  • 100% wykorzystania potencjału Google w komunikacji z rynkiem

  • inspiracje i nowe narzędzia Google udostępnione dla marketingu, PR, HR czy sprzedaży

  • tips & tricks, czyli szybkie wdrożenie niezwykle pomocnych rozwiązań, których Google nie promuje wśród użytkowników

  • wsparcie w budowaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem gotowych rozwiązań potentata sieci


Szkolenie poprowadzi Artur Maciorowski, ekspert e-marketingu, autor książki “E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, redaktor prowadzący branżowego magazynu “Online Marketing Polska”. Niezależny konsultant, publicysta i prelegent w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Wykłada w Szkole Głównej Handlowej na Podyplomowych Studiach Marketingu Internetowego oraz w ramach programu The Chartered Institute of Marketing (Diploma in Professional Marketing - Digital Marketing).

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie: http://mmcpolska.pl/event/google-days-co-kazdy-marketingowiec-musi-wiedziec-o-narzedziach-google

Kontakt:

Katarzyna Kasjaniuk,

Kierownik Projektu

T: 22 379 29 22
e-mail: k.kasjaniuk@mmcpolska.pl



Nadesłał:

MMC

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl