Graj i wygraj #JakDziewczyna!
Wraz ze startem IV edycji kampanii Always #JakDziewczyna ruszył ogólnopolski konkurs skierowany do dziewczęcych szkolnych drużyn sportowych, w którym do wygrania jest 4000 zł w każdym województwie. Konkurs realizowany jest we współpracy z siecią TESCO.
Graj #JakDziewczyna i spełniaj swoje marzenia!
Always i TESCO wspierając dziewczęce drużyny sportowe zapraszają do udziału w wyjątkowym ogólnopolskim konkursie. W każdym województwie zostanie wyłoniona jedna zwycięska drużyna, która otrzyma 4000 zł na rozwój działalności zespołu. Co zrobić, aby wziąć udział w akcji? To bardzo proste! Pierwszym krokiem jest rejestracja szkolnej drużyny na stronie alwaysjakdziewczyna.pl. Następnie należy zrobić zdjęcie lub film o swojej drużynie i zamieścić na stronie akcji. Zespół, który otrzyma najwięcej punktów, otrzyma nagrodę.
Punkty można zbierać na dwa sposoby:
Głosowanie z paragonem – wystarczy kupić dwa dowolne produkty i zachować paragon
– jeden Always i drugi spośród czterech marek: Gilette Venus, Pantene, Oral-B, Blen-a-Med. Następnie na stronie alwaysjakdziewczyna.pl należy znaleźć szkolę, wybrać opcję „głosuj
z paragonem”, wprowadzić numer paragonu i zamieścić jego skan, następnie nacisnąć „głosuj”. Z głosowania tym sposobem wybrana szkoła uzyskuje 50 punktów.
Głosowanie bez paragonu – na stronie konkursowej alwaysjakdziewczyna.pl należy wybrać szkołę, a następnie opcję „głosuj bez paragonu”. Z głosowania tym sposobem wybrana szkoła uzyskuje 1 punkt.
Konkurs trwa od 9 stycznia do 14 marca 2018 roku. Więcej informacji na temat konkursu na stronie: www.alwaysjakdziewczyna.pl.
Ponad połowa dziewczyn w okresie dojrzewania przestaje uprawiać sport
Z badań nad Dojrzewaniem i Pewnością Siebie wynika, że ponad połowa dziewczyn w okresie dojrzewania (51%) przestaje uprawiać sport*. Aż 2/3 dziewcząt czuje, że nie przynależy do świata sportu*. Jak często zdarza się nam słyszeć opinie, że dziewczęta „nie powinny uprawiać tego sportu” lub oglądać mecze reprezentacji kobiet rozgrywane w prawie pustych obiektach? Jak duży wpływ wywiera tego typu postawa na dorastające dziewczęta oraz ich chęć do uprawiania sportu w okresie dojrzewania? Są to niezwykle istotne pytania, które Always, światowy lider w kategorii produktów ochrony kobiecej i marka aktywnie wspierająca dziewczęta w zwiększaniu pewności siebie, zadaje odnośnie sportu – aktywności fizycznej, która wywiera ogromny i długotrwały wpływ na budowanie i zachowanie pewności siebie. Marka Always, walcząc z krzywdzącymi przekonaniami udowadnia, że grając #JakDziewczyna zawsze osiągasz to co chcesz. Zależy mi, aby pokazać dziewczętom, że okres dojrzewania nie niesie ze sobą żadnych ograniczeń. Nie oznacza także rezygnacji z aktywności fizycznej, treningów czy lekcji WF-u, dlatego jestem dumna, że mogę być częścią kampanii Always, która inspiruje dziewczyny do tego, aby nie rezygnowały z aktywności fizycznej. Sport wzmacnia poczucie własnej wartości, poprawia samopoczucie i redukuje napięcia, dlatego fajnie jest uprawiać sport #JakDziewczyna! – komentuje Oktawia Nowacka, polska pięcioboistka, medalistka Igrzysk Olimpijskich.
Sport a budowanie pewności siebie
Wyniki wielu badań potwierdzają, że regularne uprawianie sportu to jeden z głównych czynników wpływających na budowanie pewności siebie wśród dziewczyn w okresie dojrzewania oraz na zachowanie tej cechy na co dzień w późniejszych etapach życia. Wyniki badań konsumenckich w USA w 2015 roku wskazują, że pewność siebie u kobiet w wieku od 18 do 24 lat, które regularnie uprawiają sport, jest dwa razy większa niż u kobiet niepodejmujących żadnej aktywności sportowej. Dodatkowo w ankiecie Always dziewczyny jako najważniejsze korzyści z uprawiania sportu wskazały większą pewność siebie, umiejętność pracy w grupie oraz rozwój zdolności przywódczych. Jednak pomimo powszechnie znanych korzyści z uprawiania sportu dziewczęta wciąż uważają, że się do tego nie nadają. Co więcej, aż 67% dziewcząt twierdzi, że otoczenie nie zachęca ich do aktywności sportowej. Sport jest doskonałą drogą do mistrzostwa życiowego, w tym budowania pewności siebie, szacunku do siebie oraz innych. Jako zawodniczka byłam dumna, że jako dziewczyna, a później kobieta potrafiłam przekraczać swoje granice, osiągać cela a w czasie treningu rywalizować z chłopcami, a później mężczyznami. Always #JakDziewczyna uświadamia młodym kobietom, że bez względu na wszystko mogą spełniać swoje marzenia i konsekwentnie do nich dążyć. Sport w drodze do budowania pewności siebie jest wspaniałą przygodą – komentuje Otylia Jedrzejczak, mistrzyni olimpijska w pływaniu w stylu motylkowym.
Always zaprasza wszystkich, by przyłączyli się do akcji i wspólnie zmieniali zasady gry w celu przekonania dziewcząt, aby nie traciły zapału do sportu. Dołącz do nas, pokaż całemu światu jak Działasz #JakDziewczyna i zachęcaj inne dziewczęta do tego samego.
O Always #JakDziewczyna
Always #JakDziewczyna to akcja społeczna wspierana przez miliony kobiet na całym świecie, która zmienia negatywny wydźwięk wyrażenia #JakDziewczyna, aby kojarzyło się wyłącznie z samymi wyjątkowymi cechami. Kampania Always #JakDziewczyna rozpoczęła się w czerwcu 2014 roku. Została ona zainspirowana tym, że początek okresu dojrzewania i pierwsza miesiączka to dla dziewcząt moment, gdy znacznie spada ich pewność siebie, a każde negatywne słowa jeszcze bardziej się do tego przyczyniają. Kampania uświadamia, jak ogromny wpływ na pewność siebie młodych dziewcząt ma wyrażenie: robić coś „jak dziewczyna”. Akcja przyczyniła się do zmiany opinii społecznej – według wyników II fali badań Always nad Dojrzewaniem i Pewnością Siebie, po obejrzeniu pierwszej odsłony filmu #JakDziewczyna większość osób (76% kobiet w wieku od 16 – 24 lat oraz 59% mężczyzn) przyznała, że film zmienił ich opinię na temat wyrażenia „jak dziewczyna”***. Na tym jednak nie poprzestano. W 2015 roku Always przeprowadziło kolejne badanie, podczas którego aż 72% dziewcząt stwierdziło, że społeczeństwo ogranicza je, narzucając, co powinny robić i jak się zachowywać**. Ponadto ponad połowa dziewcząt uważa, że ograniczenia społeczne pogorszą się lub pozostaną bez zmian w ciągu najbliższych 10 lat, co z kolei obrazuje poczucie braku nadziei na zmianę opinii społecznej. W odpowiedzi na negatywne wyniki badań Always rozpoczęło w lipcu 2015 kampanię NieDoZatrzymania #JakDziewczyna, której celem było przekonanie dziewcząt, aby pokazały światu, że mogą osiągnąć wszystko i być kim tylko chcą. W celu uzyskania dodatkowych informacji, odwiedź stronę internetową www.mydziewczyny.pl oraz www.always.com
Metodologia badań (USA)
*IV Badanie Always nad Dojrzewaniem i Pewnością Siebie zostało przeprowadzone przez MSLGROUP Research za pomocą panelu Research Now. W badaniu wzięło udział w sumie 1 514 Amerykanów. Była to reprezentatywna grupa, składająca się z 1 006 kobiet w wieku 16 - 24 lata i 508 mężczyzn
w wieku 16 - 24 lata. Badanie prowadzono od 30 grudnia 2015 r. do 7 stycznia 2016 r.
**III Badanie Always nad Dojrzewaniem i Pewnością Siebie zostało przeprowadzone przez MSLGROUP Research za pomocą panelu Research Now. W badaniu uczestniczyło w sumie 1 800 Amerykanów (1 300 kobiet w wieku 16 - 24 i 500 mężczyzn w wieku 16 - 24). Była to reprezentatywna grupa, składająca się z 1 000 Amerykanek, 500 Amerykanek oraz dodatkowo 150 Afroamerykanek i 150 Latynoamerykanek. Badanie prowadzono od 30 kwietnia 2015 r. do 8 maja 2015 r.
***II Badanie Always nad Dojrzewaniem i Pewnością Siebie zostało przeprowadzone przez MSLGROUP Research za pomocą Research Now. W badaniu uczestniczyło w sumie 1 800 Amerykanów. (1 300 kobiet w wieku 16 - 49 i 500 mężczyzn w wieku 16 - 49). Była to reprezentatywna grupa składająca się z 1 000 Amerykanek, 500 Amerykanów oraz dodatkowo 150 Afroamerykanek i 150 Latynoamerykanek. Badanie prowadzono od 5 grudnia 2014 r. do 12 grudnia 2014 r.
Metodologia badań (Polska)
****IV Badanie Always nad Dojrzewaniem i Pewnością Siebie zostało przeprowadzone przez MSLGROUP Research za pomocą panelu Research Now. W badaniu uczestniczyło w sumie 972 kobiety w wieku 16 - 24 lata. Badanie prowadzono od 12 stycznia 2016 r. do 23 lutego 2016 r.
Marka Always
Always jest światowym liderem kategorii produktów ochrony kobiecej. Oferuje szeroką gamę produktów dla kobiet, dostosowaną do indywidualnych preferencji, różnych typów budowy ciała, zróżnicowanego miesiączkowania. Od ponad 30 lat Always wspiera na całym świecie dziewczynki w okresie dojrzewania poprzez edukację w zakresie budowania pewności siebie oraz produktów dla dziewcząt. Do niedawna kampania Always #JakDziewczyna realizowała działania pomagając w pokonywaniu ważnych społecznych barier wpływających na budowanie pewności siebie dziewczyn w okresie dojrzewania. Wierzymy, że możemy stworzyć świat, w którym dojrzewanie jest momentem, który napędza dziewczęta w kierunku kobiecości i pewności siebie. Więcej informacji na stronie www.always.com
Portfolio Always zawiera następujące linie produktów: podpaski Always Infinity™, Always Ultra, Always Sensitive, Always Platinium, wkładki Always. W 2016 roku marka Always z dumą ogłosiła, że wszystkie zakłady wytwarzające produkty higieniczne dla kobiet osiągnęły zero odpadów produkcyjnych. Więcej informacji na ten temat na stronie: http://us.pg.com/sustainability/environmental-sustainability/focused-on/waste
O Procter & Gamble
Firma P&G dociera ze swoimi markami do blisko 5 miliardów ludzi na świecie. Jej silne portfolio obejmuje wiele zaufanych, cenionych ze względu na jakość marek o wiodącej pozycji rynkowej, m.in. Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, i Whisper®. P&G prowadzi działalność w około 70 krajach. Bieżące informacje na temat firmy i jej marek dostępne są na stronie: http://www.pg.com.
Nadesłał:
wiska
|