GRAJ O WYPASIONE NAGRODY Z ROCKSTAR ENERGY DRINK!
Już od piątku, 20 czerwca br. marka Rockstar Energy Drink ruszyła z promocją dla wielbicieli muzyki i sportów miejskich.
Na wszystkich puszkach napoju Rockstar znajdują się promocyjne naklejki z kodami, dzięki którym można wygrać odjazdowe nagrody: miesięczny dostęp do nielimitowanej muzyki na Spotify, kultowe słuchawki Skullcandy i kamery GoPro Hero3! Promocja potrwa 6 tygodni, do 31 lipca 2014 r.
Zbieraj kody i decyduj jaką nagrodę chcesz wygrać!
Jak wygrać? Nie ma nic prostszego! Zbierz 4 kody ze specjalnych naklejek znajdujących się na puszkach Rockstar Energy Drink (na puszkach o pojemności 500 ml znajdują się aż 2 kody!), wejdź na stronę www.promocjarockstar.pl i wybierz swoją nagrodę! Do wyboru masz 2 opcje:
- Możesz od razu wybrać nagrodę gwarantowaną, czyli miesięczny dostęp do platformy Spotify i słuchać muzyki niezależnie od tego, gdzie jesteś. Codziennie do zgarnięcia 500 dostępów dla pierwszych 500 osób.
- Pragniesz czegoś więcej? Rusz głową, kreatywnie odpowiedz na pytanie konkursowe i graj o kultowe słuchawki Skullcandy, dzięki którym jakość dźwięku nabierze nowego znaczenia, lub Kamerę GoPro Hero3 – marzenie wszystkich fanów zajawkowiczów!
„Rockstar Energy Drink to marka stworzona dla osób, które prowadzą aktywny tryb życia, mają swoje zajawki i uwielbiają rozwijać swoje pasje. Promocja, z którą właśnie ruszyliśmy i w której można wygrać wyjątkowe nagrody jest przeznaczona dlawww.promocjarockstar.pl. O firmie PepsiCo Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych Działalność PepsiCo opiera się na filozofii „Performance with Purpose”, co oznacza, że firma koncentruje się na osiąganiu wysokich wyników finansowych, jednocześnie dbając o zrównoważony wzrost. Zgodnie z filozofią „Performance with Purpose”, PepsiCo oferuje szeroki wybór produktów żywnościowych i napojów, od przekąsek po produkty o profilu prozdrowotnym, poszukuje innowacyjnych sposobów pozwalających ograniczać wpływ swojej działalności na środowisko oraz zmniejszać koszty operacyjne, firma zapewnia bezpieczne i sprzyjające warunki pracy wszystkim swoim pracowników na świecie, a także szanuje, wspiera i inwestuje w rozwój społeczności lokalnych, w których prowadzi działalność. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.
i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2013 roku ponad 66 mld dolarów amerykańskich.
W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.