Grey Goose dla The Elton John Foundation
Francuska wódka Grey Goose, znana ze swojego zaangażowania w wydarzenia ze świata filmu ma także drugie – charytatywne oblicze. Marka, uczestnicząc w dwóch wyjątkowych wydarzeniach: Character & Cocktails oraz White Tie and Tiara Summer Ball, wspiera The Elton John AIDS Foundation
Grey Goose na White Tie and Tiara Summer Ball
White Tie and Tiara Summer Ball to jedno z najbardziej wyjątkowych wydarzeń na świecie, organizowane przez The Elton John AIDS Foundation. Ta impreza to unikalny pomysł na znalezienie funduszy, które wesprą Fundację w realizacji jej celów. Od momentu powstania – 11 lat temu – to coroczne wydarzenie odniosło wielki sukces i przerosło wszelkie oczekiwania, zasilając organizację Eltona Johna na 65 milionów funtów.
Każdego roku Elton John i David Furnish wybierają temat przewodni imprezy, który decyduje o tym, w jakiej konwencji utrzymany będzie wystrój domu Windsor, należącego do wspomnianej pary. W roku 2009 była to „Sztuka współczesna”. Specjalnie na tę okazję gospodarze ozdobili miejsce imprezy wybitnymi dziełami sztuki wypożyczonymi z najlepszych galerii i prywatnych kolekcji. Wśród eksponatów znalazła się także przykuwająca wzrok butelka wódki Grey Goose – inspirowana legendarnym amerykańskim artystą – Jeffem Koons. W roku 2011 podczas White Tie and Tiara Summer Ball temat przewodni brzmiał „RetroFutureSpace”. Konwencja bardzo spodobała się gościom, dla których była to jedna z najważniejszych letnich imprez. Świadczy o tym obecność takich gwiazd jak: Anne Hathaway, Alexa Chung, Elizabeth Hurley i Shane Warne, Księżniczka Beatrice i Eugenie, Daphne Guinness, Boris Becker, George Michael, David Walliams i Lara Stone, Chase Crawford, Beth Ditto, Noomi Rapace, Patrick Cox i Tracey Emin.
David Furnish i Joe McCanta połączyli swoje siły, aby stworzyć pięć koktajli na bazie Grey Goose, które wpisały się w temat przewodni wieczoru. Główna konwencja, nawiązująca do kosmosu i przyszłości dała nieograniczone możliwości, dzięki czemu zaproszeni goście mogli delektować się kolekcją oryginalnych drinków. Listę otworzył Grey Goose Moon Dust – mieniąca się kompozycja Grey Goose Le Citron, likieru pomarańczowego i kwasku cytrynowego, ozdobiona musującymi kryształkami, które tworzą delikatne bąbelki w kieliszku. Nie zabrakło także klasycznego Grey Goose Le Fizz – połączenia Grey Goose Original, świeżo wyciśniętego soku z limonki i likieru z czarnego bzu – całość dopełniona wodą gazowaną. Ulubieńcem wieczoru okazał się drink Grey Goose Cosmic Eruption, delikatnie zbalansowane, futurystyczne połączenie Grey Goose L’Orange, rabarbaru i truskawek, wykończone chmurką Açai and Mulberry. Dopełnieniem kolekcji był koktajl Grey Goose Spawn – elektryczna kompozycja Grey Goose Le Citron, kardamonu i toniku, serwowana z kawiorem z marakui. Goście zakończyli wieczór popijając koktajl Grey Goose Dark Matter, będący połączeniem wódki Grey Goose Original, wanilii i espresso, które miało dodać obecnym energii aż do zakończenia eventu.
Przepisy na te oryginalne drinki poznają Państwo już niebawem.
Grey Goose Character & Cocktails
Grey Goose Character & Cocktails to projekt organizowany od 2006 roku przez The Elton John AIDS Foundation. Każdego roku ikony ze świata mody, sztuki, muzyki i designu zostają zaproszone do stworzenia barów, które podczas uroczystej kolacji zostają wystawione na aukcję, a zaproszeni goście mogą wziąć udział w licytacji. Zebrane w ten sposób pieniądze zasilają konto fundacji Eltona Johna. W 2010 roku osobą odpowiedzialną za wystrój miejsca, gdzie odbył się bal charytatywny Grey Goose Character & Cocktails był światowej sławy francuski projektant Jean Paul Gaultier. Kreator mody zaprojektował także bar zainspirowany butelkami perfum swojego autorstwa, które przedstawiają męską i kobiecą sylwetkę. Marka Grey Goose towarzyszyła gościom podczas głównego wydarzenia wieczoru – przyjęcia zakończonego aukcją charytatywną. Z tej okazji barmani z hotelu The Savoy przygotowali specjalną kolekcję koktajli na bazie tej francuskiej wódki.
Podczas Charatcter & Cocktails 2009 do stworzenia barów wystawionych na licytację zostali zaproszeni projektant Roland Mouret, aktorka i modelka Lily Cole i wokalistka Lily Allen. Roland Mouret szukał inspiracji w ostrych kątach i kształtach – tak powstał Origami bar. Lily Cole postawiła na ognisty, miejski styl inspirowany zakątkami Londynu i Nowego Jorku. Natomiast wokalistka Lily Allen oddała w swoim projekcie miłość do muzyki. Na barze znajduje się gramofon i płyta kompaktowa – elementy niezbędne do zorganizowania imprezy w domu.
The Elton John AIDS Foundation
Fundacja Eltona Johna została założona w 1992 roku w Stanach Zjednoczonych. Rok później The Elton John AIDS Foundation miała już swoją filię w Wielkiej Brytanii. Te dwie organizacje działają jako oddzielne podmioty, jednak obie mają podobną misję: wspieranie innowacyjnych programów zapobiegania zarażeniom wirusem HIV, wysiłki w celu wyeliminowania stygmatyzacji i dyskryminacji osób zarażonych wirusem HIV i chorujących na AIDS, bezpośrednią opiekę i wsparcie dla osób żyjących z HIV i AIDS.
Dlaczego Grey Goose jest Najlepiej Smakującą Wódką na Świecie?
Grey Goose, luksusowa i ceniona na całym świecie wódka, tworzona jest w jednym celu – by być najlepiej smakującą wódką na świecie. Pochodzi z malowniczego rejonu Cognac, we Francji, słynącego z najlepszych ekspertów zajmujących się destylacją alkoholi. Grey Goose czerpie to co najlepsze z bogatej historii regionu, który znany jest z produkcji najwyższej klasy luksusowego jedzenia, win i innych alkoholi. W tradycji regionu Cognac to mistrz produkcji – mâitre de chai nadzoruje proces jej powstawania i zapewnia najwyższą jakość każdego etapu produkcji i finalnego produktu. Do produkcji Grey Goose wykorzystuje się wyłącznie najlepszą francuską pszenicę, tę samą której używa się do produkcji pysznych regionalnych wypieków, a pięciostopniowy proces destylacji zapewnia wyjątkowy i niepowtarzalny smak trunku. Następnie czysta woda mineralna, przefiltrowana przez tamtejsze wapienie, jest mieszana z destylatem. W momencie kiedy alkohol osiągnie swój optymalny smak, mistrz produkcji – mâitre de chai jest usatysfakcjonowany. Grey Goose to wytworny alkohol o gładkim i subtelnym zapachu, który dostarcza niezapomnianych wrażeń podczas degustacji.
Kontakt prasowy:
Beata Grzybek, Marta Więckowska MORE PR, ul. Sieczna 72 A, lok.35, 03-290 Warszawa, tel/fax. (22) 251 20 47, e-mail: beatagrzybek@more-pr.com; martawieckowska@more-pr.com
Nadesłał:
Marta Więckowska
|