Grey Goose i Dewar’s na gali Market Roku 2012
W środę 18 kwietnia w warszawskim hotelu Sheraton odbyła się 4. edycja plebiscytu Market Roku 2012, zorganizowana przez magazyn „Wiadomości Handlowe”. Partnerem gali była marka wódki Grey Goose oraz szkockiej whisky Dewar’s.
Najlepsi w branży
Handel to jedna z najważniejszych gałęzi gospodarki. Handel istnieje od najdawniejszych czasów, a sprzedawcy są pośrednikami pomiędzy producentami a konsumentami. Co decyduje
o tym, że jedni z nich odnoszą sukcesy, inni natomiast muszą walczyć o utrzymanie swojej pozycji na rynku? Na to pytanie z pewnością odpowiedzieliby laureaci tegorocznego konkursu Market Roku 2012, którego gala odbyła się w środę 18 kwietnia w hotelu Sheraton. Redakcja „Wiadomości Handlowych” – organizator i pomysłodawca plebiscytu – nie miała łatwego zadania. Siłą konkursu, co zgodnie potwierdzają jego uczestnicy, zaproszeni goście i niezależni obserwatorzy rynku, jest obiektywizm oraz transparentność. Sam plebiscyt ma propagować wzorce, które powinny wyznaczać standardy obowiązujące w polskim handlu. Nic więc dziwnego, że do tegorocznej, czwartej już edycji, zgłosiło się kilkaset placówek, a wśród nich niemal wszystkie liczące się polskie i zagraniczne sieci handlowe. Jednak na podium stanęło tylko 24 zwycięzców, wyłonionych podczas głosowania czytelników „Wiadomości Handlowych”. Zdowbywców pierwszego miejsca wyłoniło 24-osobowe jury. Na jego czele stanął Paweł Kapuściński – dyrektor zarządzający z Wydawnictwa Gospodarczego, a honorowe członkostwo przypadło profesorowi Witoldowi Orłowskiemu, głównemu ekonomiście PricewatershouseCoopers Polska. Jury nie miało łatwego zadania, ponieważ musiało dokładnie opisać każdy sklep, ocenić jego dobre strony, ale także pokazać niedociągnięcia. Po burzliwych naradach udało się jednak wyłonić laureatów w 4 kategoriach: Mały i średni sklep, Duży sklep, Supermarket i Hipermarket. Uroczysta gala, którą poprowadził Maciej Kurzajewski, dostarczyła wielu emocji i wzruszeń oraz dała szansę prezentowania postaw handlowych, które pozwoliły wyróżnić się podczas tegorocznej edycji konkursu.
Luksusowe partnerstwo
Po rozdaniu nagród uczestnicy konkursu i obecni goście zostali zaproszeni na uroczysty bankiet, gdzie wspólnie mogli świętować ten niezwykły plebiscyt. Specjalnie na tę okazję marka francuskiej wódki Grey Goose oraz szkockiej whisky Dewar’s przygotowały degustację. Na tradycjonalistów czekała whisky i wódka w wersji klasycznej. Natomiast dla miłośników miksologii barmani przygotowali wyśmienite drinki na bazie Grey Goose oraz Dewar’s. Szeroki wybór koktajli pozwolił wszystkim obecnym przekonać się o wyśmienitym smaku tych luksusowych alkoholi i docenić ich najwyższą jakość. Wódka Grey Goose i whisky Dewar’s zapewniły odpowiednią oprawę wydarzenia i dotrzymały gościom towarzystwa także podczas koncertu Małgorzaty Ostrowskiej, która uświetniła swoim koncertem galę Market Roku 2012.
Dlaczego Grey Goose jest Najlepiej Smakującą Wódką na Świecie?
Grey Goose, luksusowa i ceniona na całym świecie wódka, tworzona jest w jednym celu – by być najlepiej smakującą wódką na świecie. Pochodzi z malowniczego rejonu Cognac, we Francji, słynącego z najlepszych ekspertów zajmujących się destylacją alkoholi. Grey Goose czerpie to co najlepsze z bogatej historii regionu, który znany jest z produkcji najwyższej klasy luksusowego jedzenia, win i innych alkoholi. W tradycji regionu Cognac to mistrz produkcji – mâitre de chai nadzoruje proces jej powstawania i zapewnia najwyższą jakość każdego etapu produkcji i finalnego produktu. Do produkcji Grey Goose wykorzystuje się wyłącznie najlepszą francuską pszenicę, tę samą której używa się do produkcji pysznych regionalnych wypieków, a pięciostopniowy proces destylacji zapewnia wyjątkowy i niepowtarzalny smak trunku. Następnie czysta woda mineralna, przefiltrowana przez tamtejsze wapienie, jest mieszana z destylatem. W momencie kiedy alkohol osiągnie swój optymalny smak, mistrz produkcji – mâitre de chai jest usatysfakcjonowany. Grey Goose to wytworny alkohol o gładkim i subtelnym zapachu, który dostarcza niezapomnianych wrażeń podczas degustacji.
Kontakt prasowy:
Beata Grzybek, Marta Więckowska, MORE PR, ul. Poborzańska 8 lok. 14,
03-368 Warszawa, tel. (22) 401 73 73, e-mail: beatagrzybek@more-pr.com, martawieckowska@more-pr.com
Nadesłał:
Marta Więckowska
|