Grey Goose i Fundacja Eltona Johna
Społeczna odpowiedzialność biznesu oznacza dobrowolne zaangażowanie firm w szeroko pojmowane rozwiązywanie problemów społecznych. Przykładem zaangażowania firmy Bacardi-Martini jest współpraca luksusowej wódki „Grey Goose” i Fundacji Johna Eltona na rzecz walki z AIDS.
Społeczne zaangażowanie Bacardi–Martini. Polityka odpowiedzialnego biznesu Bacardi - Martini opiera się na przekonaniu, że sukces komercyjny można osiągnąć tylko z uwzględnieniem wartości etycznych, przestrzegając praw człowieka i stosując zasady ochrony środowiska. Społeczna odpowiedzialność jest podstawowym elementem globalnej strategii Bacardi – Martini. Z tego względu marki z portfolio Bacardi-Martini, oprócz wspólnej kampanii „Bądź odpowiedzialny, pijąc alkohol”, angażują się we własne działania na rzecz otoczenia – np. luksusowa wódka „Grey Goose” od lat współpracuje z Fundacją Eltona Johna.
Fundacja ta znana jest ze swoich eventów, łączących wysoką rangę wydarzenia, zabawę oraz pomysł na zebranie środków na walkę z HIV/ADIS. Marka „Grey Goose” działając z Davidem Furnishem, zarządcą Elton John AIDS Foundation, organizuje wyjątkowe, zapadające w pamięć wydarzenia „Charakter & Cocktails”. Wspólne działania opierają się na koncepcji stworzenia wyjątkowych barów, dostępnych tylko czasowo, które projektowane są przez znanych artystów. Każdy bar wyróżnia się własnymi drinkami, skomponowanymi specjalnie na tę okazję przez najlepszych barmanów. Po zamknięciu bary są wystawiane na aukcję, a dochód ze sprzedaży wspiera Fundację. W ten sposób powstały wyjątkowe imprezy, które pozwoliły zebrać łącznie 350 tys. dolarów. Ostatni bar został zorganizowany w Covent Garden w Londynie, gdzie gościem honorowym była Elizabeth Hurley.
Fundacja Johna Eltona
Fundacja Johna Eltona na rzecz walki z AIDS (The Elton John AIDS Foundation - EJAF) została stworzona w 1992 roku przez Eltona Johna i jest jedną z największych światowych organizacji charytatywnych, wspierającej walkę z HIV/ AIDS. Od momentu powstania EJAF uzbierał ponad 125 milionów dolarów na programy, które realizowane były w 55 krajach, na całym świecie.
Dlaczego Grey Goose jest Najlepiej Smakującą Wódką na Świecie?
Grey Goose, luksusowa i ceniona na całym świecie wódka, tworzona jest w jednym celu – by być najlepiej smakującą wódką na świecie. Pochodzi z malowniczego rejonu Cognac we Francji, słynącego z najlepszych ekspertów zajmujących się destylacją alkoholi. Grey Goose czerpie to, co najlepsze z bogatej historii regionu, który znany jest z produkcji najwyższej klasy luksusowego jedzenia, win i innych alkoholi. W tradycji regionu Cognac to mistrz produkcji - mâitre de chai nadzoruje proces jej powstawania i zapewnia najwyższą jakość każdego etapu produkcji i finalnego produktu. Do produkcji Grey Goose wykorzystuje się wyłącznie najlepszą francuską pszenicę, tę samą, której używa się do produkcji pysznych, regionalnych wypieków, a pięciostopniowy proces destylacji zapewnia wyjątkowy i niepowtarzalny smak trunku. Następnie, czysta woda mineralna, przefiltrowana przez tamtejsze wapienie, jest mieszana z destylatem. W momencie kiedy alkohol osiągnie swój optymalny smak, mistrz produkcji - mâitre de chai jest usatysfakcjonowany. Grey Goose to wytworny alkohol o gładkim i subtelnym smaku, który dostarcza niezapomnianych wrażeń smakowych.
Wyłącznym dystrybutorem w Polsce wódek Grey Goose, Grey Goose L’Orange i Grey Goose Le Citron jest Bacardi-Martini Polska Sp. z o.o.
Kontakt prasowy:
Beata Grzybek, Magdalena Knefel Pegasus Public Relations, ul. Zgrupowania „Żmija” 12, 01-875 Warszawa, tel. (22) 877 22 18, e-mail b.grzybek@pegasus.pl, m.knefel@pegasus.pl