Grey Goose na Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni
W środę 9 maja w ramach Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej. Partnerem wieczoru była marka francuskiej wódki Grey Goose.
Nagroda Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej
Festiwal Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni to największe święto kina Europy Wschodniej. Na czerwonym dywanie festiwalu pojawiają się co roku najwybitniejsi polscy przedstawiciele środowiska filmowego, którzy prezentują swój dorobek artystyczny i wyznaczają drogę polskiej kinematografii na następny rok. Podczas tegorocznej 37. edycji Gdynia Film Festival. Festiwalu po raz piąty zostały wręczone Nagrody Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej. Instytut nagrodził tych, którzy w 2011 roku w szczególny sposób wyróżnili się w promocji polskiego kina. „Pięć lat temu pomyśleliśmy sobie, że artyści, aktorzy, reżyserzy, muzycy, kompozytorzy (...) mają wiele okazji do tego, by być docenionym. W całej Polsce, często w małych miejscowościach, istnieje wiele osób, które swoją pracą, zaangażowaniem, pasją umożliwiają filmowcom osiągnięcie najważniejszego celu - dotarcie do umysłu i serca widza. To jest praca, której na co dzień my nie widzimy. (...) Chciałabym wszystkim Państwu serdecznie podziękować za Waszą ciężką, fantastyczną pracę, za to, że chcecie, aby sztuka filmowa dotarła do widza, chcecie wychować nowe pokolenia widzów, chcecie gościć filmowców” - mówiła dyrektor PISF, Agnieszka Odorowicz. Nagrody zostały wręczone w gdyńskim Teatrze Muzycznym.
Uroczysta gala
Po uroczystości, goście Festiwalu zostali zaproszeni na uroczysty bankiet, aby razem z laureatami świętować zwycięstwo. Wśród gości nie zabrakło znanych nazwisk ze świata kina. Galę swoją obecnością uświetnili m.in. Paweł Chyra, Magdalena Cielecka, Magdalena Różczka, Maciej Stuhr czy Hanna Bakuła. Partnerem wieczoru została marka Grey Goose – Najlepiej Smakująca Wódka na Świecie, która od lat uczestniczy w rozdaniu Oscarów, nagród BAFTA, czy Złotych Globów. Marka na stałe związała się bowiem ze światem kinematografii oraz działa na rzecz jej rozwoju. Kontynuując globalny trend. Grey Goose przygotował dla uczestników gali bankiet, podczas którego na to święto kina przygotowała kolekcję niezwykłych koktajli. Wszyscy obecni mieli okazję spróbować trzech odsłon francuskiej wódki. Drinki Cosmopolitan, Caipiroska i Passion Fruttini
to kompozycje smakowe, które uwydatniły delikatny aromat marki Grey Goose. Wódka Grey Goose od lat angażuje się w rozwój kina. Obecność podczas Festiwalu Filmów Fabularnych w Gdyni oraz partnerstwo z Instytutem Polskiej Sztuki Filmowej pokazuje wsparcie, jakie francuski trunek daje pokoleniu młodych artystów, którzy w przyszłości staną się diamentami kinematografii.
Dlaczego Grey Goose jest Najlepiej Smakującą Wódką na Świecie?
Grey Goose, luksusowa i ceniona na całym świecie wódka, tworzona jest w jednym celu – by być najlepiej smakującą wódką na świecie. Pochodzi z malowniczego rejonu Cognac, we Francji, słynącego z najlepszych ekspertów zajmujących się destylacją alkoholi. Grey Goose czerpie to co najlepsze z bogatej historii regionu, który znany jest z produkcji najwyższej klasy luksusowego jedzenia, win i innych alkoholi. W tradycji regionu Cognac to mistrz produkcji – mâitre de chai nadzoruje proces jej powstawania i zapewnia najwyższą jakość każdego etapu produkcji i finalnego produktu. Do produkcji Grey Goose wykorzystuje się wyłącznie najlepszą francuską pszenicę, tę samą której używa się do produkcji pysznych regionalnych wypieków, a pięciostopniowy proces destylacji zapewnia wyjątkowy i niepowtarzalny smak trunku. Następnie czysta woda mineralna, przefiltrowana przez tamtejsze wapienie, jest mieszana z destylatem. W momencie kiedy alkohol osiągnie swój optymalny smak, mistrz produkcji – mâitre de chai jest usatysfakcjonowany. Grey Goose to wytworny alkohol o gładkim i subtelnym zapachu, który dostarcza niezapomnianych wrażeń podczas degustacji.
Kontakt prasowy: Beata Grzybek, Marta Więckowska MORE PR, ul. Poborzańska 8 lok.14, 03-368 Warszawa, Tel. 22 401 73 73, e-mail: beatagrzybek@more-pr.com ; martawieckowska@more-pr.com
Nadesłał:
Marta Więckowska
|