Grey Goose na Festiwalu w Cannes


Grey Goose na Festiwalu w Cannes
2012-05-25
Już od 16 maja oczy światowego show biznesu zwrócone są na czerwony dywan Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Cannes. Najwybitniejsi twórcy kina z niecierpliwością czekają na uroczystą galę, podczas której poznamy zdobywcę Złotej Palmy. Partnerem wydarzenia jest marka Grey Goose.
Prestiż i uznanie

Międzynarodowy Festiwal Filmowy w Cannes to jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń tego typu na świecie. Impreza ma już sześćdziesięciopięcioletnią tradycję – Złote Palmy rozdano po raz pierwszy w 1946 roku. Do małego miasteczka Cannes na Riwierze Francuskiej, jak co roku, zjechały się najsłynniejsze gwiazdy oraz najwybitniejsi twórcy kina. Zdobywcę najważniejszej statuetki poznamy podczas uroczystej gali, zamykającej Festiwal.  Wygrana w Cannes jest dla artysty wielkim wyróżnieniem, świadczącym o niebywałym kunszcie oraz intuicji. Złotą Palmę może dostać bowiem jedynie najlepszy z najlepszych. Wśród dotychczasowych zwycięzców znajdziemy również nielicznych Polaków – Andrzej Wajda olśnił jury Festiwalu Filmowego w Cannes słynnym obrazem „Człowiek z żelaza”, a Roman Polański otrzymał wyrazy uznania za „Pianistę”. Nieodłącznym elementem wydarzenia jest również czerwony dywan – to tutaj gwiazdy najchętniej pozują fotoreporterom, dumnie prezentując najnowsze kreacje ze światowych domów mody. 


Relaks w stylu Grey Goose

Luksus, styl i elegancja – oto wizytówka Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Cannes. To wielkie święto kina, organizowane w pięknym entourage’u Lazurowego Wybrzeża, jest niepowtarzalną okazją do licznych spotkań towarzyskich oraz nawiązania nowych kontaktów – zarówno towarzyskich, jak i biznesowych. Zabawę na najwyższym poziomie gwiazdom Festiwalu zapewnia co roku marka Grey Goose. Najlepiej Smakująca Wódka na Świecie i tym razem zadbała o wyśmienitą rozrywkę dla uczestników wydarzenia, organizując ekskluzywny bankiet w pobliżu Grand Hotelu – jednego z najbardziej luksusowych hoteli we Francji. Wyśmienite koktajle, przygotowane przez miksologów marki Grey Goose towarzyszyły m.in. artyście nagrodzonemu za dokument „Trashed”. Jeremy Irons, wraz z całą ekipą pracującą nad filmem, świętowali swój sukces, wznosząc toast wybornym Grey Goose Le Fizz – wyrafinowanym i eleganckim drinkiem, przygotowanym na bazie Najlepiej Smakującej Wódki na Świecie. Zabawa z marką Grey Goose trwała do białego rana – na parkiecie brylowali do świtu m.in. Terry Gilliam, Paul Allen oraz Hofit Golan. Swoich sił za stołem DJ’a próbowały natomiast Alyson Paradis i Cécile Togni. „Bankiet w Grand Hotelu, któremu towarzyszyła marka Najlepiej Smakującej Wódki na Świecie, był jedną z najbardziej prestiżowych imprez towarzyszącychFestiwalowi Filmowemu
w Cannes. Licznie przybyłe gwiazdy, wspaniała atmosfera i doskonała zabawa w towarzystwie Grey Goose świadczą o niesłabnącym zainteresowaniu i znaczeniu Festiwalu w świecie filmowym. Trzymamy kciuki za zwycięzców!”

Dlaczego Grey Goose jest Najlepiej Smakującą Wódką na Świecie?

Grey Goose, luksusowa i ceniona na całym świecie wódka, tworzona jest w jednym celu – by być najlepiej smakującą wódką na świecie. Pochodzi z malowniczego rejonu Cognac, we Francji, słynącego z najlepszych ekspertów zajmujących się destylacją alkoholi. Grey Goose czerpie to co najlepsze z bogatej historii regionu, który znany jest z produkcji najwyższej klasy luksusowego jedzenia, win i innych alkoholi. W tradycji regionu Cognac to mistrz produkcji – mâitre de chai nadzoruje proces jej powstawania i zapewnia najwyższą jakość każdego etapu produkcji i finalnego produktu. Do produkcji Grey Goose wykorzystuje się wyłącznie najlepszą francuską pszenicę, tę samą której używa się do produkcji pysznych regionalnych wypieków, a pięciostopniowy proces destylacji zapewnia wyjątkowy i niepowtarzalny smak trunku. Następnie czysta woda mineralna, przefiltrowana przez tamtejsze wapienie, jest mieszana z destylatem. W momencie kiedy alkohol osiągnie swój optymalny smak, mistrz produkcji – mâitre de chai jest usatysfakcjonowany. Grey Goose to wytworny alkohol o gładkim i subtelnym zapachu, który dostarcza niezapomnianych wrażeń podczas degustacji.

Kontakt prasowy:
Beata Grzybek, Marta Więckowska, MORE PR, ul. Poborzańska 8 lok. 14, 03-368 Warszawa, tel. (22) 401 73 73, e-mail: beatagrzybek@more-pr.com,  martawieckowska@more-pr.com







Nadesłał:

Marta Więckowska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl