Grey Goose na Sundance Film Festival


Grey Goose na Sundance Film Festival
2012-01-27
Najlepsi twórcy światowej kinematografii, gwiazdy dużego ekranu oraz krytycy spotkali się na największym festiwalu kina niezależnego w USA. Podczas trzech wspólnie spędzonych dni bacznie przyglądali się nowym trendom w sztuce filmowej. Partnerem wydarzenia była marka Grey Goose.

Feta niezależnego kina

Sundance Film Festival jest największym corocznym przeglądem kinematografii niezależnej. Już po raz dwunasty w ośrodku narciarskim Sundance w stanie Utah zebrali się twórcy kina, artyści, aktorzy oraz krytycy filmowi. O randze festiwalu świadczy chociażby fakt, iż wielu sławnych obecnie filmowców właśnie tam zostało zauważonych po raz pierwszy – wśród nich m.in. bracia Coen, Robert Rodriguez czy Quentin Tarantino. Festiwal obejmuje swoim zasięgiem całe Stany Zjednoczone. Co roku, ponad pięćdziesiąt tysięcy ludzi uczestniczy w pokazach dwustu wyselekcjonowanych na tę okazję filmów. Dokumenty, dramaty, produkcje krótko i długometrażowe – wachlarz możliwości jest szeroki, więc w festiwalowym programie każdy może znaleźć coś dla siebie. Otwarte projekcje odbywają się w Park City, Salt Lake City oraz Ogden. Uroczysta gala rozpoczynająca tegoroczną edycję miała miejsce 19 stycznia w ośrodku narciarskim Sundance. Tam też, w malowniczym otoczeniu gór, przez cały weekend odbywały się główne pokazy filmowe, zamknięte panele dyskusyjne oraz bankiety towarzyszące festiwalowi. W tym roku, na czerwonym dywanie Sundance Film Festival pojawiły się gwiazdy takie jak Sean Penn, Richard Gere, Emily Blunt, Elizabeth Olsen, czy Liv Tyler. Dobrą zabawę zapewniła gościom marka Grey Goose.

Grey Goose Blue Door

Wykwintne koktajle przygotowane na bazie Najlepiej Smakującej Wódki Na Świecie towarzyszyły gwiazdom zebranym w Sundance przez cały weekend. Zaprojektowany specjalnie na tę okazję niebieski bar marki Grey Goose cieszył się ogromną popularnością – to przy nim odbywały się bankiety towarzyszące poszczególnym projekcjom filmowym, a gwiazdy świętowały sukcesy swoich produkcji. Mistrzowie sztuki miksologii marki Grey Goose zaproponowali gościom eleganckie i wyśmienite koktajle takie jak Grey Goose Classic Bloody Mary czy Grey Goose Le Fizz. Już pierwszego dnia festiwalu, przy barze bawili się m.in. Sean Penn, Liv Tyler, Eve Hewson, Kirsten Dunst oraz Elijah Wood, a Richard Gere udzielał wywiadów promujących jego najnowszy film z koktajlem Grey Goose w ręku. Podczas bankietu odbywającego się po projekcji filmu „Redlights”, przy Grey Goose Blue Door widziano Cillian Murphy, Sigourney Weaver oraz Elizabeth Olsen. Następnego dnia festiwalu, gwiazdy produkcji zatytułowanej „For a Good Time Call” urządziły zabawny happening, nawiązujący do tytułu ich wspólnego dzieła. Z różowymi słuchawkami telefonicznymi przy uchu do zdjęć fotoreporterom chętnie pozowali: Seth Rogan, Justin Long, Mimi Rogers, Ari Graynor, Lauren Anne Miller. Jednak największą uwagę zwróciły na siebie gwiazdy produkcji „Simon Killer”. Antonio Campos, Lila Salet, Mati Diop i Michael Abiteboul w pewnym momencie  znaleźli się za barem i pod czujnym okiem profesjonalnych bartenderów marki Grey Goose zaczęli serwować pozostałym gościom wyborne koktajle. Wszyscy bawili się doskonale. Grey Goose Blue Door było miejscem wytchnienia dla zebranych na Sundance Film Festival, a koktajle przygotowane na bazie Najlepiej Smakując Wódki Na Świecie stanowiły znakomite dopełnienie nastroju panującego podczas imprezy.

Dlaczego Grey Goose jest Najlepiej Smakującą Wódką na Świecie?

Grey Goose, luksusowa i ceniona na całym świecie wódka, tworzona jest w jednym celu – by być najlepiej smakującą wódką na świecie. Pochodzi z malowniczego rejonu Cognac, we Francji, słynącego z najlepszych ekspertów zajmujących się destylacją alkoholi. Grey Goose czerpie to co najlepsze z bogatej historii regionu, który znany jest z produkcji najwyższej klasy luksusowego jedzenia, win i innych alkoholi. W tradycji regionu Cognac to mistrz produkcji – mâitre de chai nadzoruje proces jej powstawania i zapewnia najwyższą jakość każdego etapu produkcji i finalnego produktu. Do produkcji Grey Goose wykorzystuje się wyłącznie najlepszą francuską pszenicę, tę samą której używa się do produkcji pysznych regionalnych wypieków, a pięciostopniowy proces destylacji zapewnia wyjątkowy i niepowtarzalny smak trunku. Następnie czysta woda mineralna, przefiltrowana przez tamtejsze wapienie, jest mieszana z destylatem. W momencie kiedy alkohol osiągnie swój optymalny smak, mistrz produkcji – mâitre de chai jest usatysfakcjonowany. Grey Goose to wytworny alkohol o gładkim i subtelnym zapachu, który dostarcza niezapomnianych wrażeń podczas degustacji.

Kontakt prasowy:
Beata Grzybek, Marta Więckowska, MORE PR, ul. Poborzańska 8 lok. 14,
03-368 Warszawa, tel. (22) 401 73 73, e-mail: b.grzybek@more-pr.com, martawieckowska@more-pr.com




Nadesłał:

Marta Więckowska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl