Grey Goose z Bombay Sapphire


Grey Goose z Bombay Sapphire
2008-09-02
Przez najbliższe cztery miesiące w wybranych sieciach hipermarketów Auchan i Carrefour koneserzy najlepszych alkoholi świata, kupując szafirowy gin Bombay Sapphire, będą mieli okazję spróbować dołączonej do trunku miniaturki luksusowej wódki Grey Goose.

W sierpniu 2008 r. w sieciach hipermarketów Auchan i Carrefour pojawiła seria 1000 limitowanych opakowań Bombay Sapphire z promocją on-pack. Do każdego promocyjnego opakowania ginu Bombay Sapphire dołączona jest miniaturka butelki wódki Grey Goose z portfolio Bacardi–Martini Polska. Akcja promocyjna Bacardi-Martini Polska jest wyjściem naprzeciw oczekiwaniom odbiorców. Miniaturka wódki Grey Goose umożliwia klientom przetestowanie luksusowego produktu przed jego potencjalnym zakupem. Jakość wódki Grey Goose potwierdzają liczne nagrody i wyróżnienia - amerykański The Beverage Institute nadał marce tytuł Najlepiej Smakującej Wódki na Świecie, The Luxury Institute usytuował ją w gronie najlepszych w swojej klasie. Promocja pozwala także na wyróżnienie ginu Bombay Sapphire na tle konkurencji. „Modern Trade stanowi obecnie jedną z najważniejszych form dystrybucji naszych produktów – opowiada o akcji Katarzyna Cąkała, Brand Manger marek Premium z portfolio Bacardi-Martini Polska – dlatego zdecydowaliśmy się na promocję on-pack właśnie w tym kanale”. Promocyjne opakowanie Bombay Sapphire będzie można znaleźć na półkach hipermarketów do listopada 2008. Akcja promocyjna będzie trwała do wyczerpania zapasów.

Dossier

Bombay Sapphire to najwyższej jakości gin, którego butelka charakteryzuje się wyjątkową szafirową barwą. Jest produkowany w oparciu o oryginalna recepturę z 1761 roku. Unikalna kompozycja spirytusu zbożowego i dziesięciu starannie wyselekcjonowanych ziół i korzeni, tworzy niepowtarzalny smak i aromat tego trunku. Korzeń dzięgla nadaje piżmowy, ale zarazem bardzo delikatny aromat. Kora kasji tworzy nutę cynamonową, jagody kubeby – korzenny, lekko pieprzowy zapach z nutą cytryny i sosny, a rajskie zioła nadają całości wyrazistości i unikalnego smaku.
              
Grey Goose to luksusowa i ceniona na całym świecie wódka, która tworzona jest w jednym celu – by być najlepiej smakującą wódką na świecie. Pochodzi z malowniczego rejonu Cognac we Francji, słynącego z najlepszych ekspertów zajmujących się destylacją alkoholi. Grey Goose czerpie to, co najlepsze z bogatej historii regionu, który znany jest z produkcji najwyższej klasy luksusowego jedzenia, win i innych alkoholi.
W tradycji regionu Cognac to mistrz produkcji - mâitre de chai nadzoruje proces jej powstawania i zapewnia najwyższą jakość każdego etapu produkcji i finalnego produktu. Do produkcji Grey Goose wykorzystuje się wyłącznie najlepszą francuską pszenicę, tę samą, której używa  się do produkcji pysznych, regionalnych wypieków, a pięciostopniowy proces destylacji zapewnia wyjątkowy i niepowtarzalny smak trunku. Następnie, czysta woda mineralna, przefiltrowana przez tamtejsze wapienie, jest mieszana z destylatem. W momencie kiedy alkohol osiągnie swój optymalny smak, mistrz produkcji - mâitre de chai jest usatysfakcjonowany. Grey Goose to wytworny alkohol o gładkim i subtelnym smaku, który dostarcza niezapomnianych wrażeń smakowych.

Wyłącznym dystrybutorem w Polsce wódek Grey Goose, Grey Goose L’Orange i Grey Goose Le Citron oraz ginu Bombay Sapphire jest Bacardi-Martini Polska Sp. z o.o.

Kontakt prasowy:
Beata Grzybek, Magdalena Knefel, Pegasus Public Relations, ul. Zgrupowania „Żmija” 12, 01-875 Warszawa,
tel. (22) 877 22 18, e-mail: .grzybek@pegasus.pl,m.knefel@pegasus.pl.

Nadesłał:

Pegasus PR
http://www.pegasus.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl