Grupa Eskadra kolejny raz dla Factory


2013-03-26
Trwa wiosenna kampania „Manifest Your _ Style”, promująca centra Outlet Factory. Za strategię i kreację akcji odpowiada Grupa Eskadra.

Wizerunkowa kampania centrów Outlet Factory zaplanowana na wiosnę 2013, przeprowadzana pod rozszerzonym hasłem „Manifest Your _ Style”, to nowa interpretacja filozofii Manifest Your Style. Tym razem koncepcja ewoluowała i została wsparta nowym świeżym stylem oraz rozszerzona o intrygujące, dualistyczne projekty reklam. Modele i modelki ubrane w najnowsze kolekcje prezentują jednocześnie dwie różne stylizacje.

Celem kampanii jest zachęcenie klientów wszystkich pięciu centrów Outlet Factory – w Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu i dwóch w Warszawie, do swobodnego wyrażania siebie poprzez ubiór.

– Stworzona przez nas kreacja oparta jest na dualizmie. Dzięki takiej strategii możemy zarówno ukazać różnorodność oferty Factory, jak i dopasować przekaz do wielu potrzeb klientów. Kampania jest także kontynuacją wcześniejszych działań mających zachęcić klientów Factory do manifestowania swojego indywidualnego stylu – tłumaczy Dominik Gil, dyrektor zarządzający Grupy Eskadra.

Działania wizerunkowe przeprowadzane są w prasie, Internecie oraz outdoorze w czterech miastach Polski, gdzie znajdują się centra Outlet Factory. Za strategię i kreację kampanii odpowiada Grupa Eskadra. Kampania rozpoczęła się 22 marca i potrwa do końca kwietnia.

To już czwarta kampania wizerunkowa, jaką dla Factory przygotowała Grupa Eskadra. Pierwsza odbyła się jesienią 2011 roku w Krakowie, kolejne wiosną i jesienią 2012 roku już w całej Polsce. 

Nadesłał:

Grupa Eskadra

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl