Grupa Kafito rozpoczyna współpracę z Linkolo.pl
Grupa Kafito podjęła współpracę z innowacyjnym systemem wspomagającym pozycjonowanie Linkolo.pl. Z tej okazji dla wszystkich użytkowników portalu Kafito.pl zaproponowano atrakcyjną ofertę – pakiet 500 punktów do wykorzystania w systemie Linkolo.
Każdy z nas oczekuje żeby jego strona www była na pierwszym miejscu w wyniku wyszukiwania. Dlatego tak ważne jest zapoznanie się z najważniejszymi trendami SEO, które pomogą osiągnąć lepszy rezultat. „Od dawna wiadome jest, że „kontent jest królem" w pozycjonowaniu, jednak warto zwrócić uwagę na częstotliwość dodawania linków. Uważa się, że ich liczba nie powinna przekroczyć pięciu na dzień. Wskazana jest nieregularność przy ich dodawaniu, gdyż w skrajnym przypadku boty, które indeksują strony, mogą to uznać za manipulację i nie przyniesie to zamierzonego efektu. - mówi Tomasz Sobecki z agencji SEO/SEM Anhor. Kolejnym trendem SEO jest różnicowanie źródeł backlinków, czyli linków zwrotnych. Należy zwrócić szczególną uwagę żeby pochodziły one z różnych miejsc, np. artykułów, blogów, forów, social media czy też stron naszych fanów. Wymaga to jednak dużego nakładu pracy by przyniosło pożądany efekt. „Inną, niedocenianą metodą, wartą wypróbowania, jest tzw. linkowanie zewnętrzne. Polega ono na tym, że linkujemy do stron o wysokim rankingu. Najlepiej do tych najbardziej popularnych, zbieżnych z tematyką naszego serwisu." - dodaje ekspert.
Doskonale w trendy SEO wpisuje się nawiązanie współpracy Grupy Kafito z innowacyjnym systemem wspomagającym pozycjonowanie- Linkolo.pl. „Platforma ta daje możliwość użytkownikom wzmocnienia swoich działań SEO. Użytkownik po zalogowaniu na portalu sam decyduje, ile i jakiej jakości linków dziennie chce kupić. Natomiast Grupa Kafito udostępnia na potrzeby systemu Linkolo.pl wartościowe serwisy." - mówi Sławomir Połomski z Grupy Kafito.
Platforma Linkolo.pl to profesjonalne narzędzie, dzięki któremu w łatwy sposób można sprzedać i kupić linki reklamowe na wartościowych stronach. Grupą docelową portalu są osoby zainteresowane pozycjonowaniem oraz reklamą stron w Internecie. Jest to doskonałe rozwiązanie dla małych i dużych firm oraz osób prywatnych, które chcą zaistnieć na rynku. Dzięki zaplanowaniu kampanii SEO można osiągnąć wysoką pozycję stron internetowych w wynikach wyszukiwarki.
"Współpraca z Kafito to dla nas typowy przykład synergii, gdzie obie strony zyskują. W biznesie, który prowadzimy bardzo ważną rolę odgrywa skala działania. Im większy wybór tym lepiej. Skoro wszyscy na tym zyskują, nierozsądnie byłoby odrzucać możliwość takiej współpracy. Użytkownicy Kafito mają możliwość darmowego skorzystania z oferty Linkolo, dzięki czemu mogą się przekonać jak działa nasz system i czy będzie dla nich wartościowy."- mówi Artur Pleskot z serwisu Linkolo.pl.
Na dobry początek współpracy pomiędzy Grupą Kafito a Linkolo.pl, każdy z użytkowników, który zarejestruje się w Kafito.pl otrzymuje aż 500 punktów do wykorzystania w systemie Linkolo. Skorzystanie z tej promocji pozwoli lepiej poznać zalety systemu i osobiście sprawdzić skuteczność rozwiązań oferowanych przez Linkolo.pl.
Więcej informacji można znaleźć na http://kafito.eu
......................................................................................................................
Grupę Kafito tworzą serwisy przeznaczone do promocji firm i stron internetowych za pomocą darmowej reklamy oraz bezpłatnych publikacji. Pion działania stanowią cztery serwisy - Kafito.pl, CentrumPR.pl, Ejoo.pl i Egadki.pl, wspomagane przez ponad 135 vortali internetowych. W 2008 roku firma rozpoczęła współpracę z polskimi agencjami PRowymi dostarczającymi najwyższej jakości artykuły do Centrum Prasowego. Od początku 2009 roku Grupa nawiązała relacje biznesowe z największymi porównywarkami cenowymi. Wysoka jakość i zawartość serwisów skupionych w Grupie Kafito została doceniona przez administrację Spisu Katalogów SEO nadając serwisowi Kafito.pl rangę VIP, oraz przez administrację Google, która pozytywnie zweryfikowała serwis CentrumPR.pl kwalifikując go jako źródło dla Google News.
Nadesłał:
GutPR
|