Grupa Sport.pl na podium w kategorii serwisów sportowych


Grupa Sport.pl na podium w kategorii serwisów sportowych
2010-01-27
Grupa Sport.pl została liderem w kategorii tematycznej „Sport" w polskim internecie. W listopadzie 2009 roku serwisy Sport.pl odwiedziło ponad 3,2 miliona użytkowników, z których każdy spędzał na stronach Grupy średnio prawie pół godziny*.

Serwisy Sport.pl, dzięki swojej różnorodności, cieszą się coraz większą popularnością wśród internautów zainteresowanych sportem. To powód do dużej satysfakcji, ale też zachęta do dalszego rozwoju.

Rok 2010, rok igrzysk w Vancouver i mundialu w RPA, to wielka szansa dla serwisów oraz projektów sportowych - chcemy ją jak najlepiej wykorzystać - komentuje Marcin Gadziński, redaktor naczelny Sport.pl.

Obecny w internecie od 2007 roku Sport.pl jest współtworzony przez zespół portalu Gazeta.pl i dziennikarzy, od lat przygotowujących dodatek sportowy do „Gazety Wyborczej" i komentujących wydarzenia sportowe w „Gazecie", internecie oraz radiu i telewizji. Sport.pl prezentuje informacje dotyczące większości dyscyplin sportowych, popularne blogi, fora czytelników, a także liczne ekskluzywne materiały wideo - własnej produkcji oraz należące do partnerów, m.in. Ekstraklasy.

Dzisiaj Grupa Sport.pl to - obok flagowej marki - również takie serwisy jak F1.pl, Ekstraklasa.tv, Reprezentacja.net czy SFD.pl. Atrakcją Sport.pl jest serwis rozrywkowy: ZCzuba.pl.
W 2008 roku Sport.pl wraz z „Gazetą Wyborczą" zajął drugie miejsce w ogólnoeuropejskim konkursie wydawców mediów na najlepsze projekty związane z piłkarskimi mistrzostwami Euro 2008. Organizatorem Football Media Competition było międzynarodowe stowarzyszenie mediów INMA (International Newsmedia Marketing Association).

*Źródło: Megapanel PBI/Gemius, listopad 2009.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl