GTF w nowej odsłonie


GTF w nowej odsłonie
2013-11-14
Górnośląskie Towarzystwo Finansowe, wiodąca na rynku sieć pośrednictwa kredytowego, zadebiutowała z witrynę internetową oraz odświeżonym logotypem. Istotnym założeniem wprowadzanych zmian jest nowa jakość komunikacji z partnerami, oparta na prostym i zrozumiałym przekazie oraz klarownych zasadach.

Od uruchomienia poprzedniej wersji oferta GTF mocno się rozwinęła, a sieć agencji urosła do ponad 1800 punktów sprzedaży. Równocześnie zmieniły się trendy rynkowe oraz oczekiwania konsumentów. - Nowy projekt, w założeniu firmy ma sprostać obsłudze ogromnej grupy interesantów i wyzwaniom jakie przyniesie rozbudowa sieci. Z drugiej strony, zastosowana struktura winna być wizytówką firmy, postrzeganą jako nowoczesny i przejrzysty partner finansowy. - przekonuje Paweł Kosmala, Prezes Zarządu GTF Sp. z o.o.

                              

Chcąc ułatwić nawigację, informacje na stronie zostały podzielone na poszczególne sekcje. Pierwsze trzy zakładki (kredyty dla Ciebie, kredyty dla firm, kredyty dla rolników) zadedykowano klientom końcowym. Zainteresowani, w zależności od wyboru postaci kredytu, mają możliwość zapoznania się z warunkami jego przydzielenia, by na końcu „jednym kliknięciem” złożyć wniosek kredytowy poprzez formularz kontaktowy. W sekcji „Program franczyzowy” odwiedzający otrzymają szereg informacji o współpracy franczyzowej, korzyściach jakie daje praca pod szyldem GTF oraz krokach, jakie muszą przejść by rozpocząć współpracę. Ostatnia sekcja została w całości poświęcona Agentom, gdzie poza wyjaśnieniem możliwości współpracy i programem partnerskim PROspero, partner ma dostęp do autorskiej, multibankowej aplikacji internetowej PLANETA, służącej do obsługi wniosków on-line w procesach kredytowych.

 

Odświeżona witryna internetowa oraz logo to tyko jeden z elementów strategii rozwoju marki. Spółka planuje kolejne inwestycje, skoncentrowane na dalszej rozbudowie sieci  placówek franczyzowych i agencji kredytowych, w tym na obszarach wiejskich. GTF zapewnia kooperującym z nią agencjom odpowiedni know-how w postaci doradztwa i opieki ze strony merytorycznych doradców, udział w szkoleniach z produktów finansowych oraz technik sprzedaży czy prowadzone w szerokim zakresie działania w zakresie promocji i sprzedaży.

Nadesłał:

Core PR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl