GTS Polska wybiera rozwiązanie Comarch Convergent Billing
Dzięki dostarczonemu bilingowi konwergentnemu firma GTS Polska będzie w stanie usprawnić istniejące procesy biznesowych i szybciej wprowadzać na rynek nowe usługi.
GTS postrzegał wdrożenie nowego systemu bilingowego jako posunięcie kluczowe, mające za zadanie utrzymanie pozycji lidera rynku.
Celem było skrócenie procesu wprowadzania nowych usług do oferty, jak również większa automatyzacja procesów. Dzięki systemowi Comarch działy marketingu, finansów, bilingu i IT w firmie GTS zyskają nowe możliwości, a jednocześnie system bilingowy będzie bardziej stabilny oraz zgodny ze standardami branżowymi.
- Powód, dla którego wybraliśmy Comarch to chęć uzyskania bardziej dokładnych informacji dotyczących bilingu, celem zwiększenia satysfakcji naszych klientów i poprawienia poziomu First Call Resolution. Bardzo ważna była też dla nas poprawa wydajności działów front-office, w tym wprowadzenie szybszego i łatwiejszego dostępu do informacji związanych z bilingiem oraz możliwość inicjowania procesów bilingowych - mówi Piotr Sieluk, Prezes Zarządu w firmie GTS.
Projekt umożliwi szybką i niezawodną analizę rentowności produktów, jak również poprawi dokładność bilingu. Rozwiązanie Comarch pomoże GTS obniżyć koszty związane z bilingiem, odbije się to pozytywnie na przepływach gotówkowych firmy. Dodatkowo wzmocni ono niezawodność procesów bilingowych oraz ich dokładność, jednocześnie minimalizując liczbę problemów związanych z bilingiem, integracją systemu bilingowego i CRM oraz automatyzacją procesów.
- Cieszymy się, że GTS Polska zdecydował się na rozwiązanie Comarch i wierzymy w dalszą owocną współpracę. GTS Polska, jako wiodący operator alternatywny w Polsce oraz członek grupy GTS Central Europe, jest bardzo ważnym partnerem dla Comarch. Wierzymy, że szeroki wachlarz naszych rozwiązań z rodziny BSS i OSS pomoże GTS sprawnie rozwijać biznes – twierdzi Piotr Piątosa, wiceprezes i członek Zarządu oraz dyrektor Sektora Telekomunikacji w Comarch S.A.
Comarch w ramach projektu dostarczy do GTS: wdrożenie Comarch Convergent Billing, migrację danych z systemu starej generacji, integrację z systemami firm trzecich jak również wsparcie i utrzymanie.
O GTS Polska
GTS to jeden z największych w Polsce alternatywnych operatorów telekomunikacyjnych, o ugruntowanej pozycji, notowany w prestiżowych rankingach rynkowych. Firma świadczy nowoczesne i zintegrowane usługi telekomunikacyjne dla firm oraz instytucji. Ponad 7 tysięcy klientów biznesowych GTS – w tym duże polskie oraz zagraniczne korporacje, placówki administracji publicznej oraz małe i średnie firmy ze wszystkich niemal branż – może bezpiecznie i efektywnie prowadzić swoją codzienną działalność i realizować biznesowe cele. GTS świadczy usługi na terenie całego kraju. Firma jest częścią działającego w Europie Centralnej operatora telekomunikacyjnego GTS Central Europe.
O Comarch
Comarch jest wiodącym dostawcą oprogramowania i usług dla firm z branży telekomunikacyjnej, w tym takich produktów jak biling konwergentny oraz do rozliczeń między operatorami, biling w modelu SaaS, CRM, self care, rozwiązań do zarządzania zasobami sieciowymi, konfiguracji sieci, planowania, assurance, do zarządzania jakością usług sieciowych, jak również oprogramowania i usług mobilnych. 17 lat doświadczenia sprawia, że Comarch jest ekspertem w zakresie projektowania, wdrażania i integracji systemów informatycznych i usług. Comarch współpracuje z klientami na czterech kontynentach, w tym z największymi firmami na rynku takimi jak Polkomtel, PTC (Era), T-Mobile International, Vodafone Niemcy, Telefónica O2 Niemcy, jak również z operatorami wirtualnymi np. Auchan Telecom we Francji. Oferta Comarch dla telekomunikacji jest kierowana do operatorów komórkowych,tradycyjnych, departamentów wholesale, operatorów wirtualnych (MVNO/E), dostawców Internetu i usług VoIP,dostawców kontentu i telewizji IP.
Więcej informacji na: www.comarch.pl/telekomunikacja.
Nadesłał:
pawel.kozyra@comarch.pl
|