GutPR i nowości Pescanova


GutPR i nowości Pescanova
2010-10-07
Z początkiem października PESCANOVA Polska powierzyła agencji GutPR PR produktowy dla wprowadzanych na rynek nowości.

Agencja GutPR przeprowadzi działania PR związane z wprowadzeniem na rynek trzech nowości firmy PESCANOVA - Burgerów surimi, Morskiego kaprysu oraz popcornowych paluszków rybnych. Współpraca obejmuje przygotowanie materiałów prasowych, kontakty z mediami, monitoring prasy i Internetu, doradztwo komunikacyjne, a także działania w serwisie Facebook.

Za obsługę firmy Pescanova odpowiedzialna jest Hanna Gehrke-Gut wraz z prowadzonym przez nią zespołem. 

PESCANOVA Group - od 50 lat odpowiada na potrzeby konsumentów na całym świecie. Flota firmy składa się z ponad 120 jednostek połowowych rozlokowanych głównie na półkuli południowej (Argentyna, Chile, Mozambik, Namibia, RPA). Cztery główne fabryki Grupy PESCANOVA znajdują się w Hiszpanii, pozostałe rozlokowane są w Portugalii, Chile oraz Namibii.

W różnych miejscach na całym świecie firma zatrudnia ponad 7,5 tys. osób. W Polsce PESCANOVA Group jest reprezentowana przez PESCANOVA Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie. Produkty z oferty firmy PESCANOVA są dostępne w sieci sklepów ALMA, hipermarketach CARREFOUR oraz w wybranych sklepach INTERMARCHE.

GutPR to kreatywna agencja public relations działająca w służbie dobrego PR. GutPR skupia profesjonalistów, posiadających doświadczenie na rynku budowlanym, wnętrzarskim, spożywczym, finansowym, informatycznym, farmaceutycznym i SPA.
Agencja GutPR to dobry wybór dla firm, którym zależy na długotrwałym i skutecznym budowaniu pozytywnego wizerunku.

Nadesłał:

GutPR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl