GutPR obsłuży mediowo II Konwent Stolarki
Już w ten piątek, 10 stycznia 2014 roku, w Pruszczu Gdańskim odbędzie się II Konwent Stolarki. Partnerem tego wydarzenia, który zajmie się jego obsługą mediową, została agencja GutPR.
Partnerem, który zajmie się obsługą mediową tego wydarzenia została wyspecjalizowana w skutecznych działaniach dla firm z branży budowlanej i wnętrzarskiej agencja GutPR. Realizowany projekt koordynować będzie Hanna Gehrke-Gut.
W konwencie uczestniczyć będą między innymi specjaliści ds. produkcji, marketingu, handlu, obsługi klienta, montażu oraz właściciele salonów stolarki. Patronem generalnym tego wyjątkowego spotkania branżowego jest firma AIB. Pozostałymi patronami konwentu są Fakro, Exte, Klinar, Selena, Effector, Roto - okucia budowlane oraz Reynaer. Patronat wspomagający objęła firma Centrum Techniki Okrętowej z Gdańska.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Stolarkavip, ramię w ramię z infookno.pl jest animatorem wielu innowacyjnych projektów w branży stolarki takich jak programy „VIP-Najlepsze Okna i Drzwi" i „VIP-Najlepsze Salony Stolarki", a także „VIP-Najlepszy Montaż Stolarki" czyli projekt pod nazwą Akademia Stolarki VIP.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- GutPR to kreatywna agencja public relations działająca w służbie dobrego PR. GutPR skupia profesjonalistów, posiadających doświadczenie na rynku budowlanym, wnętrzarskim, finansowym, informatycznym, farmaceutycznym i FMCG.
Agencja GutPR to dobry wybór dla firm, którym zależy na długotrwałym i skutecznym budowaniu pozytywnego wizerunku.
Nadesłał:
GutPR
|