GutPR z Domem Zeroenergetycznym GREEN POWER
W czerwcu 2013 roku pod opiekę mediową agencji GutPR – lidera w kategorii „PR dla budownictwa” – trafił Dom Zeroenergetyczny GREEN POWER. Misją powstania Domu Zeroenergetycznego GREEN POWER jest zjednoczenie w idei budownictwa zeroenergetycznego, zarówno firm, dostawców technologii do ciepłych energooszczędnych domów, jak i inwestorów, którzy coraz częściej sięgają po te rozwiązania. Obsługą mediową tej inicjatywy zajmie się wyspecjalizowana w skutecznych działaniach komunikacyjnych dla branży budowlanej, wnętrzarskiej i instalacyjnej agencja GutPR. Partnerami akcji budowy domu zeroenergetycznego plus GREEN POWER są takie firmy jak ZCB Owczary, Zehnder, Selena, Rockwool, Oknoplast, Ekoklinkier, Fermacell, Lindab, Matizol, Schock, Ustm, Boryszew ERG, Aquael, Onninen, Kopos, AFRISO, GroundTherm, Pfleiderer, Tyvek, Izodom 2000 Polska, Cemex Polska, Stropex, VBH, Winkhaus, Atrium System, Dubiel Vitrum, Bekaert, Leovac, Sonel, Alpol, Termocent i RDbud.
W ramach podpisanej w czerwcu umowy agencja GutPR poprowadzi relacje z mediami dla Domu Zeroenergetycznego GREEN POWER, będzie dostarczać systematyczny monitoring mediów, a także zajmie się organizacją cyklu spotkań mediowych w trakcie i po wybudowaniu tego obiektu.
- Do obsługi komunikacyjnej Domu Zeroenergetycznego GREEN POWER wybraliśmy wrocławską agencję GutPR ze względu na jej wieloletnie doświadczenie i znajomość branży budowlanej, szczególnie w kontekście budownictwa energooszczędnego - tak podpisanie umowy skomentowała Bianka Naciążek, redaktor naczelna pisma Przewodnik Budowlany, pod którego patronatem realizowany jest projekt GREEN POWER.
Umowa ma charakter projektowy. Obsługą klienta zajmie się zespół pod kierownictwem Hanny Gehrke-Gut.
Wybudowanie Domu Zeroenergetycznego GREEN POWER w koncepcji zrównoważonego budownictwa, jednocześnie przyjaznego dla środowiska na każdym etapie swojego „życia", przy zapewnieniu wysokiej efektywności energetycznej i komfortu dla swoich mieszkańców ma być podłożem dla prac legislacyjnych, tworzenia nowego, zgodnego ze współczesnymi wymaganiami zarówno prawa, jak i obyczaju. Organizatorzy akcji chcą, aby możliwe stało się wprowadzenie czytelnych dla inwestorów mierników domu zrównoważonego, co pozwoli na lepsze szacowanie wartości budynku - dążąc do opracowania podobnych standardów, jakie funkcjonują np. przy urządzeniach AGD. Wprowadzone etykiety efektywności energetycznej - jasne i czytelne dla nabywców - w znaczącym stopniu wpływa na preferencje zakupowe. Etykieta energetyczna to również potencjalne doskonałe narzędzie marketingowe dla sprzedawców materiałów budowlanych i dla deweloperów.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------GutPR to kreatywna agencja public relations działająca w służbie dobrego PR. GutPR skupia profesjonalistów, posiadających doświadczenie na rynku FMCG, a także budowlanym, wnętrzarskim, finansowym, informatycznym, farmaceutycznym.
Agencja GutPR to dobry wybór dla firm, którym zależy na długotrwałym i skutecznym budowaniu pozytywnego wizerunku.
Nadesłał:
GutPR
|