Gwiazdy nagrały utwór promujący akcję „Pomaganie jest trendy”
„Każdy z nas ma jakiś cel/ Każdy z nas chce poczuć się potrzebny/ Pomaganie jest trendy”- to fragment piosenki promującej II edycję akcji „Pomaganie jest trendy”.
2 marca w warszawskim „Hear Studio” dobiegły końca prace związane z nagraniem utworu promującego II edycję akcji „Pomaganie jest trendy".
Partnerem strategicznym przedsięwzięcia jest program „Doceń polskie”.
W nagraniu udział wzięli Artur Chamski, Magda Femme, Alicja Węgorzewska, Michał Milowicz, Gorzki, Krzysztof Cugowski, Krzysztof Antkowiak, Syn Prezydenta, Tomasz Puzon, Maciej Orłoś, Katarzyna Senyk, Iga Wyrwał oraz amerykańska piosenkarka Thruth Hurts.
Autorem tekstu jest Krzysztof „Gorzki” Gorzkiewicz - inicjator akcji "Pomaganie jest trendy". Muzykę napisał RobGitarnik, który we współpracy z Ericiem Bobo (Cypress Hill) wyprodukował utwór.
W trakcie nagrań powstawał także teledysk, realizowany przez Łukasza Urbana oraz Konrada Kopyckiego.
Wystąpiły w nim gwiazdy biorące udział w nagraniu a także: Aldona Orman, Andrzej Grabowski, Dj.Lord, Sabina Jeszka, Rafał Szatan (RH+) i inni.
Efekty ich pracy będzie można podziwiać za 2 tygodnie, kiedy to ukaże się singiel i teledysk.
Na planie teledysku obecny był również Marek Bielski, organizator Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”.
- Atmosfera na planie była świetna. Warto podkreślić, że artyści biorący udział w nagraniu reprezentują różne gatunki muzyczne. Akcję w równym stopniu wspierają raperzy, piosenkarze pop i diwa operowa. Gwiazdy dają z siebie wszystko, aby promować ideę pomagania – mówi M. Bielski.
Program „Doceń polskie” nieprzypadkowo został partnerem strategicznym akcji „Pomaganie jest trendy”. - Informacja o akcji trafi bezpośrednio do przedsiębiorstw, z którymi współpracujemy. Mamy nadzieję, że firmy zainteresują się tą inicjatywą i zechcą ją wesprzeć – dodaje Marek Bielski.
Projekt „Pomaganie jest trendy” powstał w 2010 r. z inicjatywy rapera Krzysztofa „Gorzkiego” Gorzkiewicza, na rzecz osób chorych na białaczkę i inne nowotwory.
W tym roku gwiazdy wspierają aż 12 fundacji, ich lista oraz szczegółowe informacje na temat akcji znajdują się na stronie www.pomaganiejesttrendy.pl.
* * *
Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”
Program „Doceń polskie” ma na celu promocję wysokiej jakości produktów spożywczych dostępnych na polskim rynku. Ich selekcją, oceną i przyznaniem certyfikatu „Doceń polskie” zajmują się eksperci, reprezentujący m.in. Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Fundację Klubu Szefów Kuchni, Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP, Związek Polskie Mięso czy Unię Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego.
Honorowy patronat nad programem „Doceń polskie” sprawuje Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Nadesłał:
Adventure Media
|