HansaWorld rozwija swoją działalność na terenie Australii i Oceanii


HansaWorld rozwija swoją działalność na terenie Australii i Oceanii
2010-03-23
HansaWorld, dostawca wielokrotnie nagradzanych rozwiązań dla biznesu - Zintegrowanej Platformy Biznesowej i rozwiązań mobilnych, rozszerza obszar swojej działalności. Otwiera nowe oddziały w Manili, stolicy Filipin, w Auckland, w Nowej Zelandii oraz w Singapurze.

HansaWorld, dostawca wielokrotnie nagradzanych rozwiązań dla biznesu - Zintegrowanych Platform Biznesowych i rozwiązań mobilnych, rozszerza obszar swojej działalności.

Otwierajac nowe oddzialy w Manili, stolicy Filipin, w Auckland, w Nowej Zelandii i w Singapurze, strategicznych punktach tego regionu, HansaWorld powiększa liczbę własnych oddziałów do 19.

Zbudowany na sukcesach w Australii, oddział w Auckland oferuje klientom oraz partnerom sprzedaż, wdrożenia oraz wsparce techniczne. Biuro w Manili natomiast zapewnia usługi konsultacji oraz zdalną pomoc telefoniczną dla nowych klientów oraz partnerów w regionie. Zcenralizowana rekrutacja partnerów w rejonie Azji oraz wsparcie w sprzedaży będzie zapewniało biuro w Singapurze.

"Nasze wysilki w tym regionie umożliwily nam zidentyfikowanie możliwości sprzedaży naszych rozwiązań, w szczególności sprzedaży za pośrednictwem dystrybutorów" - mówi Stephen Jay, Dyrektor ds. Sprzedaży. "Unikalna architektura oprogramowania pracującego w czasie rzeczywistym w wielu różnych oddalonych od siebie oddziałach, pozwala zarówno kierownictwu jak i pozostałym pracownikom na pełną kontrolę procesów biznesowych i na szybkie podejmowanie decyzji. Inne systemy nie dają takich możliwości, a zwłaszcza zintegorwanych i pracujących w czasie rzeczywistym narzędzi Business Intellingence. Oprócz klientów na platformy Mac i Windows, oferujemy również klienta na Linuxa, który umożliwia znaczną redukcję kosztów, zwłaszcza w przypadku sprzedawców detalicznych. Rozwiązania jakie oferujemy, a w szczególności takie ich funkcjonalności jak w pełni zintegrowany moduł CRM, dają naszym klientom możliwości znacznego zwiększenia dochodów, co przyspiesza znacząco zwrot kosztów intwestycji w system. Ponadto nasze oprogramowanie daje kierownictwu praktycznie nieograniczone możliwości wykorzystywania różnego rodzju systemów zarządzania stanem magazynów, a urządzenia na których dostępny jest Punk Sprzedaży umożliwiają lepszą kontrolę i spersonalizowany proces sprzedaży detalicznej towarów luksusowych."

HansaWorld prowadzi aktywny proces rekrutacji nowych partnerow biznesowych, którzy posiadają doświadczenie w sprzedaży systemów ERP oraz POS (Punktów Sprzedaży) w Azji (kontakt - Stephen Jay: jay@hansaworld.com).

HansaWorld jest dostawcą wielokrotnie nagradzanej Zintegrowanej Platformy Biznesowej, zawierającej rozwiązania takie jak: CRM, ERP, księgowość wraz z szeroką gamą roziwązań dla różnych branż, z której korzysta ponad 74 000 firm w 110 krajach całego świata. Rozwiązania HansaWorld dostępne są w 29 wersjach językowych, pracują na wszystkich najważniejszych platformach, urządzeniach mobilnych, min. PDA, telefonach Nokia, iPhone. Firma HansaWorld jest reprezentowana w większości krajów Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Afryce, w Australii oraz na Środkowym Wschodzie.

Kontakt prasowy:

Alexander Shikhmuradov

HansaWorld, Stockholm

shikhmuradov@hansaworld.com

www.hansaworld.com

Nadesłał:

HansaWorld Poland

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl