Hapipożyczki – marka z sercem


2017-02-02
Brand hapipożyczki rozpoczął cross-mediową kampanię, która realizuje koncepcję wywoływania pozytywnych skojarzeń Marka hapipożyczki, aby być stale obecną w świadomości Klientów, oddała w ich ręce narzędzie, dzięki któremu ma kontakt i feedback zarówno na temat produktów, jak oczekiwań konsumentów.

Brand hapipożyczki, mając pełną świadomość specyfiki branży w której działa, rozpoczął cross-mediową kampanię, która realizuje koncepcję wywoływania pozytywnych skojarzeń
i zbudowania grupy zaangażowanych odbiorców. Marka hapi
pożyczki dążąc do tego, aby być stale obecną w świadomości Klientów, oddała w ich ręce narzędzie, dzięki któremu ma kontakt i feedback zarówno na temat produktów, jak oczekiwań konsumentów.  

Internet to doskonałe źródło informacji, a hapipożyczki wiedzą jak je wykorzystać, aby lepiej poznać potrzeby swoich Klientów i docierać do grup docelowych. Wykorzystując nowoczesne narzędzie, jakim jest social listening, za pośrednictwem oficjalnego facebook’owego fanpage’a Ty zdecydujesz, marka rozpoczęła budowanie zaangażowanej społeczności.

Koncepcja komunikacji i identyfikacji wizualnej brandu jest oparta na wywoływaniu uśmiechu u odbiorców poprzez przekaz oparty na emocjach. hapipożyczki stawiają na sprofilowane lifestyle’owo i edukacyjnie komunikaty stosując odpowiednie kanały komunikacji, dlatego fanpage nie zawiera informacji o ofercie czy promocjach firmy.  Można za to dowiedzieć się czym jest RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania), czy też na jakie ważne kwestie zwracać uwagę podczas korzystania z propozycji firm pożyczkowych. Oprócz edukowania, hapipożyczkom zależy także, by osoby przeglądające profil Ty zdecydujesz otrzymywały kontent budujący pozytywne skojarzenia. Udostępniane posty w zabawny sposób zachęcają do uszczęśliwiania siebie i innych i pokazują, jak małe, codzienne przyjemności mogą pozytywnie wpłynąć na samopoczucie.

Dzięki tym działaniom, marka buduje społeczność, która aktywnie bierze udział w tworzeniu profilu. Świetnym dowodem na to jest zorganizowany niedawno, okołoświąteczny konkurs „Pieczesz czy wygrywasz?”, który spotkał się z bardzo dużym odzewem osób obserwujących fanpage. Za komunikację w social mediach odpowiada agencja Made in PR.

Chcąc dotrzeć do większej grupy odbiorców, hapipożyczki przygotowały, spójny z kierunkem komunikacji, animowany film reklamowy, który od początku grudnia można zobaczyć
w większości stacji telewizyjnych. Spot w zabawny sposób pokazuje, na co można przeznaczyć dodatkowe środki finansowe. Za pomysł kreatywny i produkcję spotów odpowiada Agencja Brasil, a za zakup mediów OMD.

Wideo zostało opublikowane także w serwisie YouTube, gdzie w ciągu miesiąca zostało obejrzane przez ponad 700 tys. osób, a komentarze opublikowane pod nim, wskazują
na bardzo pozytywny odbiór.

„Świetna ta reklama - najważniejsze, że przez połączenie takiej prostej (a jak radosnej!) animacji z chwytliwą nutką, od razu się ją zapamiętuje :) Gratulacje.” - skomentowała pani Karolina, użytkowniczka YouTube. Inny internauta zwrócił także uwagę na odpowiednie kreowanie wizerunku przez markę: „Bardzo fajne plus dobry pomysł na budowanie wizerunku, o co w tej branży wyjątkowo ciężko :D”.  

W związku z sukcesem i pozytywnym odbiorem spotu, w styczniu ruszyła kolejna filmowa odsłona kampanii pokazująca, że pożyczka to nie tylko sposób na spełnianie marzeń ale również narzędzie dbające o codzienną płynność finansową.  Zobaczyć ją można po raz kolejny w większości polskich stacji telewizyjnych, na YouTube’owym profilu marki oraz oficjalnym fanpage’u na Facebook’u „Ty zdecydujesz”.

 

Linki do spotów:

 

Spot kampanijny 1

Spot kampanijny 2

Spot kampanijny 3

 

O hapipożyczki:

Firma IPF Polska Sp. z o.o. oferuje pozabankowe pożyczki długoterminowe pod brandem hapipożyczki, adresowane przede wszystkim do Klientów potrzebujących środków
na realizację swoich planów i zamierzeń, a którzy chcieliby mieć możliwość spłaty pożyczki
w wygodnych ratach, nawet przez 24 miesiące. 

Spółka IPF Polska powstała w grudniu 2009 r. Od grudnia 2014 r. oferuje pożyczki pod marką hapipożyczki. W marcu 2015 roku IPF z siedzibą w Leeds (UK) kupił spółkę MCB Finance operującą w krajach bałtyckich oraz Australii. Nowa firma rozpoczęła działalność pod nazwą IPF Digital, a hapipożyczki weszły w skład portfolio marek i produktów zarządzanych przez wspomnianą spółkę. Dziś IPF Digital oferuje swoje pożyczki w 8 krajach: Litwa, Łotwa, Estonia, Finlandia, Polska, Hiszpania, Meksyk, Australia.

Nadesłał:

k.stefanski

Wasze komentarze (1):

  • avatar
    ~oewonga, 2017-02-23 20:18:02

    Witam! Równie korzystna pożyczka dostępna jest także w wonga.com. Jako przedstawiciel firmy zapraszam wszystkich zainteresowanych do zapoznania się z naszą ofertą. Mamy w niej standardową pożyczkę do 60 dni, której maksymalna kwota wynosi 1500 zł, a jej koszt to tylko 10 zł (pierwsza pożyczka). Mamy także pożyczkę ratalną - do 3000 zł, którą można spłacić w 12 miesięcznych ratach! Koszt pożyczki ratalnej można poznać na stronie wonga.pl - pod suwakami, którymi ustawia się kwotę pożyczki i liczbę rat. Aby wnioskować o pożyczkę należy przygotować: numer konta bankowego, dowód osobisty, adres e-mail oraz numer telefonu komórkowego (który będzie niezbędny do weryfikacji) i złożyć wniosek online na naszej stronie internetowej www.wonga.pl. Podejmując decyzję o udzieleniu pożyczki bierzemy pod uwagę m.in. informacje w Biurze informacji Gospodarczej i Biurze Informacji Kredytowej S.A. oraz ocenę zdolności kredytowej Klienta. Zapraszam do kontaktu z naszą infolinią pod numerem 22 388 88 88* lub skorzystania z chata na https://www.wonga.pl/live_chat?utm_source=centrumpr. W razie pytań jestem do dyspozycji Tomasz | Ekspert wonga.com * Koszt połączenia zgodny z taryfą opłat operatora.


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl