Havas Media Group wśród nominowanych do EFFIE AWARDS 2014
Już 6 października 2014 r., na uroczystej Gali w Warszawie, ogłoszeni zostaną tegoroczni zwycięscy nagród EFFIE AWARDS. Wśród nominowanych znalazł się również dom mediowy Havas Media Group, który ma szansę na nagrodę aż w czterech kategoriach.
W tym roku konkurs obchodzi swój XV jubileusz, którego finał w formie uroczystej Gali odbędzie się w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie. Do nagród nominowano w tym roku kilkadziesiąt najefektywniejszych i najciekawszych kampanii marketingowych, w których połączonych zostało kilka podstawowych dyscyplin marketingowych, w tym przede wszystkim planowanie strategiczne, badania rynku, planowanie i zakup mediów czy kreację i obsługę klienta.
Do konkursu EFFIE przystąpiły agencje komunikacji marketingowej oraz reklamodawcy z propozycjami ponad 170 kampanii w 20 kategoriach. Jury, w 75-osobowym składzie, miało trudną decyzję do podjęcia. Zgłoszone do konkursu kampanie rozpatrywano pod kątem 4 kryteriów: wyzwań strategicznych i przyjętych celów, idei komunikacyjnej, rozwinięcia idei w działania reklamowe oraz efektów komunikacji.
Po burzliwych, paru miesięcznych obradach, jury wybrało 77 najlepszych kampanii nominując je tym samym do nagrody EFFIE AWARDS 2014 r. Wśród wyróżnionych znalazły się 4 propozycje niezależnych domów mediowych wchodzących w skład Havas Media Group:
- Arena (Havas Media Group) z kampanią „TOPEX. Niezbędny tak jak Ty." dla Grupa Topex, w kategorii „DOBRA KONSUMENCKIE",
- Havas Worldwide Warsaw i Havas Media (Havas Media Group) z kampanią „Kurka Wolna - Launch marki" dla Polskie Fermy Grupa Producentów, w kategorii „LAUNCH",
- Havas Sports & Entertainment (Havas Media Group) z kampanią „Piękny uśmiech w jeden dzień" dla Malo Clinic Warsaw, w kategorii „LIMITED BUDGET",
- Havas Media (Havas Media Group) i Agencja UPSIDE z kampanią „Reaguj. Masz prawo." dla Biura Rzecznika Praw Dziecka, w kategorii „Pro Bono".
EFFIE AWARDS to coroczny konkurs marketingowy, jeden z największych na świecie pod względem ilości krajów, które organizują tego rodzaju wydarzenie (40 konkursów krajowych na całym świecie). Po raz pierwszy nagrody EFFIE przyznało w 1968 r. w Stanach Zjednoczonych - Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu (AMA - American Marketing Association). EFFIE AWARDS to prestiżowy konkurs marketingowy, który jest ceniony na całym świecie.
Konkurs ma za zadanie promować i nagradzać najlepsze kampanie marketingowe funkcjonujące na rynku w sposób najbardziej efektywny. Konkurs pozwala na poznanie poszczególnych sektorów rynku reklamowego i komunikacji marketingowej. Organizatorzy konkursu starają się nagradzać również zarówno działania tradycyjne i alternatywne, digitalowe i drukowane, jak i płatne oraz pro bono.
Przygotowano we współpracy z: www.havasmedia.pl
Źródło: www.effie.pl
Nadesłał:
Peperoni
|