Highlite PR kolejny rok z Fundacją Banku Zachodniego WBK


Highlite PR kolejny rok z Fundacją Banku Zachodniego WBK
2009-03-02
Fundacja Banku Zachodniego w zeszłym roku przeznaczyła prawie 1,8 miliona złotych na pomoc ponad osiemnastu tysiącom dzieci w całej Polsce. Kampania dotyczy przekazywania na rzecz organizacji 1% podatku dochodowego.

Highlite PR kontynuuje współpracę z Fundacją Banku Zachodniego WBK.

Wrocławska agencja odświeżyła postać wróżki, opracowanego w ubiegłym roku przez Highlite ambasadora Fundacji, zajęła się działaniami Media Relations, projektem strony internetowej wraz z animacjami flaszowymi oraz kreacją materiałów reklamowych i informacyjnych Fundacji.

Działania Banku Dziecięcych Uśmiechów opierają się na magicznym podwajaniu 1% przez wróżkę Dwukrotkę. Za każdy procent oddany rozliczeniu podatkowym na działalność Fundacji Bank Zachodni WBK dokłada drugie tyle. Fundacja od dziesięciu lat zajmuje się m.in. dożywianiem polskich dzieci, wyposażaniem szkół w sprzęt komputerowy, programem stypendialnym, warsztatami kreatywnymi czy organizacją letnich kolonii dla najuboższych.

Highlite PR to młoda energiczna agencja z Wrocławia. Highlite PR tworzy 7 osób, agencja zajmuje się m.in. organizacją eventów, działaniami Media Relations, Internet PR czy kompleksowym kształtowaniem wizerunku. Najważniejsi klienci Highlite to m.in. belgijski deweloper Ghelamco, Topex czy COM.40.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl