Himalaya Herbals - natura i nauka


Himalaya Herbals - natura i nauka
2013-01-03
Konferencją prasową połączoną z lunchem w siedzibie IMR advertising by PR rozpoczęła się promocja w Polsce kosmetyków Himalaya Herbals. Trzecia odsłona „Gotowych na Sylwestra i Nowy 2013 Rok” w wykonaniu Golden Rose.

Góry Himalaje przyciągają nie tylko taterników, ale też zielarzy i naukowców. Dla tych drugich od zawsze były inspiracją do poszukiwania i badania sekretów najczystszej natury. Firma produkująca kosmetyki Himalaya Herbals powstała w 1930 roku w Indiach, a dzisiaj obecna jest w 82 krajach.

„Filozofia przyświecająca nam każdego dnia opiera się na sięgającej 5000 lat starożytnej indyjskiej medycynie ajurwedyjskiej. Ajurweda to medyczno-metafizyczna życiowa wiedza o uzdrawianiu i sztuce życia, której istotą jest świadome dążenie człowieka do pełnej równowagi ciała, ducha i umysłu. Traktuje ciało jako całość. Jej istotą jest pełne uzdrowienie. Nasza firma jest pionierem w wykorzystaniu nowoczesnej nauki do ponownego odkrycia i nadania obowiązującej mocy tajemnicom ajurwedy” – mówił Amit Dixit, dyrektor generalny na Europę.

Marka Himalaya Herbals obejmuje kosmetyki, farmaceutyki oraz produkty dla zwierząt. Perłą w koronie szerokiej gamy kosmetyków jest seria do pielęgnacji skóry z miodlą indyjską czyli Neem.

„Neem to roślina znana ze swoich właściwości antybakteryjnych i oczyszczających. Idealnie nadaje się dla cery tłustej skłonnej do wyprysków. Nie zawiera parabenów, SLS ani SLES. Serię tworzą żel do mycia twarzy, maseczka i peeling. Ponadto, mamy bardzo dobre, naturalne kosmetyki do masażu, balsamy – również do ust - kremy odżywcze, preparaty do pielęgnacji włosów i pasty do zębów” – rekomendował Imants Rundans, kierownik ds. produktów.

„Dotychczas tylko kilka produktów Himalaya Herbals było dostępnych w Polsce, wyłącznie w aptekach. The Himalaya Drug Company, właściciel marki, postanowił zwiększyć asortyment i rozszerzyć dystrybucję w naszym kraju i od nowego roku powierzyć nam kampanię promocyjną. Zostaliśmy wybrani do tego zadania w wyniku rekomendacji jednego z naszych dotychczasowych klientów” – powiedziała Monika Iskandar, dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR.

Cera wypielęgnowana produktami Himalaya Herbals nie wymaga maskowania i korygowania. Stanowi świetnie przygotowaną bazę pod makijaż kosmetykami Golden Rose. Makijażowe nowości na zimę 2013 – szminki, lakiery, tusze do rzęs, kredki do oczu z brokatem i pudry zaprezentowała Natalia Karaś, a Agnieszka Sęczkowska wykonała na twarzach dziennikarek-ochotniczek pokazowe makijaże. Była to już trzecia odsłona autorskiego programu IMR advertising by PR pod hasłem „Gotowe na Sylwestra i Nowy Rok 2013”.

W takiej atmosferze nadszedł czas poczęstunku.

„Przygotowując koncepcję dań na lunch brałam pod uwagę indyjskie pochodzenie Amita Dixita. Stąd wszystkie potrawy były doprawiane świeżym imbirem, kardamonem, kurkumą, kolendrą, chilii, szafranem i zielonymi papryczkami. Gościom najbardziej smakowała potrawa o nazwie chicken butter masala oraz tradycyjna, polska świąteczna sałatka jarzynowa”  – podsumowała Monika Iskandar.

Nadesłał:

IMR advertising by PR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl