HiPP Polska wybiera rozwiązanie Mobile Touch


HiPP Polska wybiera rozwiązanie Mobile Touch
2013-11-22
Firma HiPP Polska, oferująca znaną na całym świecie ekologiczną żywność dla niemowląt i małych dzieci, wdrożyła najnowszy system mobilny od Asseco Business Solutions.
Oparte o możliwości technologii dotykowych rozwiązanie Mobile Touch usprawniło pracę przedstawicieli terenowych HiPP, którzy na co dzień współpracują z reprezentantami służby zdrowia.

System Mobile Touch, dzięki pracy na nowoczesnych tabletach iPad mini, pozwolił pracownikom terenowym HiPP Polska na efektywniejszą współpracę z klientami, dzięki czemu są oni teraz w stanie w tym samym czasie co do tej pory, obsłużyć większą ilość partnerów biznesowych. Program pozwolił reprezentantom także na realizację wszystkich dotychczasowych oraz dodatkowo wielu nowych procesów biznesowych.
Raportowanie wizyt przez naszych pracowników mobilnych odbywa się teraz znacznie szybciej, niż dotychczas dzięki możliwości wykorzystania do tego celu bardzo funkcjonalnego urządzenia dotykowego, na którym pracuje Mobile Touch. System jest poza tym niezwykle intuicyjny. Pozwala również na wykorzystanie materiałów multimedialnych podczas prezentacji danych u naszych partnerów, takich jak prezentacje ppt czy filmy, a także umożliwia ich wysyłanie za pomocą poczty e-mail. Możliwość połączenia systemu SFA z pocztą elektroniczną na urządzeniu przenośnym to kolejny element, który stanowi o przewadze Mobile Touch w stosunku do tradycyjnych rozwiązań. Poza tym przejście na Mobile Touch z poprzedniej aplikacji odbyło się wyjątkowo płynne, nie wymagało żadnych specjalistycznych szkoleń ani zmian produkcyjnych – mówi Agnieszka Śledzińska, Kierownik Zespołu Marketingu Medycznego w HiPP Polska Sp. z o.o.
Program Mobile Touch pozwolił pracownikom terenowym HiPP Polska na sprawne raportowanie wizyt, z uwzględnieniem informacji o miejscu wykonania wizyty, a także raportowanie innych wykonanych aktywności, np. zrealizowanych prezentacji, udziału w konferencjach, sympozjach, warsztatach lub innych eventach. Reprezentanci mogą także nadawać różnym pozycjom inne statusy ważności, które są brane pod uwagę przy wyliczaniu średniej dziennej z wizyt. Program udostępnia także przejrzystą kartotekę kontaktów, umożliwiając szybki dostęp do danych historycznych z nimi powiązanych. Ponadto, w Mobile Touch można tworzyć schematy wizyt. Rozwiązanie posiada również funkcję informującą pracowników o nieodwiedzonych osobach w zaplanowanym okresie.

Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/sfa_ffa/hipp_polska_wybiera_rozwiazanie_mobile_touch.html

Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl