HISTORY™ rusza z kampanią reklamową “Ice Road Truckers”


HISTORY™ rusza   z kampanią reklamową “Ice Road Truckers”
2012-02-24
Wiodący koncern medialny A+E Networks™ UK, joint venture A+E Networks™ z BSkyB, rozpoczyna w Polsce kampanię ATL promującą nowy serial „Ice Road Truckers. Zabójcze Drogi: Andy”, emitowany w poniedziałki o 20:00 od 27 lutego na kanale dokumentalnym HISTORYTM. Serial „Zabójcze Drogi: Andy" to spin off produkcji „Ice Road Truckers" (Na lodowym szlaku). Opowiada on o kierowcach ciężarówek, którzy po przebyciu stromych tras w Himalajach, pokonaniu tysięcy kilometrów na ośnieżonych pustkowiach Alaski i północnej Kanady, udają się na emocjonującą wyprawę w południowoamerykańskie Andy, by udowodnić, że potrafią przewieźć każdy ładunek po każdej drodze. Zarówno weterani, jak i niedoświadczeni kierowcy będą musieli zmierzyć się z gęstą amazońską dżunglą, osuwającą się ziemią i trasami, na których najmniejszy błąd może zakończyć się tragicznie. Według Międzyamerykańskiego Banku Rozwoju najniebezpieczniejsza droga na świecie położona jest właśnie w Andach - w jej boliwijskiej części. Trasa ta każdego roku zbiera śmiertelne żniwo 300 istnień ludzkich, jednak jest to jedyny łącznik pomiędzy kilkoma andyjskimi wioskami a resztą świata.

W ramach kampanii promującej serialu, teksański kierowca ciężarówki, GW Boles, jeden z bohaterów serialu, przybył do Warszawa, by wziąć udział w „Ice Challenge" - pojedynku, w którym dziennikarze mogli zmierzyć się z oblodzonymi i niebezpiecznymi drogami!

Kampania ATL rozpoczyna się we wtorek 21 lutego i potrwa trzy tygodnie. Obejmuje ona autopromocję na antenie kanałów z portfolio koncernu A+E Networks UK (HISTORY, HISTORY HD, Crime & Investigation Network® Polsat), reklamę prasową (Teleprogram, Dziennik Gazeta Prawna - Kultura TV, To & Owo, Gazeta Wyborcza - Gazeta Telewizyjna, Kropka TV, Super Express TV, Fakt TV, Polska The Times - Tele Magazyn) oraz media społecznościowe (You Tube, Facebook, Google ads). Działania ATL wspiera również outdoor - air-walle promujące serial „Ice Road Truckers. Zabójcze Drogi: Andy" rozmieszczone na terenie całej Warszawy.

Anna Priest, VP Marcomms w A+E Networks UK, komentuje: "Ice Road Truckers to niesamowicie udana produkcja kanału HISTORY w skali międzynarodowej i wierzymy, że najnowsza seria nakręcona w Andach spotka się z pozytywnym przyjęciem polskiej widowni. W ostatnim czasie zwiększyliśmy naszą dystrybucję w Polsce, dlatego inwestujemy w zwiększenie świadomości i rozpoznawalności naszego unikatowego kanału."

Międzynarodową kreację przygotowała londyńska agencja Suavehouse. Planowaniem mediów w Polsce zajął się dom mediowy OMD MediaDirection. Działania public relations dla serialu prowadzi On Board PR.

Kanał HISTORY słynny z takich produkcji jak „Gwiazdy Lombardu" (ang. Pawn Stars), „Na lodowym szlaku" (ang. Ice Road Truckers) czy „102 minuty, które zmieniły Amerykę" (ang. 102 Minutes That Changed America), zabiera widzów w podróż przez stulecia, łącząc świat współczesny z przeszłością w fascynujący, ekscytujący i niejednokrotnie zaskakujący sposób.

HISTORY nadaje w Polsce od kwietnia 2008 roku. Dociera obecnie do ponad 300 milionów gospodarstw domowych w 150 krajach i jest dostępny w ponad 35 językach. HISTORY to wiodący globalny nadawca programów o tematyce historycznej. Więcej informacji można uzyskać na stronie www.historytv.pl oraz na profilu www.facebook.com/HISTORYpolska.


A+E NetworksTM UK
A+E NetworksTM UK, joint venture A+E NetworksTM i BSkyB, wiodący nadawca reprezentujący portfolio wysokiej jakości, nowatorskich kanałów dokumentalnych takich jak HISTORYTM, HISTORYTM HD, Crime & Investigation Network®, Crime & Investigation Network® HD, BIOTM, BIOTM HD oraz MILITARY HISTORY®. A+E Networks UK powstało w listopadzie 1995 roku i obecnie działa w 27 krajach - w Wielkiej Brytanii, Skandynawii, krajach Beneluksu, Europie Środkowo-Wschodniej, Afryce Subsaharyjskiej i na Bliskim Wschodzie. Kanały z portfolio A+E Networks UK są dostępne w ponad 67milionach gospodarstw domowych w 15 wersjach językowych.

A+E Networks

A+E Networks to wyróżnione nagrodami, globalne przedsiębiorstwo medialne oferujące różnorodne formy rozrywki - od stacji telewizyjnych po strony internetowe, płyty DVD, gry i programy edukacyjne. W skład portfolio A+E Networks wchodzą kanały A&E Network®, Lifetime®, HISTORY®, Lifetime Movie Network®, Bio®, HISTORY InternationalTM, History en espaňolTM, Crime & Investigation Network®, Military HistoryTM, Lifetime Real Women®, A&E IndieFilms®, A+E Networks International, A+E Networks Digital oraz A+E Networks Consumer Products. Kanały A+E Networks oraz oznaczona tą marką oferta programowa docierają do ponad 300 milionów gospodarstw domowych w ponad 150 krajach. A+E Networks to spółka joint venture stworzona przez Disney-ABC Television Group, Hearst Corporation oraz NBC Universal.

Kontakt
Biuro prasowe - Tomasz Wysocki, twysocki@onboard.pl, +48 501 504 187

Nadesłał:

On Board PR
http://www.onboard.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl