Historyczne Dni Elbląga z marką Specjal
Dni Elbląga 2017 przeszły do historii i pod historycznym znakiem z pewnością zostaną zapamiętane.
Dni Elbląga 2017 przeszły do historii i pod historycznym znakiem z pewnością zostaną zapamiętane. Wszystko to za sprawą ciekawych atrakcji, które w tym roku zaplanowała marka Specjal dla wszystkich pełnoletnich mieszkańców miasta. Jedna z największych marek regionalnych Europy, która stała się przez lata obecności na rynku autentycznym symbolem północy, w ten wyjątkowy weekend przeniosła Elbląg do świata dawnych opowieści, dając możliwość przeżycia niezwykłej podróży szlakiem Legendy Północy.
Niezwykła postać i quiz
W sobotnie południe przed Specjal Pubem pojawiła się niezwykła postać Alchemika, legendarnego bohatera doskonale znanego z lokalnych opowieści. Rozdawał on pełnoletnim quizy do gry. Poszukiwacze odpowiedzi na pytania w nich zawarte musieli odbyć podróż szklakiem Legend Północy. Odkrywali nieznane dotąd zakątki browaru i zagłębiali się w lokalne opowieści. Chętnych nie zabrakło, z ponad 200 zgłoszeń, właściciele 10 najbardziej kreatywnie wypełnionych kart do gry otrzymali voucher o wartości 200 zł do Specjal Pubu.
Browar otwiera swoje bramy
Choć tradycyjnie już browar otworzył swoje bramy dla zwiedzających, to tym razem było to w wyjątkowej odsłonie. W sobotnie popołudnie, Jacek Sawicki – dyrektor browaru wraz ze swoimi pracownikami, oprowadził po najbardziej nieosiągalnych zakątkach browaru. Jednocześnie wszyscy poszukiwacze odpowiedzi na pytania w quizie mogli na bieżąco go wypełniać odrywając kolejne karty historii. Obowiązkowym punktem na mapie zwiedzania było także stanowisko birofilskie, które przedstawiało ewolucję marki na przestrzeni lat.
Moc atrakcji w strefie Specjala
Pełnoletni miłośnicy unikalnego i charakterystycznego smaku Specjala mogli uraczyć się nim i doświadczyć mocy historycznych atrakcji w strefie Specjal. Uczestnicy z entuzjazmem i zaangażowaniem brali udział w kalamburach, wiosłowaniu liną na czas, treningu wytrzymałości rąk za pomocą łopaty Piekarczyka, czy konkursie wiedzy o legendach. Wszystkie atrakcje nawiązywały do lokalnych opowieści, a dzięki przestrzennej wystawie, można było obejrzeć i zapoznać się z legendami w atrakcyjnej formie komiksów. W tych dniach odwiedziło strefę kilka tysięcy mieszkańców i gości miasta. Marka Specjal rozdała także kilkaset gadżetów nawiązujących do kampanii Legenda Północy – koszulki, książki z legendami i vouchery do Specjal Pubu.
Podsumowując wydarzenie dyrektor browaru, Jacek Sawicki, podkreślił silną więź łączącą browar z miastem i jego mieszkańcami. „To dla mnie ogromna radość, że mimo, iż zwiedzanie browaru stało się tradycją, to nadal cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Jestem dumny z faktu, że mogłem po raz pierwszy, jako dyrektor browaru, oprowadzić mieszkańców, po jego zakątkach” – powiedział Sawicki. Chociaż tegoroczne Dni Elbląga są już za nami, to jeszcze przez jakiś czas, mieszkańcy będą mogli poznawać legendy z północy, dzięki przestrzennym ilustracjom obecnym w pobliżu browaru.
Nadesłał:
roots_as
|